Lühidalt lugu selline:
Neljasilindrine mootor töömahuga 4,4 liitrit, pöörded on piiratud 3000 pöördega ja heitgaaside värv ei ole probleem.
Sellele seadmele peaks õhku sisse puhuma rõhuga 3+bar ja kütust andma et puudu ei tuleks vaid üle jääks ning vastu peaks saama väänet 2500-3500 Nm.
Koormatakse umbes 30 sek järjest mispeale saab töötada kuni jahtub.
Nüüd küsimused:
Kas antud lahendus nõuaks spetsiaalse kompressorirattaga turbot või suudab tavaline laiatarbeturbo teha sellise rõhu nõnda, et väljalaske vasturõhk jääks alla 5 bar?
Kas näiteks HX50 turbo tervise huvides peaks sellelt rõhult kütuse andmise lõpetamisel laskma sisselastest rõhu väliskeskkonda tagasi?
Kui madalaks võiks surveastmega minna et see vigur oleks võimalik käivitada +5c juures eelsoojendamata?
Kas pihusiotsad peaks olema pigem vähem ja jämedamate avadega või peenemad ja rohkem et ära täita põlemiskamber läbimõõduga 70mm kuhu on tekitatud keeris sisselaskekanali kujuga?
Kas kütust peaks püüdma pigem kolvile pihustada et teda jahutada või õhku?