Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 27.04.2024 21:16

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 12 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 16.02.2007 11:40 
Eemal

Liitunud: 16.02.2007 11:34
Postitusi: 4
on selline mure et tahaks paigaldada ford transiti mootorile turbot,mootor siis 91 aasta 2,5 51 kw,kas selline ettevõtmine tasub endast ära?palju ta võimsust juurde annab ja kui kallis võib selline ettevõtmine olla.kas peab kütuse pumba juures ka midagi muutma?või saab lihtsamalt et lihtsalt turbo külge?infoks siis veel niipalju et paigaldan ise.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 16.02.2007 17:31 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.04.2006 19:04
Postitusi: 160
lihtsam ja odavam on juba tehasest turboga transit osta


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 17.02.2007 12:14 
Eemal

Liitunud: 28.06.2006 11:38
Postitusi: 522
Asukoht: Tallinn - Helsinki
Raimo jutt õige kui tahad toimivat ja odavat asja.
Müü oma masin maha ja osta turboga asemele.

_________________
Tel. 5654585


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 19.02.2007 9:06 
Eemal

Liitunud: 16.02.2007 11:34
Postitusi: 4
järelikult hakkan turboga mootorit otsima,sest tervet autot välja vahetada ei taha,sest ta ei ole transit.aga aitähh soovituse eest :-D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 14.02.2008 12:24 
Eemal

Liitunud: 14.02.2008 12:03
Postitusi: 1
Asukoht: TALLINN
Ei hakanud uut teemat tegema, kuna mure on sama. Uut autot ei tahaks osta, sest tegu on autosuvilaga mis on veel väga heas korras. Auto on Transit 92a. mootor 52kW läbisõit 160 000 mis on täiesti reaalne arvestades mootori seisukorda, ainuke mure on võimsus, mida jääb väheks Euroopa küngastel sõitmisel Kolmanda käiguga pole just tore Lõuna Euroopa mägedes ronida. Tõsine plaan on mootorile paigaldada turbo, uut turboga mootorit ei taha panna kuna romulate ja muud mootorid on arvatavasti kohvid, kindlasti annaks teha kap.remont kuid siis ei ole mootor enam endine. Ühesõnaga kas on veel midagi mis tuleks vahetada koos turbo paigaldamisega, kas peab ka pumpa uuesti reguleerima, ja kes seda teeks.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 18.02.2008 14:18 
Eemal

Liitunud: 29.11.2004 16:18
Postitusi: 133
Raimo kirjutas:
lihtsam ja odavam on juba tehasest turboga transit osta


TEHASEST? mingi paarisaja kilo eest saab ikka päris hea kodutehtud turbotamise sellele vanale pillile ma arvan :lol:

Uuri välja mis osad vabalthingaval ja turbokal erinevad on ei pea midagi ise välja mõtlemagi. Võimalik, et sel ajal ei erinenud isegi turboka ja vabalthingava surveaste. :roll:


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 24.11.2008 3:21 
Eemal

Liitunud: 02.05.2007 23:25
Postitusi: 31
Asukoht: Läänemaa
524tda kirjutas:
on selline mure et tahaks paigaldada ford transiti mootorile turbot,mootor siis 91 aasta 2,5 51 kw,kas selline ettevõtmine tasub endast ära?palju ta võimsust juurde annab ja kui kallis võib selline ettevõtmine olla.kas peab kütuse pumba juures ka midagi muutma?või saab lihtsamalt et lihtsalt turbo külge?infoks siis veel niipalju et paigaldan ise.


68kw annab koos turboga ja vahe on märgatav, mootoris muutuseid tegema ei pea.

_________________
2,0


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 24.11.2008 15:38 
Eemal

Liitunud: 24.07.2006 12:25
Postitusi: 598
Asukoht: Tartu
kuna tegu on diisliga, siis surveastet pole vaja muuta Nissani diislil surveaste 22. Kõigepealt pisike turbo, sellele vaja ehitada õlituse ja jahutuse pealevool ja ära vool, Turbo väljalaske kolle, vahejahuti. plokikaas korda teha ja poldid tugevamalt kinni(hea kui turbo variandi omi tead). kõige raskem on kütuse kogust tõsta rõhu kasvades, arvatavasti on tegu täis mehhaanilise pumbaga. Leia turbo variandi pump ja pihustid.
Diislil peaks asi lihtsam olema kui bensukal. pritse nurk jääb samaks.
Pakun et lihtsam vaadata komplektne turbomootor ja siis elementaarne hoole teha. kui on muidugi sama mootor, aga turboga.

