TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

Probleem Audi 80 B4 1.9 TDi 94a
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=35&t=3531
1. leht 1-st

Autor:  dreamon [ 29.01.2008 20:49 ]
Teema pealkiri:  Probleem Audi 80 B4 1.9 TDi 94a

Tere suur jama siis sellise asjaga,sai avastatud,et õli on maha jooksnud,laik garaasi põrandal.

Selgus siis pikema vaatamise järel,et turbosse mineva õli toru on katki filtri juurest,see selgus alles siis kui avastasin,et kõik sealt õline ja lahti keeramise selgus et toru mutri alt katki ja toru krae jäi alla ja toru tuli koos mutriga.Arvata võib,et turbo ilma õlita päris ei jäänud,mootoris õli oli veel miinimum.
Edasi sai vaadatud,et sisse lase on seest õline ja nii enne turbot kui ka pärast.Turboks siis Garret T2
Piki lõtk ei olnud,aga risti lõtk oli,tuleb suurem kontroll teha.Ringi käis ilusti.

Tekkis ka selline asi,et avastasin et WG klapile oli pandud ise vahele isetehtud tihend mis ei lastnud õlerõhku väljalaskese.Ja kui see ka vajalik siis auto sõitnud 280 000 ja autot omanud 7a ja 4a tagasi käis siis remondis ja arvatavasti seal see tihend vahele pandi,sest pärast seda remonti see auto ei liikunud ültse,remondi käigus keerati maha turbo ja plokikaan.

Kuna ise tegelen sellise remondiga esimest korda siis oleks nõuandeid vaja ja kui pakkuda ka Garret T2 turbot siis andku teada ja palun teemas tühi paugutajatel mitte tülitada,et see korduv küsimus.

Autor:  Jõuvanker [ 29.01.2008 21:36 ]
Teema pealkiri: 

Nr.1 ei tasu käia kuskil "lambi" töökodades autot remontimas.
Mine kuskile pädevasse diiselmootoritega tegelevasse remondifirmasse, suurde, tuntusse, mitte jälle nurgataha. Probleeme ei ole ega ka teki suure tõenäosusega.
Vaata veel www.audiclub.ee seal on mitu kasutajat, kes on tegijad tuntumates remondifirmades.

1. leht 1-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/