Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 27.04.2024 10:17

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 35 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 13.10.2008 23:44 
Eemal

Liitunud: 28.06.2006 11:38
Postitusi: 522
Asukoht: Tallinn - Helsinki
virko7 kirjutas:
puna kirjutas:
Ja sama viga kõigil?
Pole küsimust vaheta õlitustorud ja korralik õli sisse.
Uus turbo peale ja sõida.

Kas kellegil oleks õlitustoru pakkuda?

Oota sa nagu üldse ei loe ja kui loed siis ei saa sellest aru?
Rahval on loomulikult uusi hunnikutega neid kodus me kõik ju kogume neid igaksjuhuks.
Otsusta ära kas paned veel raha vähe autoalla ja teed korda või lähed lükkad selle lammarisse ära.
Kuna mootori remondiga tehti mootor seest puhtaks ja sealt sodi peale ju ei tule.
Jäävad järgi õlitorud mis sodi täis.
Vanal turbol läks võll pooleks kuna torudest jooksis sodi pukside vahele ja kiilus puksi võllikülge kinni ja murdis jõuga asja pooleks.
Ära järgmiseks küsi kas neid torusi puhastada ei saa.

_________________
Tel. 5654585


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 14.10.2008 8:24 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.09.2007 22:14
Postitusi: 181
Asukoht: Tallinn-Mustamäe
virko7 kirjutas:
Molotov51 kirjutas:
Ega sul pole kommet kohe peale auto piitsutamist mootor seisma jätta ja seda kohe tihti teha?

Ei ole, olen kuulnud, et peale sõitu natuke oodata enne kui väljasuretada, olen oodanud umbes 30 sek.

Siin üks põhitõde
Turbo jahutus ( Cool Down)

Turbolaadurid jahutab mootoriõli ning paljudel juhtudel ka jahutusvedelik. Lisarõhu tekitamisel muutuvad turbod väga kuumaks. Mootori seisatamisel lõpetavad mootoriõli ja jahutusvedelik ringlemise. Kui mootor seisatada siis, kui turbo on kuum, võib õli põlema minna ning kasvad ruumalalat. Kokkuvõttes tekitab see õlilekke, mis on turbolaadurite kõige tavalisem viga (nn “koksi tekkimine”) Selle vältimiseks tasub mootorit enne seisatamist hoida vähemalt 2 minutit tühikäigul. See on vajalik igaljuhul kui oled sõitnud turbot rakendades. Taoline teguviis jahutab turbo maha ning aitab vältida “koksi tekkmist” ( õli torude ummistumist)

_________________
Nissan Pulsar GTI-R
AWD SR20DET BW EFR 7163@ 1.8 bar , Bosch Motorsport injectors 1700cc .
1/4 Mile 11,6 @ 201km/h


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 14.10.2008 10:18 
Eemal

Liitunud: 12.10.2008 12:45
Postitusi: 8
Asukoht: harjumaa
mart154 kirjutas:
uute ostmine ei tule kõne alla, sest sa loodad veel mõne turbo õhtule saata? :D

Tead Mart, kui sa oled õhtuks nii väsinud, et ei oska ennast selgelt väljendada, siis oleks parem äkki magama minna ja hommikul, kui oled end välja maganud, siis kirjuta nii et teised ka sust aru saavad.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 14.10.2008 10:28 
Eemal

Liitunud: 12.10.2008 12:45
Postitusi: 8
Asukoht: harjumaa
puna kirjutas:
virko7 kirjutas:
puna kirjutas:
Ja sama viga kõigil?
Pole küsimust vaheta õlitustorud ja korralik õli sisse.
Uus turbo peale ja sõida.

Kas kellegil oleks õlitustoru pakkuda?

Oota sa nagu üldse ei loe ja kui loed siis ei saa sellest aru?
Rahval on loomulikult uusi hunnikutega neid kodus me kõik ju kogume neid igaksjuhuks.
Otsusta ära kas paned veel raha vähe autoalla ja teed korda või lähed lükkad selle lammarisse ära.
Kuna mootori remondiga tehti mootor seest puhtaks ja sealt sodi peale ju ei tule.
Jäävad järgi õlitorud mis sodi täis.
Vanal turbol läks võll pooleks kuna torudest jooksis sodi pukside vahele ja kiilus puksi võllikülge kinni ja murdis jõuga asja pooleks.
Ära järgmiseks küsi kas neid torusi puhastada ei saa.

Kui Te müüte uusi turbosi, kas siis ei või igaks juhuks küsida kas uusi torusi ka on!!! Nt. Kui sa lähed poodi saia ostma, ikka küsid müüjalt kas vorsti ka saaks.


