TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

turbo diislile suurem turbo
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=35&t=3672
1. leht 2-st

Autor:  raunts92 [ 08.03.2008 20:18 ]
Teema pealkiri:  turbo diislile suurem turbo

kui turbo diislile suurem turbo panna, mis selle jaoks tuleb ümber teha ja mis sellega kaasneda võib?
auto on 92 bmw 525tds

Autor:  puna [ 25.04.2008 9:57 ]
Teema pealkiri: 

Võib juhtuda, et mootor ei pea enam vastu.

Autor:  erikred [ 25.04.2008 10:29 ]
Teema pealkiri: 

http://www.btcf.fi/forum/
head otsimist

terv
erich

Autor:  xTc [ 25.04.2008 14:41 ]
Teema pealkiri: 

kõik kes soomekeelt lõdvalt panevad käed püsti!!

Autor:  erikred [ 25.04.2008 14:47 ]
Teema pealkiri: 

poolikult püsti, lugeda mõistan aru saan, mõned tehnilised terminid tekitavad raskusi.

terv
erich

Autor:  puna [ 25.04.2008 14:47 ]
Teema pealkiri: 

xTc kirjutas:
kõik kes soomekeelt lõdvalt panevad käed püsti!!

See nagu põhjaeesti teine keel, mis teada tahad.

Autor:  xTc [ 25.04.2008 14:52 ]
Teema pealkiri: 

erikred kirjutas:
http://www.btcf.fi/forum/
head otsimist

terv
erich

Kas sa tead sealt lehelt midagi konreetset ka tds'i teema kohta või panid niisama lampi selle?

Autor:  erikred [ 25.04.2008 15:02 ]
Teema pealkiri: 

seal on vähemalt 2 pikka projekti teemat e34 kere peal olevatest ja üks e36 kerel olevatest TDS'idest. täpsed lingid jäid eelmisesse arvutisse aga otsisõnad tds ja m51 peaks sealt päris palju vastuseid andma. On ka 2.4 (m21 vist oli) tehnikale tehtud projekte.

Palju seal kasulikku informatsiooni on jääb igaühe enda otsustada. Niipalju kui mina mäletan valivad soomlased turbosid kohvipaksu pealt :lol:
Lisaks peaks sealtkaudu leidma ka huvitavaid linke soome diislite tuunimise kohta.
Üks asi mis sealt silma jäi oli et kui tahad diislist võimu välja võtta siis osta kohe mersu.

terv
erich

Autor:  tonn [ 30.11.2008 17:15 ]
Teema pealkiri: 

:) Minu 94a. bmw,l on ainult 85kw-tohhohh tilla.. Turbo peal ja puha.
Kas see 2,5L moto kannatab suuremat turbot? :roll:
Loeks ja tuhniks eespool antud materjale,aga ainus keel mida oskan on Eesti keel,ning seda ka....

Autor:  puna [ 01.12.2008 21:20 ]
Teema pealkiri: 

Mingi piirini ikka kannatab.
Vaata, et siis laiali ei lase.

Autor:  tonn [ 02.12.2008 8:46 ]
Teema pealkiri: 

Kas on samade kinnitustega turbod,või tuleb ringi teha miskit? Kui ma saaksin mõne turbo täpse kirjelduse,mis sinna istub(mudeli),oleks hea.
Laiali jooksmise all peetakse silmas ilmselt suuri põõrdeid?
Kuna asi võõras,palju kw. juurde kannataks aretada,et mõistliku kasutuse juures moto ikka vastu peaks?

Autor:  Aigo [ 02.12.2008 13:34 ]
Teema pealkiri: 

aga on ka võimalus ju, et paned suurema turbo ja ainuke asi mis sellega saavutad on pikem lag' diislitel ju turbod safe seadistusega peal, ehk lihtsam lihtsalt vähe rõhku tõsta???

minu lollpää arvab, et ikkagi TDS on ju elektrooniliselt juhitava boosti süsteemiga, ehk võid suurema turbo pealepanna aga rõhu jätab see samaks ja läheb lihtsalt turbol kauem aega kuna ta selle sama rõhuni jõuab. Minu soovitus oleks kõigepealt proovida originaal turboga jamada kui hakata õmber ehitama ja pärast jummala tühja pettuda.


kui väga mööda jutt oli siis ärge näkku lööge 8)

Autor:  hents99 [ 02.12.2008 14:51 ]
Teema pealkiri: 

Kes tahab diislit aretada, siis MB W124 300D turbomootor pea päris hästi vastu. Needsamad, millega taksistid 2 miljonit läbi sõidavad, remontimata.

Soomes ja Rootsis on see mootor üsna populaarne diisli tuunijate seas.
Tavaliselt siis pannakse peale turbo Holseti HX50 seeriast, vajadusel lisatakse kompressor (mingi odav eaton, M112, M90 vms). Pump modifitseeritakse, Soomes oli ca 1k EUR`i vist.

500hp pole probleem, mitte hetkeks vaid nt 500k-1milj KM`i kannatab kindlasti.

W201 keresse tehakse see combo tavaliselt.
Meitemaal kahjuks MB vanakooli tehnikast lugu ei peeta, kuigi materjalispetsid võiksid nii mõndagi rääkida.

Autor:  tonn [ 02.12.2008 14:51 ]
Teema pealkiri: 

Täna päeval mõtlesin ka sellest originaali aretamisest. Olen foorumist lugenud et rõhku reguleeritakse,et liiga karmiks asi ei läheks ja sellega võiks proovida. Kas olen asjast õieti aru saanud? :roll:

Autor:  erikred [ 02.12.2008 14:58 ]
Teema pealkiri: 

diislil on pigem kütet juurde vaja mitte rõhku. originaalil rõhku tõstes on kasutegur 0, tundub et temp läheb nii kõrgeks et kütet lihtsalt juurde ei anta. vähe asisem cooler oleks võibolla abiks.
tds'l in veel täitsa tavalise wastegate'iga turbo. elektroonikat on seal niipalku et map andur annab ajule teada palju rõhku on. 1.5 bar pealt tekitatakse fuel cut.

Turbo valikust niipalju et liiga suurt pannes lihtsalt ei teki rõhku enne 4000 pööret näiteks aga mis lõbu on sellisse autoga sõita?
EDIT: Uuemate common rail (525d ja 530d) diislite VNT turbod peaks istuma 1:1 kollektori otsa, probleemiks jääb ainult labade juhtimine. Teiste otse sobivate turbode kohta hetkel inf puudub.

terv
erich

1. leht 2-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/