TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

turbo
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=35&t=4587
2. leht 3-st

Autor:  puna [ 13.10.2008 23:44 ]
Teema pealkiri: 

virko7 kirjutas:
puna kirjutas:
Ja sama viga kõigil?
Pole küsimust vaheta õlitustorud ja korralik õli sisse.
Uus turbo peale ja sõida.

Kas kellegil oleks õlitustoru pakkuda?

Oota sa nagu üldse ei loe ja kui loed siis ei saa sellest aru?
Rahval on loomulikult uusi hunnikutega neid kodus me kõik ju kogume neid igaksjuhuks.
Otsusta ära kas paned veel raha vähe autoalla ja teed korda või lähed lükkad selle lammarisse ära.
Kuna mootori remondiga tehti mootor seest puhtaks ja sealt sodi peale ju ei tule.
Jäävad järgi õlitorud mis sodi täis.
Vanal turbol läks võll pooleks kuna torudest jooksis sodi pukside vahele ja kiilus puksi võllikülge kinni ja murdis jõuga asja pooleks.
Ära järgmiseks küsi kas neid torusi puhastada ei saa.

Autor:  DioX [ 14.10.2008 8:24 ]
Teema pealkiri: 

virko7 kirjutas:
Molotov51 kirjutas:
Ega sul pole kommet kohe peale auto piitsutamist mootor seisma jätta ja seda kohe tihti teha?

Ei ole, olen kuulnud, et peale sõitu natuke oodata enne kui väljasuretada, olen oodanud umbes 30 sek.

Siin üks põhitõde
Turbo jahutus ( Cool Down)

Turbolaadurid jahutab mootoriõli ning paljudel juhtudel ka jahutusvedelik. Lisarõhu tekitamisel muutuvad turbod väga kuumaks. Mootori seisatamisel lõpetavad mootoriõli ja jahutusvedelik ringlemise. Kui mootor seisatada siis, kui turbo on kuum, võib õli põlema minna ning kasvad ruumalalat. Kokkuvõttes tekitab see õlilekke, mis on turbolaadurite kõige tavalisem viga (nn “koksi tekkimine”) Selle vältimiseks tasub mootorit enne seisatamist hoida vähemalt 2 minutit tühikäigul. See on vajalik igaljuhul kui oled sõitnud turbot rakendades. Taoline teguviis jahutab turbo maha ning aitab vältida “koksi tekkmist” ( õli torude ummistumist)

Autor:  virko7 [ 14.10.2008 10:18 ]
Teema pealkiri: 

mart154 kirjutas:
uute ostmine ei tule kõne alla, sest sa loodad veel mõne turbo õhtule saata? :D

Tead Mart, kui sa oled õhtuks nii väsinud, et ei oska ennast selgelt väljendada, siis oleks parem äkki magama minna ja hommikul, kui oled end välja maganud, siis kirjuta nii et teised ka sust aru saavad.

Autor:  virko7 [ 14.10.2008 10:28 ]
Teema pealkiri: 

puna kirjutas:
virko7 kirjutas:
puna kirjutas:
Ja sama viga kõigil?
Pole küsimust vaheta õlitustorud ja korralik õli sisse.
Uus turbo peale ja sõida.

Kas kellegil oleks õlitustoru pakkuda?

Oota sa nagu üldse ei loe ja kui loed siis ei saa sellest aru?
Rahval on loomulikult uusi hunnikutega neid kodus me kõik ju kogume neid igaksjuhuks.
Otsusta ära kas paned veel raha vähe autoalla ja teed korda või lähed lükkad selle lammarisse ära.
Kuna mootori remondiga tehti mootor seest puhtaks ja sealt sodi peale ju ei tule.
Jäävad järgi õlitorud mis sodi täis.
Vanal turbol läks võll pooleks kuna torudest jooksis sodi pukside vahele ja kiilus puksi võllikülge kinni ja murdis jõuga asja pooleks.
Ära järgmiseks küsi kas neid torusi puhastada ei saa.

Kui Te müüte uusi turbosi, kas siis ei või igaks juhuks küsida kas uusi torusi ka on!!! Nt. Kui sa lähed poodi saia ostma, ikka küsid müüjalt kas vorsti ka saaks.