Viimati muutis virko7, 14.10.2008 18:15, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 14.10.2008 10:55 
Eemal

Liitunud: 12.03.2005 18:40
Postitusi: 1371
Asukoht: Tartu
Virko, ära hakka autot foorumis klähvimise järgi parandama. Vii auto korralikku töökotta, ehk oskavad pädevad mehaanikud asjale õigetpidi läheneda.
Müügimehed ei tea reeglina mehaanikast mõhkugi, muidu poleks nad müügimehed.

_________________
Hobisõikukite mehaanika, elektroonika, custom jupid - ideest teostuseni ühes kohas.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 14.10.2008 14:57 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.08.2006 22:55
Postitusi: 232
Asukoht: Tartumaa
puna kirjutas:
Kuna mootori remondiga tehti mootor seest puhtaks ja sealt sodi peale ju ei tule.
Väga julge väide kuid see ei pruugi üldse mitte nii olla...
virko7 kirjutas:
Või kas need on ikka uued turbod mis sul müügis (võibolla puhtaks pestud ja üritad neid müüa uute pähe).
Sulle virko ära oleta niipalju ja lapsik on sinu poolt hakkata sellist jama suust välja ajama.

Soovitus sulle, kõigepealt leia põhjus miks need turbod õhtule läksid! Kui kõik näib toimivat nii nagu peab ja sammuti toimib ka kogu õlitus ja ei leia ise ega mõne mehaanikuga konsulteerides ühtegi reaalset põhjust mix süsteem ei peaks toimima, siis mine osta uus õli ja filter, mine mõna volksu esindusse ja telli need torud ära + uue turbo. Aga kõigepealt pead ikkagi leidma põhjuse mix need turbod sul õhtule läksid kuna muidu võib sinna lisanduda ka 5 kord!

_________________
No comment!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 15.10.2008 11:28 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.06.2008 12:23
Postitusi: 725
Asukoht: Viljandi
Ma ei tea.
Kestvus kestvuseks,aga minuarust on natuke ebareaalne,et diisel automaadil see turbo nii ulme kuumaks jääb,et ma pean PASSIMA tühja 2 minutit peale igat sõitu. See on lihtsalt ulme ja täielikult mittevastuvõetav 99,9% inimestele ja ülejäänud on autoentusiastid.

jutt käib siiski ala 2000rpm sõitnud mootorist enamuse ajast. Pigem on ikka nii ,et auto seisma ja kähku välja igapäeva sõitudel. ;) ja nii see ka toimima peab ja niikaua kui tehas ette näinud on. Tehase poolt on vist uue turbo eluiga umbkaudu ette ka arvutatud, mis see näit olla võiks üldse, ala 250 000km? rohkem?

mul endal kah 2x 2,5TD olnud ja on ka praegu. Ostes vahetasin kohe turbo ja mingi klapi ja rohkem pole vaja olnud eriti mõelda mootori peale õnneks. mingi 6k läks.

_________________
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 15.10.2008 12:00 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.12.2004 14:17
Postitusi: 423
Asukoht: Tallinn
Maik kirjutas:
Ma ei tea.
Kestvus kestvuseks,aga minuarust on natuke ebareaalne,et diisel automaadil see turbo nii ulme kuumaks jääb,et ma pean PASSIMA tühja 2 minutit peale igat sõitu. See on lihtsalt ulme ja täielikult mittevastuvõetav 99,9% inimestele ja ülejäänud on autoentusiastid.

Loe uuesti, jutt oli peenestamisest ja siis kohe seisma jätmisest mitte tavasõidust.

_________________
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 15.10.2008 13:10 
Eemal

Liitunud: 28.06.2006 11:38
Postitusi: 522
Asukoht: Tallinn - Helsinki
Poes kus mina käin on vorst üldiselt teises letis.
See, et mootor puhtaks tehti oli jah liiga optimistlik ja kiirustav väide.
Alusta sellest kaaned lahti ja pese saast välja, et ei satuks uuesti ringlusesse nagu juba juhtus.
Turbod mis müün on uued ja ka tehase taastatud.
Puhtaks pesevad neid teised inimesed, et oleks ilusam müüa ja saaks rohkem raha.
Uue ja tehase taastatu vahe on näha kui tead mida ja oskad vaadata.
Vabalt saaks müüa tehase taastatuid uute pähe kuna 99% ostjatest ei oska vahet teha, kuid nii mina ei tee.
Selge on see, et õlitus ei käi turbost korralikult läbi ja sodi puksidevahel mis kinni kiilus ja võlli ära murdis.
Torud võta esindusest või mõnest teisest poest (Siis võtavad nemad esindusest) turbo saad ka esindusest üle 20K ja on ka inimesi kes ilma km sulle neid müüvad.
Kõik turbo autod tahavad peale sõitu kohapeal vähe rahuneda kuna võll tiivikutega käib üle 100K rpm sees ringi kui sealt õlisurve ära võtta siis hakkab see asi see päärlema oma suva järgi.
Turbo tootja ütleb vastupidavuse kohta, et peaks toimima kauem kui mootor 250K km pole küll palju, on ka üle 1M miili orig turbodega sõidetud.

