Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 27.04.2024 12:12

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 6 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Rõhk langeb
PostitusPostitatud: 26.05.2008 18:29 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 08.08.2005 12:17
Postitusi: 159
Asukoht: saku
Sõidan siin oma stock turboga ringi ja nädalakene tagasi avastan,et kui ikka piirajani disla välja lasta siis kukub rõhk 0,9 pealt 0,7 peale ära ja noh minu arvates on tuntav vahe sees minekul kohe. Kas see miskine turbo anomaalia või saab stock konditsioonis juba miskit ette võtta? Kuna rahaline seis jamasti hetkel siis ei saa lasta oma uut muutuva geomeetriaga turbot kah veel vahele tõsta( vaja flatnsid teha sumpsile kui ka kollektorile.

Selleston kindlasti siin palju juba juttu olnud aga esimese suure hooga ei leidnud teemat vms, Kui keegi teab kus sellest natukese oleks kirjutatud siis ma heameelega loeks.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 26.05.2008 23:36 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Äkki saab turbo tootlikus lihtsalt otsa?
Võib ka backpressure lakke visata, kuna dislal ju imeväiksed kuumakojad.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.05.2008 0:07 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.12.2005 18:53
Postitusi: 114
krt ma nüüd ei mäleta kas sul intercooler vahel juba või ei?
aga endal täheldasin originaalturboga samalaadset rõhulangust kuumade ilmade saabumisel aeglases liikluses. ma arvan et võid viga ka sealt ostida, teine võimalus et tõesti turbo hakkab otsa lõppema. Proovi õhtupoole jahedas mõni tõmme teha mis rõhk siis teeb?
krt endale see originaal cooler tundub hetkel küll ikka naljanumber, lisaks sellele on ta veel karterituulutusest tulnud õli täis kah, peab hakkama kapoti all muudatusi tegema :lol:

terv
erich

_________________
128 KW ja 415 NM @ Dynomax
171 km/h @Saabspeed2009
ET 17,13@130km/h by G-Tech


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.05.2008 9:16 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 08.08.2005 12:17
Postitusi: 159
Asukoht: saku
Mihkel kirjutas:
Äkki saab turbo tootlikus lihtsalt otsa?
Võib ka backpressure lakke visata, kuna dislal ju imeväiksed kuumakojad.


Vot see mind huvitaski,et kas ei jõuagi lihtsalt turbo rohkem toota. See on kõige reaalsem mõte sest nii külma kui sooja mootoriga seis on sama. Ehk siis kogume raha et osta hunnik põlvi ja värke. Kuumakoda tõesti tilluke, tiesel turbol ikka arvestatavalt suurem. Turbo ise peaks ok olema sest on ainult õrnalt õline ja lõtk ise on imetilluke.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.05.2008 21:39 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 08.08.2005 12:17
Postitusi: 159
Asukoht: saku
Mihkel, kui tohib siis ma lisan sind MSNi ,et küsida veel paari küsimust?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.05.2008 23:15 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Eks sa lisa.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 6 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 64 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
cron
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11