Autor:  hents99 [ 14.10.2008 10:55 ]
Teema pealkiri: 

Virko, ära hakka autot foorumis klähvimise järgi parandama. Vii auto korralikku töökotta, ehk oskavad pädevad mehaanikud asjale õigetpidi läheneda.
Müügimehed ei tea reeglina mehaanikast mõhkugi, muidu poleks nad müügimehed.

Autor:  veider [ 14.10.2008 14:57 ]
Teema pealkiri: 

puna kirjutas:
Kuna mootori remondiga tehti mootor seest puhtaks ja sealt sodi peale ju ei tule.
Väga julge väide kuid see ei pruugi üldse mitte nii olla...
virko7 kirjutas:
Või kas need on ikka uued turbod mis sul müügis (võibolla puhtaks pestud ja üritad neid müüa uute pähe).
Sulle virko ära oleta niipalju ja lapsik on sinu poolt hakkata sellist jama suust välja ajama.

Soovitus sulle, kõigepealt leia põhjus miks need turbod õhtule läksid! Kui kõik näib toimivat nii nagu peab ja sammuti toimib ka kogu õlitus ja ei leia ise ega mõne mehaanikuga konsulteerides ühtegi reaalset põhjust mix süsteem ei peaks toimima, siis mine osta uus õli ja filter, mine mõna volksu esindusse ja telli need torud ära + uue turbo. Aga kõigepealt pead ikkagi leidma põhjuse mix need turbod sul õhtule läksid kuna muidu võib sinna lisanduda ka 5 kord!

Autor:  Maik [ 15.10.2008 11:28 ]
Teema pealkiri: 

Ma ei tea.
Kestvus kestvuseks,aga minuarust on natuke ebareaalne,et diisel automaadil see turbo nii ulme kuumaks jääb,et ma pean PASSIMA tühja 2 minutit peale igat sõitu. See on lihtsalt ulme ja täielikult mittevastuvõetav 99,9% inimestele ja ülejäänud on autoentusiastid.

jutt käib siiski ala 2000rpm sõitnud mootorist enamuse ajast. Pigem on ikka nii ,et auto seisma ja kähku välja igapäeva sõitudel. ;) ja nii see ka toimima peab ja niikaua kui tehas ette näinud on. Tehase poolt on vist uue turbo eluiga umbkaudu ette ka arvutatud, mis see näit olla võiks üldse, ala 250 000km? rohkem?

mul endal kah 2x 2,5TD olnud ja on ka praegu. Ostes vahetasin kohe turbo ja mingi klapi ja rohkem pole vaja olnud eriti mõelda mootori peale õnneks. mingi 6k läks.

Autor:  ranz [ 15.10.2008 12:00 ]
Teema pealkiri: 

Maik kirjutas:
Ma ei tea.
Kestvus kestvuseks,aga minuarust on natuke ebareaalne,et diisel automaadil see turbo nii ulme kuumaks jääb,et ma pean PASSIMA tühja 2 minutit peale igat sõitu. See on lihtsalt ulme ja täielikult mittevastuvõetav 99,9% inimestele ja ülejäänud on autoentusiastid.

Loe uuesti, jutt oli peenestamisest ja siis kohe seisma jätmisest mitte tavasõidust.

Autor:  puna [ 15.10.2008 13:10 ]
Teema pealkiri: 

