Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 28.03.2024 13:55

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 4 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Ameeriklane 6,5TD
PostitusPostitatud: 26.10.2019 23:11 
Eemal

Liitunud: 26.10.2019 22:49
Postitusi: 2
http://www.heathdiesel.com/65-turbo-die ... parts.html
Kas kellelgi on kogemusi 6,5TD? 190HJ on natuke vähe, pakutakse 2-e paketti +40 ja +80HJ, ehk kuni 270HJ hoorattalt. Osade hind tuleb müstiline 6500taala + saatmine +20% toll :x
Sinna ei ole kõike arvestatud, ka tööraha ja tihendid j.n.e. pole arvestatud. Muidigi ainult siis kui mootor vajab kapremonti. Kuna autot veel pole ostnud siis kuidas 6,5TD kestab, mis on head ja vead. Odavalt ostes (kui läheb kaubaks) on alati oht, et tekivad lisakulud.........või õigemini TEKIVAD ALATI :-D
Kuna puudub originaalis intercooler siis selle lisamine ( kui saadakse vajalik jahutusvõimsus) annab mootori tööle palju juurde ja eeldatavasti 10-20HJ. Õli- ja käigukasti öli jahutused on samuti puudu, huvitav miks? Vanal 5-e silindrilisel MB 3,0TD 92KW (kui mälu ei peta aega möödas üle 20a) andis cooler märgatavalt jõudu ja kütte säästu.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ameeriklane 6,5TD
PostitusPostitatud: 27.10.2019 14:37 
Eemal

Liitunud: 11.09.2009 19:34
Postitusi: 63
Asukoht: Eesti
Umbes sama hea, kui kulutada see raha tõestamaks, et maakera ei ole ümmargune :kill


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ameeriklane 6,5TD
PostitusPostitatud: 27.10.2019 22:51 
Eemal

Liitunud: 26.10.2019 22:49
Postitusi: 2
Väide on vettpidav :-D . Ameeriklasel rikke korral tehakse remont, vanem eurooplane läheb osadeks. V8-l on tekkinud selline vajadus, BMW 540 4,4 läks mootor, veel kannatas odavalt müüa, MB Sprinter 2,1 topeltturbo täis kapremont 4000EUR, see tuli teha. Siin 300HJ 6,5TD
https://www.nettiauto.com/gmc/savana/9430643


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ameeriklane 6,5TD
PostitusPostitatud: 29.10.2019 9:41 
Eemal

Liitunud: 12.03.2005 18:40
Postitusi: 1371
Asukoht: Tartu
Pigem vanem eurooplane kestab veel pikalt kui mootoris olevad detailid on tehasest sees (suhtkoht nulli kaalutud/tasakaalustatud)...ja hooldatud.
Uuemad mootorid on saatanast...

Ameeriklasega on aga lihtne...kõik on korduvalt läbiproovitud, tõepõhjalist infot (foorumid/kommuunid) on lademetes. Ja kõik on tellitav ning külge monteeritav.
Kui miskit katki läheb, on võtta alati kataloogist tugevam ja sobivam jupp.

Ühtepidi juppide tellimine kaugelt on kulu, lisaks väikse protsent (kuni 3% autokaubad) impordimakse ning 20%km...
Samas jupid on päris palju soodsamad kui euroopas. Isegi Euro autodele.
Ja suur eelis, et jupid on bolt-on. St keerad vabalt ise külge, aretamiskulusid töökodade näol pole vaja.

Iseasi, kas diisel-van just mõistlik on, millesse raha panna. Bensukas + kompressor oleks ilusam, saaks ka euroopas linnades sõita...

Edu igatahes!

_________________
Hobisõikukite mehaanika, elektroonika, custom jupid - ideest teostuseni ühes kohas.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 4 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 7 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11