Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 27.04.2024 20:38

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 8 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: vilin käiguvahetusel
PostitusPostitatud: 29.03.2008 22:07 
Eemal

Liitunud: 29.03.2008 21:57
Postitusi: 3
Asukoht: ida-viru
Olen juba sünnist saati järgi vahtind autodele, mis käiguvahetusel vilisevad. Siit ka küsimus. Kas kuidagi viisi on võimalik ka BMW 2,5 td käiguvahetusel susisema saada? Olen kuulnud, et kuskil peaks saama mingi vile vahele panna. Oskab keegi öelda millise vile ja kuhu see täpselt käib. Mingi skeem oleks super...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 30.03.2008 1:05 
Eemal

Liitunud: 14.01.2007 23:43
Postitusi: 26
Asukoht: Tallinn
:-D

Võlusõna on BOV. Kontakteeru näiteks ES-Tuninguga. Muidugi ei ole ma kindel,et BMW diislile seda paigaldada saaks. Samas VAG 1.9TDI osad liiklevad sellega.
Või noh, mine "tuuning poodi" ja osta endale BOV hääle tegija lihtsalt.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 30.03.2008 11:10 
Eemal

Liitunud: 29.03.2008 21:57
Postitusi: 3
Asukoht: ida-viru
Ebay-s ringi vaadates leidsin igasugu vidinaid. Üks tüüpiline näide on selline:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-3-Series-92-06-3-Turbo-Blow-Off-Valve-Universal_W0QQcmdZViewItemQQ_trksidZp1638Q2em118Q2el1247QQcategoryZ33742QQihZ018QQitemZ280137005778QQrdZ1QQsspagenameZWD1V#MainPicture

Idee järgi peaks selle siis turbo ja sisselaske kollektori vahele orgunima. Nüüd käib peas ringi mõte, et surve väljalaskmiseks tuleb see klapp avada aga kuhu vahele need peenikesed voolikud ühendada. Üldiselt põhimõte vajab veel uurimist.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 30.03.2008 12:28 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.12.2005 18:53
Postitusi: 114
bov diislil on üks mõttetumaid asju üldse, pole seal sisselaskes isegi gaasiklappi kuhu taha liigne rõhk koguneda saaks käiguvahetusel.
Heal juhul saad väheke susisema, minekus ilmselt kaotad sest laseb mootori tööks vajaliku rõhu lihtsalt atmosfääri valel hetkel.

terv
erich

_________________
128 KW ja 415 NM @ Dynomax
171 km/h @Saabspeed2009
ET 17,13@130km/h by G-Tech


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 30.03.2008 13:02 
Eemal

Liitunud: 29.03.2008 21:57
Postitusi: 3
Asukoht: ida-viru
Tegelikult kui nii mõtlema hakata jah, et kui bensiinikal gaasi maha lased, siis läheb siiber kinni ja tekibki rõhk sinna siibri ja turbo vahele. Diislil jookseb kõik niikuinii peale. Niiet kui ma diislit heasti vilisema tahaksin panna, siis peaksin aretama mingi elektroonilise siibri sisselaskesse, mis tõmbaks õhu kinni ja laseks selle jälle lahti, kui tühikäigu pöörded saabuvad. Aga sellisel juhul toimiks asi nii nagu krossikas, et kui gaasi maha lased ja käik sees, siis mootor pidurdab pea nii et rattad lohas. (arvestades diisli kompressiooni) Niisama vist tõesti ei saa sinna tekkidagi mingit rõhku, mis vile häält tegema paneb. Viimane kiri oli suht veenev, suht mõttetu ikka...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 06.04.2008 16:54 
Eemal

Liitunud: 06.04.2008 16:46
Postitusi: 45
erikred kirjutas:
bov diislil on üks mõttetumaid asju üldse, pole seal sisselaskes isegi gaasiklappi kuhu taha liigne rõhk koguneda saaks käiguvahetusel.
Heal juhul saad väheke susisema, minekus ilmselt kaotad sest laseb mootori tööks vajaliku rõhu lihtsalt atmosfääri valel hetkel.

terv
erich


Täiesti nõus sinuga. Ei saa mina aru, miks on vaja üldse teha selliseid "wannabe"-sid. Kasutagem asju ikkagi selleks, milleks ja millele nad on ette nähtud.

Karl


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: vilin käiguvahetusel
PostitusPostitatud: 30.06.2011 8:34 
Eemal

Liitunud: 30.06.2011 8:28
Postitusi: 1
spetsiaalselt diislile tehakse ka tdi dump valve aga sellel on lisaks veel elektriline karp ,et mille jaoks see ?
siin üks video ka millist mõtlen http://www.youtube.com/watch?v=eXPI5unHnKk


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: vilin käiguvahetusel
PostitusPostitatud: 30.06.2011 10:10 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.07.2005 11:09
Postitusi: 402
carboy11 kirjutas:
spetsiaalselt diislile tehakse ka tdi dump valve aga sellel on lisaks veel elektriline karp ,et mille jaoks see ?

Siin ju tuhat korda räägitud sel teemal et diislil pole vaakumit millega BOV-i avada. Mõtle nüüd loogiliselt miks see karp seal on.

IvarR

_________________
Mootori juhtajude müük/paigaldus/seadistamine.
Võistlusautode ehitus.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 8 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Google [Bot] ja 61 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11