TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

Japsi diisel maasturi "tuunimine"
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=35&t=17793
1. leht 1-st

Autor:  silvert94 [ 03.04.2019 20:25 ]
Teema pealkiri:  Japsi diisel maasturi "tuunimine"

Masinaks 86a Pajero 2.3l ja 62kw (175Nm). Turbo peaks olema Td04
Plaanis on mootorit natuke erksamaks teha, kuigi palju olen teinud netist uurimist ja avastanud, et sellest mootorist peaks saama üsna lihtsa vaevaga palju rohkem jõudu kätte (100+kW ning 300+ Nm). Rõhulekete peatamisega ning rõhu tõstmisega olen saanud 0-100ni aja 41sek-i pealt 21sek-i peale, mis pani tahtma veel rohkem jõudu. Peatselt panen külge ka intercooleri, mis peaks natuke juurde andma, ning EGT anduri. Praeguses seades kiirendades 0.7 bar-i ning sõites suht nullis.
Sellega seoses on tekkinud ka küsimusi:
1) Kui palju kannatab turbo rõhku tõsta, enne kui mootor otsad annab? 1.6 bar-i olen korraks juba andnud, kõvasti paremaks läks küll, aga sellises seades ei julgenud sõita rohkem, kui korraks proovida vaid. Enne peab intercooleri ja EGT anduri vahele panema.
2) Kui palju võib KSP-d peale keerata? Kui turbo rõhku tõstsin, siis pumbast ei andnud rohkem peale. Pump on sätitud nii, et musta praktiliselt ei tuleks, kui siis minimaalselt.
3) Kui palju rõhku peaks olema 90ga sõites? Netist olen leidnud üksteisest mööda rääkivaid arvamusi
4) Mida peaks veel jälgima, et saaks ehitada kestva mootori?

Mootori tuunimisega pole varem tegelenud, seega vabandan ette ära, kui mõni küsimus tundub rumal.

Autor:  laurzz [ 04.04.2019 7:05 ]
Teema pealkiri:  Re: Japsi diisel maasturi "tuunimine"

Mõistlik oleks teha mootorile värskendus. Klapid tihedaks,rõngad,saaled,õlipump jne.Pihustid ja pump kontrollida.
90-ga söites ongi rõhk nullis :p

1. leht 1-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/