http://www.heathdiesel.com/65-turbo-die ... parts.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Kas kellelgi on kogemusi 6,5TD? 190HJ on natuke vähe, pakutakse 2-e paketti +40 ja +80HJ, ehk kuni 270HJ hoorattalt. Osade hind tuleb müstiline 6500taala + saatmine +20% toll
Sinna ei ole kõike arvestatud, ka tööraha ja tihendid j.n.e. pole arvestatud. Muidigi ainult siis kui mootor vajab kapremonti. Kuna autot veel pole ostnud siis kuidas 6,5TD kestab, mis on head ja vead. Odavalt ostes (kui läheb kaubaks) on alati oht, et tekivad lisakulud.........või õigemini TEKIVAD ALATI
Kuna puudub originaalis intercooler siis selle lisamine ( kui saadakse vajalik jahutusvõimsus) annab mootori tööle palju juurde ja eeldatavasti 10-20HJ. Õli- ja käigukasti öli jahutused on samuti puudu, huvitav miks? Vanal 5-e silindrilisel MB 3,0TD 92KW (kui mälu ei peta aega möödas üle 20a) andis cooler märgatavalt jõudu ja kütte säästu.
Ameeriklane 6,5TD
Re: Ameeriklane 6,5TD
Umbes sama hea, kui kulutada see raha tõestamaks, et maakera ei ole ümmargune
Re: Ameeriklane 6,5TD
Väide on vettpidav . Ameeriklasel rikke korral tehakse remont, vanem eurooplane läheb osadeks. V8-l on tekkinud selline vajadus, BMW 540 4,4 läks mootor, veel kannatas odavalt müüa, MB Sprinter 2,1 topeltturbo täis kapremont 4000EUR, see tuli teha. Siin 300HJ 6,5TD
https://www.nettiauto.com/gmc/savana/9430643" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.nettiauto.com/gmc/savana/9430643" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Ameeriklane 6,5TD
Pigem vanem eurooplane kestab veel pikalt kui mootoris olevad detailid on tehasest sees (suhtkoht nulli kaalutud/tasakaalustatud)...ja hooldatud.
Uuemad mootorid on saatanast...
Ameeriklasega on aga lihtne...kõik on korduvalt läbiproovitud, tõepõhjalist infot (foorumid/kommuunid) on lademetes. Ja kõik on tellitav ning külge monteeritav.
Kui miskit katki läheb, on võtta alati kataloogist tugevam ja sobivam jupp.
Ühtepidi juppide tellimine kaugelt on kulu, lisaks väikse protsent (kuni 3% autokaubad) impordimakse ning 20%km...
Samas jupid on päris palju soodsamad kui euroopas. Isegi Euro autodele.
Ja suur eelis, et jupid on bolt-on. St keerad vabalt ise külge, aretamiskulusid töökodade näol pole vaja.
Iseasi, kas diisel-van just mõistlik on, millesse raha panna. Bensukas + kompressor oleks ilusam, saaks ka euroopas linnades sõita...
Edu igatahes!
Uuemad mootorid on saatanast...
Ameeriklasega on aga lihtne...kõik on korduvalt läbiproovitud, tõepõhjalist infot (foorumid/kommuunid) on lademetes. Ja kõik on tellitav ning külge monteeritav.
Kui miskit katki läheb, on võtta alati kataloogist tugevam ja sobivam jupp.
Ühtepidi juppide tellimine kaugelt on kulu, lisaks väikse protsent (kuni 3% autokaubad) impordimakse ning 20%km...
Samas jupid on päris palju soodsamad kui euroopas. Isegi Euro autodele.
Ja suur eelis, et jupid on bolt-on. St keerad vabalt ise külge, aretamiskulusid töökodade näol pole vaja.
Iseasi, kas diisel-van just mõistlik on, millesse raha panna. Bensukas + kompressor oleks ilusam, saaks ka euroopas linnades sõita...
Edu igatahes!