Poes kus mina käin on vorst üldiselt teises letis.
See, et mootor puhtaks tehti oli jah liiga optimistlik ja kiirustav väide.
Alusta sellest kaaned lahti ja pese saast välja, et ei satuks uuesti ringlusesse nagu juba juhtus.
Turbod mis müün on uued ja ka tehase taastatud.
Puhtaks pesevad neid teised inimesed, et oleks ilusam müüa ja saaks rohkem raha.
Uue ja tehase taastatu vahe on näha kui tead mida ja oskad vaadata.
Vabalt saaks müüa tehase taastatuid uute pähe kuna 99% ostjatest ei oska vahet teha, kuid nii mina ei tee.
Selge on see, et õlitus ei käi turbost korralikult läbi ja sodi puksidevahel mis kinni kiilus ja võlli ära murdis.
Torud võta esindusest või mõnest teisest poest (Siis võtavad nemad esindusest) turbo saad ka esindusest üle 20K ja on ka inimesi kes ilma km sulle neid müüvad.
Kõik turbo autod tahavad peale sõitu kohapeal vähe rahuneda kuna võll tiivikutega käib üle 100K rpm sees ringi kui sealt õlisurve ära võtta siis hakkab see asi see päärlema oma suva järgi.
Turbo tootja ütleb vastupidavuse kohta, et peaks toimima kauem kui mootor 250K km pole küll palju, on ka üle 1M miili orig turbodega sõidetud.

Autor:  virko7 [ 15.10.2008 14:07 ]
Teema pealkiri: 

puna kirjutas:
Poes kus mina käin on vorst üldiselt teises letis.
See, et mootor puhtaks tehti oli jah liiga optimistlik ja kiirustav väide.
Alusta sellest kaaned lahti ja pese saast välja, et ei satuks uuesti ringlusesse nagu juba juhtus. Torud võta esindusest või mõnest teisest poest
Tsiteeri:
Teen nii ja loodan, et asi jääb töötama. Tänud kõigile kes viitsisid midagi tarka öelda. Teistele teadmiseks, et niisama oma "tarkust" (minu arust lollust)väljanäidata ja siin klähvida pole mõtet, ärritate ainult iseend ja ka teisi. Ning kui keegi foorumist teiste arvamust küsib siis järelikult pole tal endal teadmisi, selleks ju foorumid loodud ongi.

Autor:  hents99 [ 15.10.2008 19:40 ]
Teema pealkiri: 

Holset nt soovitab 2-3 minutit pärast sõitmist tühipöördel käia enne väljasuretamist. Sinna kanti ta ka jääb, midagi pole teha.
See kui aega pole tähendab, et oled "busy" inimene, järelikult on ka selle tõttu palju krabisevat, et see turbo vahetus kompenseerida.

Ja Holset`il oli ka 1M (või isegi 2M) km`i garantii.

Autor:  puna [ 15.10.2008 19:52 ]
Teema pealkiri: 

Holset ka vähe teine mootor Diislid ja alates miski 6L need tuksuvad nagunii pikalt pärast seismajäämist.

Autor:  hents99 [ 15.10.2008 20:02 ]
Teema pealkiri: 

puna kirjutas:
Holset ka vähe teine mootor Diislid ja alates miski 6L need tuksuvad nagunii pikalt pärast seismajäämist.


Holset pole mootor esiteks. :-D (vist typo)

Aga kui nüüd mitte nokkida, siis turbo on turbo. Sisuliselt pole väga suurt vahet, tööpõhimõte ja ehitus on sama, mis väiksematel turbotel.

Autor:  puna [ 15.10.2008 20:31 ]
Teema pealkiri: 

hents99 kirjutas:
Aga kui nüüd mitte nokkida, siis turbo on turbo. Sisuliselt pole väga suurt vahet, tööpõhimõte ja ehitus on sama, mis väiksematel turbotel.

Juba pikalt norimiseks läinud jah. :-D
Sõnastus oli vähe vale, aga kõik said aru.
Nokime siis edasi Võrdlus sama hea, et auto on auto 4 ratast ja rool.

Autor:  hents99 [ 15.10.2008 21:17 ]
Teema pealkiri: 

:-D
Sisuliselt küll jah, ma olen sinuga täitsa nõus. Ka autol ja autol pole vahet, sest isegi autod täidavad 1:1 sama eesmärki. Liiklusvahend, millega saada ühest kohast teise.

Aga mida pead sina silmas nt võrdluses Holset ja muud turbod? Miks selline väide, et turbol ja turbol on vahe?

Kui jutt oli turbo "rahustamisest", siis kuidas ühel turbol on see toiming/tagajärg teistmoodi, kui teisel?
Jätame siis mootori ja pöörded mängust välja, sest vahe on ainult turbos.

2. leht 3-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/