TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

vilin käiguvahetusel
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=35&t=3743
1. leht 1-st

Autor:  vinks [ 29.03.2008 22:07 ]
Teema pealkiri:  vilin käiguvahetusel

Olen juba sünnist saati järgi vahtind autodele, mis käiguvahetusel vilisevad. Siit ka küsimus. Kas kuidagi viisi on võimalik ka BMW 2,5 td käiguvahetusel susisema saada? Olen kuulnud, et kuskil peaks saama mingi vile vahele panna. Oskab keegi öelda millise vile ja kuhu see täpselt käib. Mingi skeem oleks super...

Autor:  raunz [ 30.03.2008 1:05 ]
Teema pealkiri: 

:-D

Võlusõna on BOV. Kontakteeru näiteks ES-Tuninguga. Muidugi ei ole ma kindel,et BMW diislile seda paigaldada saaks. Samas VAG 1.9TDI osad liiklevad sellega.
Või noh, mine "tuuning poodi" ja osta endale BOV hääle tegija lihtsalt.

Autor:  vinks [ 30.03.2008 11:10 ]
Teema pealkiri: 

Ebay-s ringi vaadates leidsin igasugu vidinaid. Üks tüüpiline näide on selline:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-3-Series-92-06-3-Turbo-Blow-Off-Valve-Universal_W0QQcmdZViewItemQQ_trksidZp1638Q2em118Q2el1247QQcategoryZ33742QQihZ018QQitemZ280137005778QQrdZ1QQsspagenameZWD1V#MainPicture

Idee järgi peaks selle siis turbo ja sisselaske kollektori vahele orgunima. Nüüd käib peas ringi mõte, et surve väljalaskmiseks tuleb see klapp avada aga kuhu vahele need peenikesed voolikud ühendada. Üldiselt põhimõte vajab veel uurimist.

Autor:  erikred [ 30.03.2008 12:28 ]
Teema pealkiri: 

bov diislil on üks mõttetumaid asju üldse, pole seal sisselaskes isegi gaasiklappi kuhu taha liigne rõhk koguneda saaks käiguvahetusel.
Heal juhul saad väheke susisema, minekus ilmselt kaotad sest laseb mootori tööks vajaliku rõhu lihtsalt atmosfääri valel hetkel.

terv
erich

Autor:  vinks [ 30.03.2008 13:02 ]
Teema pealkiri: 

Tegelikult kui nii mõtlema hakata jah, et kui bensiinikal gaasi maha lased, siis läheb siiber kinni ja tekibki rõhk sinna siibri ja turbo vahele. Diislil jookseb kõik niikuinii peale. Niiet kui ma diislit heasti vilisema tahaksin panna, siis peaksin aretama mingi elektroonilise siibri sisselaskesse, mis tõmbaks õhu kinni ja laseks selle jälle lahti, kui tühikäigu pöörded saabuvad. Aga sellisel juhul toimiks asi nii nagu krossikas, et kui gaasi maha lased ja käik sees, siis mootor pidurdab pea nii et rattad lohas. (arvestades diisli kompressiooni) Niisama vist tõesti ei saa sinna tekkidagi mingit rõhku, mis vile häält tegema paneb. Viimane kiri oli suht veenev, suht mõttetu ikka...

Autor:  c20xe [ 06.04.2008 16:54 ]
Teema pealkiri: 

erikred kirjutas:
bov diislil on üks mõttetumaid asju üldse, pole seal sisselaskes isegi gaasiklappi kuhu taha liigne rõhk koguneda saaks käiguvahetusel.
Heal juhul saad väheke susisema, minekus ilmselt kaotad sest laseb mootori tööks vajaliku rõhu lihtsalt atmosfääri valel hetkel.

terv
erich


Täiesti nõus sinuga. Ei saa mina aru, miks on vaja üldse teha selliseid "wannabe"-sid. Kasutagem asju ikkagi selleks, milleks ja millele nad on ette nähtud.

Karl

Autor:  carboy11 [ 30.06.2011 8:34 ]
Teema pealkiri:  Re: vilin käiguvahetusel

spetsiaalselt diislile tehakse ka tdi dump valve aga sellel on lisaks veel elektriline karp ,et mille jaoks see ?
siin üks video ka millist mõtlen http://www.youtube.com/watch?v=eXPI5unHnKk

Autor:  IvarR [ 30.06.2011 10:10 ]
Teema pealkiri:  Re: vilin käiguvahetusel

carboy11 kirjutas:
spetsiaalselt diislile tehakse ka tdi dump valve aga sellel on lisaks veel elektriline karp ,et mille jaoks see ?

Siin ju tuhat korda räägitud sel teemal et diislil pole vaakumit millega BOV-i avada. Mõtle nüüd loogiliselt miks see karp seal on.

IvarR

1. leht 1-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/