_________________
Servemet OÜ
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee

Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 27.12.2011 2:58 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.12.2011 14:34
Postitusi: 18
tevist, olgugi et väääga vana teema, kuid kuna lukkus polnud ei hakkanud uut teemat tegema. jutt siis turbotatavast transitist, miks, sest tuleb uks lahti teha ja jalaga kohalt minnes hoogu juurde lükata ja küttekulu on ka vähe suur.. aga mitte sellest ei tahtnud ma rääkida vaid ole küsimus kütte pumba kohta. peal on küll boschi pump aga nagu aru olen saanud on vaja sellist pumpa,millele oleks peal see kütuse kompenseerimis membraan mis kütete rokem peale annaks ja kust voolik sisselaske kollektorisse läheb. et siis vist selline asi. mul on transitil selline boschi pump, kus peal on selline membraan, kuid kaan on kinnine ja voolikut kuhugi ei lähe, pole kohtagi. aga mul on ka samasugune pump kui pildil. kui nüüd sealt see kaan ringi transiti pumba peale tõsta,ja voolik kollesse, kas asi hakkaks õieti tööle ka. ja muide mida sellest punasest kruvist reguleerida saab? membraani käiku??? samas oli ka juttu nendest rõngastest.e.sellest piirajast mis seal membraani all pidi pesitsema, tõsi ka need on samasugused. ühes teemas oli asjakohane link ja jutt ka, kuid ei ole ingliskeelega väga sinapeal. oleks hea kui keegi mingit tarka teavet vähe avaldaks või mõne targa õpetus sõna lisaks. äkki on vaid minu loll mõte ja enesepettus see kaante vahetus? kusjuures mõlemad on kaane alt samasugused.
Pilt


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 27.12.2011 19:52 
Eemal

Liitunud: 14.11.2007 14:48
Postitusi: 17
Asukoht: Tartu,Elva
Tere!
Keera transitil kaan maha ja vaata kas on membraan olemas üldse,kuna osadel on sisud lõpuni töötlematta ja siis ei saa panna sinna lihtsalt teist kaant.
Kui kaane maha keerad ja on membraan sees siis tõmba välja ja vaata milline on pumba sisse minev ots,hea oleks kui saaksid siis sellest pildi ka teha.

Kus kandis asud?

_________________
Ainult TD


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 27.12.2011 20:44 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.12.2011 14:34
Postitusi: 18
olin kärsitu ja jõudsin juba ka uue teema kajuks või õnneks teha. mõlemal pumbal membraanid sees. ainus vahe, et see pump mis vaakum väljavõttega on volvo 740 pealt ja 6 silindriline, seega pumba viimane ots teine. pagan jah, mul asukoht märkimatta. saaremaal olen kahjuks :(


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 27.12.2011 22:04 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.12.2011 14:34
Postitusi: 18
lisada saan veel niipalju et sama mootor on ka tehasest turbokatena välja saadetud. isegi plokis väljalaske kolle taga on turbo jaoks õlitus kanali auk olemas ja punn ette keeratud, kust saab väljavõtte teha.ja olen näinud ka sama mootorit turboga tehase seades. kuid siis ei omanud veel ise transitit ja vandusin et omale ma seda junni küll ei osta.aga siin ma nüüd siis olen. infot olen siit ammutanud aga kuna konkreetse isendi ehitamise kohta siin sellekohane info puudub siis olekski vaja vähe nõu, et asi korralik saaks, mitte koguaeg ringi teha kuna midagi on ikka pekkis. siin ennegi diisleid turbotatud, äkki siiski midagi kattuks. ise ei tagaks ennatlikke järeldusi teha. tänud lähevad igatahes juba ette ära neile, kesvähegi viitsivad asjasse süveneda ja ühe õnnetu hinge õnnelikuks teha :burn


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 12 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 55 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11