Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 19.06.2024 8:07

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 1 postitus ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 16.09.2023 10:05 
Eemal

Liitunud: 16.09.2023 9:39
Postitusi: 1
Lühidalt lugu selline:
Neljasilindrine mootor töömahuga 4,4 liitrit, pöörded on piiratud 3000 pöördega ja heitgaaside värv ei ole probleem.
Sellele seadmele peaks õhku sisse puhuma rõhuga 3+bar ja kütust andma et puudu ei tuleks vaid üle jääks ning vastu peaks saama väänet 2500-3500 Nm.
Koormatakse umbes 30 sek järjest mispeale saab töötada kuni jahtub.

Nüüd küsimused:
Kas antud lahendus nõuaks spetsiaalse kompressorirattaga turbot või suudab tavaline laiatarbeturbo teha sellise rõhu nõnda, et väljalaske vasturõhk jääks alla 5 bar?
Kas näiteks HX50 turbo tervise huvides peaks sellelt rõhult kütuse andmise lõpetamisel laskma sisselastest rõhu väliskeskkonda tagasi?
Kui madalaks võiks surveastmega minna et see vigur oleks võimalik käivitada +5c juures eelsoojendamata?
Kas pihusiotsad peaks olema pigem vähem ja jämedamate avadega või peenemad ja rohkem et ära täita põlemiskamber läbimõõduga 70mm kuhu on tekitatud keeris sisselaskekanali kujuga?
Kas kütust peaks püüdma pigem kolvile pihustada et teda jahutada või õhku?


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 1 postitus ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
cron
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11