TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

turbo diislile suurem turbo
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=35&t=3672
2. leht 2-st

Autor:  tonn [ 02.12.2008 15:12 ]
Teema pealkiri: 

Mille kallale esiteks minema peaks,mida kõigepealt nokkida et kiirendus nõks paremaks läheks?
Täitsa nõus,et mis lõbu on kui rõhk alles 4000juures tuleb.Tahaks et kasu oleks ikka norm põõrete juures...
AA palju 85kw.umbes juurde aretada võiks,et lõhkuma ei hakkaks?

Autor:  erikred [ 02.12.2008 15:58 ]
Teema pealkiri: 

otsi tds'i aju, turbo ja cooler koos torustikuga. kohe 20 kw juures, sinna saab chipiga vee ming 20 kw otsa. aju puhul pead vaatam et kõrgsurve pumbaga kokku sobiks, täpse aja jään praegu võlgu aga kuskil 94 lõpp muudeti pumbas mingit andurit ja sellega koos ka aju.

terv
erich

Autor:  tonn [ 02.12.2008 16:07 ]
Teema pealkiri: 

Ma ei saa täpselt aru mida mõtled turbo ja torustiku otsimise all,need ju olemas ja küljes... :roll:

Autor:  erikred [ 03.12.2008 17:10 ]
Teema pealkiri: 

td ja tds'i turbod ja ajud on erinevad. TD'l pole coolerit, vot seda mõtlesingi

terv
erich

Autor:  tonn [ 03.12.2008 18:04 ]
Teema pealkiri: 

:roll: Selge pilt,ma pean nüüd seedima seda asja,sest turbodest ja nende jubinatest ei tea ma miskit. Pean vahepeal igasugused lühendid ja muud turbo ja selle vidinatega seotud sõnad selgeks saama,siis saab edasi arutada :)
Mis vahe on td ja tds,l?

Autor:  Siller [ 04.12.2008 11:43 ]
Teema pealkiri: 

Td-l on 85 kW ja Tds-il on 105kw.

Autor:  tonn [ 04.12.2008 16:14 ]
Teema pealkiri: 

Mis see s-seal td taga teeb,mis see on?

Autor:  KillFrenzy [ 04.12.2008 16:18 ]
Teema pealkiri: 

Enne ju kirjutati, et see "s" tähendab - teist aju, turbot ja intercoolerit. Intercooler on radikas mis jahutab turboast tulevat õhku.

Autor:  tonn [ 04.12.2008 17:47 ]
Teema pealkiri: 

:bb No nii,sain aru.Tuleb lammerist teine süsteem muretseda,tea mis hinnaklassi need vidinad kuuluvad ka.... :roll: Peab uurima.

Autor:  Miq78 [ 14.12.2008 10:56 ]
Teema pealkiri: 

alustuseks võiksid paigaldada oma turbole rõhumanomeetri ja vaadata palju rõhku orginaalist alles on.
kindlasti saad peale cooleri paigaldamist tõsta natuke rõhku, kui leiad ka koha et pump rohkem kütet annaks (võimalusi on mitmeid). Diislil pead jälgima et kütet liiga palju peale ei saaks siis temp tõuseb, kui kütet peale ei saa siis lihtsalt jõudu ei ole.

kui turbot vahetada ja tahad, et pöörded oleksid madalalt võtta otsi muutuvageomeetriaga turbo, selle paigaldamine annab kindlasti effekti!

Mihkel

2. leht 2-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/