TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

2008 2.0TD Mazda 6 probleem kiirendamisel kuuma mootoriga
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=35&t=17521
1. leht 1-st

Autor:  t6nis1234 [ 09.09.2018 10:07 ]
Teema pealkiri:  2008 2.0TD Mazda 6 probleem kiirendamisel kuuma mootoriga

Probleem 2008a 2 liitrise turbo diisel Mazda 6'ga. Kui auto sõita soojaks, jätta seisma (a'la 15min) ja minna uuesti sõitma, siis üle 5% gaasi andes poob mootori kinni. Kui gaasi seejärel kauem peal hoida, siis läheb mootorituli põlema, tekib veakood P0107- MAP cicruit low input ning auto läheb safe mode. Kui auto üleöö seisnud, siis töötab kõik laitmatult ning probleemi pole. Praeguste jahedamate ilmadega probleemi tekkimisel sõita ca 10 minutit, siis probleem kaob. Ehk siis probleem on otseselt temperatuuriga seotud, aga ei saa aru kuidas või miks.

Kui see kinni poomine tekib, siis obd skänneriga on näha, et turborõhk kukub 0.6-0.8bar vaakumisse. Aga andur iseenesest nagu töötaks, kuna ühenduse puudumise korral kukuks täiesti ära ja näiteks stabiilset mingit arvu, preagu aga näit vastavalt gaasi andmisele muutub.

Proovitud/tehtud: Autol DPF eemaldatud ja välja progretud. EGR'i tegin pimedaks aga see midagi ei muutnud. MAF aerosooliga puhastatud. Kaitsemete ploki toite klemm oli tugevalt oksüdeerunud, kuid selle vahetus ja puhastamine midagi ei aidanud. Vahejahuti hakkas lekkima mingi hetk pärast probleemi tekkimist, selle vahetus probleemi ei lahendanud. Turbo geomeetria labade asendit muutev varras liigub vabalt nii külma kui sooja mootoriga. Kütusefilter vahetatud.

Millest see probleem olla võib?

Autor:  ahto42 [ 09.09.2018 15:18 ]
Teema pealkiri:  Re: 2008 2.0TD Mazda 6 probleem kiirendamisel kuuma mootorig

Kas geomeetria solenoid põriseb?
Mul xtrailil 2.0dci automaat, põrises ja vahetasin välja, vahetasin ka igaks juhuks ka Map anduri, sest boschi oma oli 35€.
Mul oli probleemiks, et tihti kiirendusel käiguvahetusel kukkus rõrk u 4-5 sekundiks nulli. Möödasõidud olid päris ohtlikud, kui u saja peal 3alt neljandale vahetades autol jõud kadunud.

Autor:  murjam [ 10.09.2018 18:22 ]
Teema pealkiri:  Re: 2008 2.0TD Mazda 6 probleem kiirendamisel kuuma mootorig

Ma pakun samuti, et tasub kõigepealt viga otsida sealt, kuhu veakood otseselt viitab - ehk alustaks MAP-anduri vahetusega. Kui see ei aita, vaataks MAP pistiku ja juhtmed kriitiliselt üle.

Autor:  t6nis1234 [ 24.09.2018 11:18 ]
Teema pealkiri:  Re: 2008 2.0TD Mazda 6 probleem kiirendamisel kuuma mootorig

Vahetasin mapi ära ning hetkel tundub,et probleem sai sellega lahendatud.

Autor:  Maik [ 24.09.2018 12:31 ]
Teema pealkiri:  Re: 2008 2.0TD Mazda 6 probleem kiirendamisel kuuma mootorig

Milleks kõik need lisategevused,kui otseselt oligi viga map sensoris? On minu küsimus...ohjah.
Pole vist ju väga kallis jupp. Lahti ühendades oleks samamoodi viga kadunud muide,eeldusel,et antud auto sõidab mapita.

Autor:  t6nis1234 [ 24.01.2019 16:14 ]
Teema pealkiri:  Re: 2008 2.0TD Mazda 6 probleem kiirendamisel kuuma mootorig

Suuremad loetletud tööd (DPF eemaldus, cooleri vahetus) olid juba ennem tehtud. Kuna algselt mootorituli ei põlenud ning ühtgi veakoodi polnud, siis sellepärast neid tegevusi proovisingi. Aga see selleks.
Maik kirjutas:
Milleks kõik need lisategevused,kui otseselt oligi viga map sensoris? On minu küsimus...ohjah.
Pole vist ju väga kallis jupp. Lahti ühendades oleks samamoodi viga kadunud muide,eeldusel,et antud auto sõidab mapita.

Vahetasin autol turbo ära, kuna lekkis õli kompressori poolelt. Sellega kaasnes märgatavalt turbo lääg (ca 500rpm). Leket turbo ja väljalaskekollektori vahel pole. Kas on reaalne, et aktuaator, mis turbos labasid (VTA) keerab, pole enam täpselt sama settinguga ning selle reguleerimisega võiks läägist lahti saada? Või mõistlikum aju ümber seadistada? Turbobalticsist väideti küll, et peaks olema täpselt sama setting, mis originaalis oli, aga muu ei tohiks seda ju mõjutada.

Autor:  ahto42 [ 28.01.2019 23:17 ]
Teema pealkiri:  Re: 2008 2.0TD Mazda 6 probleem kiirendamisel kuuma mootorig

Üks asi on actuaator, teine keskosa küljes olev piiraja.

Oma vnal X-trailil vahetasin läti neringsi keskosa ainult ja sai ka netist ja yutuubist õpetust otsitud.
Ühes videos oli, et mõõdeti vana keskosa küljes olev asen ja pandi uuel keskosal see paika, actuaatorit ei puudutud üldse. Tegin nii ja minul toimis samamoodi nagu vanasti. UK foorumis on ka keskosa vahetatud, aga miskipärast on neil ka läägima hakanud.

1. leht 1-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/