TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

vw passat 2.5tdi probleem!
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=35&t=4756
1. leht 2-st

Autor:  rando1 [ 15.11.2008 14:14 ]
Teema pealkiri:  vw passat 2.5tdi probleem!

mure selline et viliseb.esindus pakkus kohe turbot aga õli ei kao ja lõtkud lubatud piirides.kas võib asi olla selles et katalüsaator kinni?
ja actuator nagu ei hoiaks rõhku vms,kiirendades tunda on et turbo tuleb taha aga ei toimu nagu eriti midagi.imelik heli hetkeks ja siis nagu pääseks kuskilt ja töötab.

Autor:  anti555 [ 15.11.2008 15:51 ]
Teema pealkiri: 

või on wastegate kinni jäänud?

Autor:  rando1 [ 15.11.2008 16:38 ]
Teema pealkiri:  re

algul pakuti et geomeetri kinni aga see sai lahti võetud puhastatud ja ei muutunud midagi seal

Autor:  rando1 [ 15.11.2008 16:39 ]
Teema pealkiri: 

anti555 kirjutas:
või on wastegate kinni jäänud?


kuidas kontrollida??

Autor:  anti555 [ 15.11.2008 17:05 ]
Teema pealkiri: 

gemeetrial ei tohikski wastegatet olla.kas see geomeetriat juhtiv klapp ka korras?

Autor:  rando1 [ 16.11.2008 11:20 ]
Teema pealkiri: 

kõik liikus ilusti ja vabalt ja välja nägemises ka midagi ei täheldanud

Autor:  puna [ 16.11.2008 18:57 ]
Teema pealkiri: 

Muidugi võib ka katt umbes olla.

Autor:  rando1 [ 16.11.2008 20:16 ]
Teema pealkiri: 

enne kui turbo taha tuleb siis tekib selline heli nagu käiks tiivik vastu korpust vms, lõtk on lubatud piirides ja välimuselt pole tiivikul ega korpusel mingeid vigu.
see häda tuli täiesti lambist,kiirendasin möödasõidul umbes 130-ni ja pärast seda viliseb.


puna mis hinnaga turbot pakud?

Autor:  Kivi [ 17.11.2008 20:20 ]
Teema pealkiri: 

rando1 kirjutas:
enne kui turbo taha tuleb siis tekib selline heli nagu käiks tiivik vastu korpust vms, lõtk on lubatud piirides ja välimuselt pole tiivikul ega korpusel mingeid vigu.
see häda tuli täiesti lambist,kiirendasin möödasõidul umbes 130-ni ja pärast seda viliseb.


puna mis hinnaga turbot pakud?


No näed siis, kiirust ei tasu ületada ;)

Autor:  rando1 [ 18.11.2008 21:50 ]
Teema pealkiri: 

Aga asi selline et uus katakas on kallim kui uus turbo,oskab keegi öelda kõige lihtsama mooduse kataka kontrolliks?

kui suurt rolli mängib kinnine katalüsaator turbo jaoks? mootor suht uimane ja kuulda et turbo tuleb taha aga minekut nagu ei ole ja siis mingil hetkel pääseb kuskilt ja läheb. aga see kõik nagu ainult madalatel pööretel.

Autor:  ejay [ 18.11.2008 22:18 ]
Teema pealkiri: 

rando, löö tühjaks katt kui umbes on
aga proovida saad nii et lased kati lahti peale turbot ja vaatad kas minek läks normaalseks

Autor:  rando1 [ 18.11.2008 22:24 ]
Teema pealkiri: 

jah tühjaks küll aga kui ei ole katt kinni? okei proovin nv kui garaazi saan

Autor:  puna [ 18.11.2008 22:30 ]
Teema pealkiri: 

Uus turbo miski 11K

Autor:  rando1 [ 18.11.2008 22:54 ]
Teema pealkiri: 

katt kusagil 14K

aga põhimõtteliselt kui lasen kati lahti ja kui katt oligi kinni siis peaks ka turbo vilin väiksemaks jääma või siis kaduma?hetkel nagu vile otsas ringi laseks.

Autor:  puna [ 18.11.2008 22:56 ]
Teema pealkiri: 

Sa ei tea ju, et vilin turbost tuleb vaid arvad ainult nii.

1. leht 2-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/