_________________
Tel. 5654585


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 15.10.2008 14:07 
Eemal

Liitunud: 12.10.2008 12:45
Postitusi: 8
Asukoht: harjumaa
puna kirjutas:
Poes kus mina käin on vorst üldiselt teises letis.
See, et mootor puhtaks tehti oli jah liiga optimistlik ja kiirustav väide.
Alusta sellest kaaned lahti ja pese saast välja, et ei satuks uuesti ringlusesse nagu juba juhtus. Torud võta esindusest või mõnest teisest poest
Tsiteeri:
Teen nii ja loodan, et asi jääb töötama. Tänud kõigile kes viitsisid midagi tarka öelda. Teistele teadmiseks, et niisama oma "tarkust" (minu arust lollust)väljanäidata ja siin klähvida pole mõtet, ärritate ainult iseend ja ka teisi. Ning kui keegi foorumist teiste arvamust küsib siis järelikult pole tal endal teadmisi, selleks ju foorumid loodud ongi.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 15.10.2008 19:40 
Eemal

Liitunud: 12.03.2005 18:40
Postitusi: 1371
Asukoht: Tartu
Holset nt soovitab 2-3 minutit pärast sõitmist tühipöördel käia enne väljasuretamist. Sinna kanti ta ka jääb, midagi pole teha.
See kui aega pole tähendab, et oled "busy" inimene, järelikult on ka selle tõttu palju krabisevat, et see turbo vahetus kompenseerida.

Ja Holset`il oli ka 1M (või isegi 2M) km`i garantii.

_________________
Hobisõikukite mehaanika, elektroonika, custom jupid - ideest teostuseni ühes kohas.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 15.10.2008 19:52 
Eemal

Liitunud: 28.06.2006 11:38
Postitusi: 522
Asukoht: Tallinn - Helsinki
Holset ka vähe teine mootor Diislid ja alates miski 6L need tuksuvad nagunii pikalt pärast seismajäämist.

_________________
Tel. 5654585


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 15.10.2008 20:02 
Eemal

Liitunud: 12.03.2005 18:40
Postitusi: 1371
Asukoht: Tartu
puna kirjutas:
Holset ka vähe teine mootor Diislid ja alates miski 6L need tuksuvad nagunii pikalt pärast seismajäämist.


Holset pole mootor esiteks. :-D (vist typo)

Aga kui nüüd mitte nokkida, siis turbo on turbo. Sisuliselt pole väga suurt vahet, tööpõhimõte ja ehitus on sama, mis väiksematel turbotel.

_________________
Hobisõikukite mehaanika, elektroonika, custom jupid - ideest teostuseni ühes kohas.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 15.10.2008 20:31 
Eemal

Liitunud: 28.06.2006 11:38
Postitusi: 522
Asukoht: Tallinn - Helsinki
hents99 kirjutas:
Aga kui nüüd mitte nokkida, siis turbo on turbo. Sisuliselt pole väga suurt vahet, tööpõhimõte ja ehitus on sama, mis väiksematel turbotel.

Juba pikalt norimiseks läinud jah. :-D
Sõnastus oli vähe vale, aga kõik said aru.
Nokime siis edasi Võrdlus sama hea, et auto on auto 4 ratast ja rool.

_________________
Tel. 5654585


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 15.10.2008 21:17 
Eemal

Liitunud: 12.03.2005 18:40
Postitusi: 1371
Asukoht: Tartu
:-D
Sisuliselt küll jah, ma olen sinuga täitsa nõus. Ka autol ja autol pole vahet, sest isegi autod täidavad 1:1 sama eesmärki. Liiklusvahend, millega saada ühest kohast teise.

Aga mida pead sina silmas nt võrdluses Holset ja muud turbod? Miks selline väide, et turbol ja turbol on vahe?

Kui jutt oli turbo "rahustamisest", siis kuidas ühel turbol on see toiming/tagajärg teistmoodi, kui teisel?
Jätame siis mootori ja pöörded mängust välja, sest vahe on ainult turbos.

_________________
Hobisõikukite mehaanika, elektroonika, custom jupid - ideest teostuseni ühes kohas.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 35 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 61 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11