Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 27.04.2024 23:56

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 9 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: kas oleks vaja OCT?
PostitusPostitatud: 26.09.2007 22:19 
Eemal

Liitunud: 24.07.2006 12:25
Postitusi: 598
Asukoht: Tartu
tere, selline küsimus et kas on mõtekas panna OC kui on juba jahutusvedeliku baasil õlijahutus olemas?
Küsimus tuleb sellest et rõhku on tõstetud 0,3 bari(0,6>0,9) ja IC ka tulemas lähiajal, et äkki hakkab liiga tegema? praegast pole küll tähele pannud et temb seier üle normi läheks


Viimati muutis ahto42, 02.10.2007 19:37, muudetud 2 korda kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.09.2007 0:17 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Kasuta parem kvaliteetsemat õli!
See tõmbab ka õli temperatuuri madalamaks.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.09.2007 14:34 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.12.2004 14:17
Postitusi: 423
Asukoht: Tallinn
Ei ole sel oilcooleril suurt mõtet jah. Sõbra 200l lagunes oilcooleri ots ära ning pani ajutisel süsteemi otse tagasi jooksma, ehk siis cooler jäi üldse süsteemist välja. Natuke aega sõitmist näitas seda, et vajadus sellise asja järgi täiesti puudub... väga kuuma ilmaga linnavahel sõites oli õli temp samas kohas ning OT osa võttes täpselt sama asi, õli temp tõusis nii nagu ta alati on tõusnud kuid mitte siiski liialt, 130C jäi saavutamata. Turbo rõhk oli tõstetud 0,9 pealt 1,5 peale.

_________________
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.09.2007 15:32 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 10:24
Postitusi: 1750
Asukoht: tallinn, kopli
ranz kirjutas:
Ei ole sel oilcooleril suurt mõtet jah. Sõbra 200l lagunes oilcooleri ots ära ning pani ajutisel süsteemi otse tagasi jooksma, ehk siis cooler jäi üldse süsteemist välja. Natuke aega sõitmist näitas seda, et vajadus sellise asja järgi täiesti puudub... väga kuuma ilmaga linnavahel sõites oli õli temp samas kohas ning OT osa võttes täpselt sama asi, õli temp tõusis nii nagu ta alati on tõusnud kuid mitte siiski liialt, 130C jäi saavutamata. Turbo rõhk oli tõstetud 0,9 pealt 1,5 peale.


niikaua kui linnavahel sõita ei tule probleemi ilmselt jah!
Ise avastasin vajaduse alles siis kui Saugal oli 3-4 ringi sõidetud ja hüdrotõukurid tiksusid... :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.09.2007 15:48 
Eemal

Liitunud: 24.07.2006 12:25
Postitusi: 598
Asukoht: Tartu
selge, miskipärast arvan ka et tehase OC süsteem peaks toimima edasi.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.09.2007 15:54 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.12.2004 14:17
Postitusi: 423
Asukoht: Tallinn
Kuuno kirjutas:
ranz kirjutas:
Ei ole sel oilcooleril suurt mõtet jah. Sõbra 200l lagunes oilcooleri ots ära ning pani ajutisel süsteemi otse tagasi jooksma, ehk siis cooler jäi üldse süsteemist välja. Natuke aega sõitmist näitas seda, et vajadus sellise asja järgi täiesti puudub... väga kuuma ilmaga linnavahel sõites oli õli temp samas kohas ning OT osa võttes täpselt sama asi, õli temp tõusis nii nagu ta alati on tõusnud kuid mitte siiski liialt, 130C jäi saavutamata. Turbo rõhk oli tõstetud 0,9 pealt 1,5 peale.


niikaua kui linnavahel sõita ei tule probleemi ilmselt jah!
Ise avastasin vajaduse alles siis kui Saugal oli 3-4 ringi sõidetud ja hüdrotõukurid tiksusid... :)

Viimasel OT sõitis see 200 5 ringi ilma probleemideta igatahel, maha tuli enne seti lõppu sellepärast, et pidurid said otsa. Õli temp oli ilusti paigas olnud.

_________________
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.09.2007 16:22 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 10:24
Postitusi: 1750
Asukoht: tallinn, kopli
palju sõltub loomulikult autodest kui hea on mõnel originaalis ehitus ja kui palju valu kumbi mootor saab...
individuaalne asi suht...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 30.09.2007 14:02 
Eemal

Liitunud: 24.07.2006 12:25
Postitusi: 598
Asukoht: Tartu
ei viitsind uut teemat teha, aga kas diislile on mõtet OCT panna? samas surveaste 22 ja õhutustoru on õline küll ja pärast turbot on boosti kella ühendus ka veist õline, kuigi mootor ise ei suitse


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.10.2007 19:50 
Eemal

Liitunud: 24.07.2006 12:25
Postitusi: 598
Asukoht: Tartu
:?:


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 9 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 49 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11