Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 27.04.2024 9:06

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 35 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 15.10.2008 21:46 
Eemal

Liitunud: 28.06.2006 11:38
Postitusi: 522
Asukoht: Tallinn - Helsinki
Tegelt olen sinuga ka nõus, et peab laskma asjal rahuneda.
Tootja poolt nimekiri kohe mis ei lähe garantii alla.
Panen hiljem selle faili ka kuhugi ülesse.

_________________
Tel. 5654585


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 16.10.2008 13:30 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.01.2008 22:31
Postitusi: 437
Asukoht: Tallinn
Turbol ja turbol võib väga palju vahet olla. Näiteks veesärgi olemasolu või puudumine. Minu 2.0T bensukale (3sgte) näiteks ütleb tehase kasutusjuhend, et peale rallimist või haagise vedamist tuleks lasta motol käia 30s peale seisma jäämist. Muudel puhkudel nagu ei nõuta. Aga sellel turbol veesärk sees. Vesi kui ka keema läheb, siis on seejuures ikkagi temp veel aint 100 kraadi, mis õli ei ohusta. Ja kui veevarustus nii tehtud et veeaur üht toru pidi üles ära pääseb ja teisest jahedat peale vajub, siis ei tee ehk ka väike keemine veel hullu.

_________________
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 25.10.2008 18:32 
Eemal

Liitunud: 25.10.2008 18:26
Postitusi: 3
Asukoht: Tartu
Kuna auto jahutus-süsteemis on surve. Siis on ka keemistemperatuur ligi 120 kraadi. 100 kraadi juures ei kee veel miskit autol, kui kõik korras on.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 18.07.2009 11:15 
Eemal

Liitunud: 18.07.2009 11:11
Postitusi: 1
Asukoht: Mõisaküla
Terv, olen siin uus, aga rääkige MB Vito 2,3 72kw turbost. Uue hind? Või hoopis remontimine?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 31.08.2009 10:04 
Eemal

Liitunud: 21.10.2008 20:07
Postitusi: 4
Asukoht: Pärnu
Probleem selline et juba teine turbo lendas laiali(külma tiiviku mutter lahti ja kuumatiivik lahti)? :x

Kui esimene katki läks siis vahetasin äravoolutoru ära(mis oli söestunud ) ja pesin õlijahuti(ploki küljes oleva) puhtaks ja minu arust oligi see põhjuseks. Kontrollisin veel karteri tuulutuse ja intercooleri läbilaskvuse, kõik oli puhas. Nüüd aga 1.5 kuud hiljem andis järgmine turbo saba. Muideks on turbo õline seest, sellest järeldades et õli ta peale saab!

Kust peaksin otsima veel mingeid põhjustajaid? Auto on 2005 aasta Peugeot Partner 1.6HDi 66kW

Lugesin selle teema läbi ja ei saanud vastust.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 35 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 62 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11