Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 29.03.2024 1:13

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 10 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 18.07.2018 10:26 
Eemal

Liitunud: 24.07.2006 12:25
Postitusi: 598
Asukoht: Tartu
Tere
Küsimus selline, et kas automaatkasi radikast tagasivool läheb kanalisse või on nagu turbo õlitus, langeb vabalt nii öelda karterisse?
Nimelt enda masinal ei ole eraldi õliradikat, vaid on nn õli/jahutusvedeliku soojusvaheti. Ameerikas sama kast mitsu outlander 3.0 sport'il. Sellel on eraldi jahutus olemas, aga otsakaas natuke teine. Õlivõtt on olemas, sai sellekaudu kastiõligi vahetatud. Otsin võimalust, et kuidas teostada tagasivool kasti, sest Nissani versioonil ei ole tagasivooluporti.
Mitte, et ma üleliia palju haagist veaks, aga kastieluea pikendamise mõttes mõtlesin lisajahutuse lisada.

_________________
Servemet OÜ
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee

Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 18.07.2018 21:35 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.01.2014 23:13
Postitusi: 209
Asukoht: Lääne-Virumaa
Oled sa reaalselt mõõtnud, mis on kasti temp?


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 19.07.2018 11:50 
Eemal

Liitunud: 24.07.2006 12:25
Postitusi: 598
Asukoht: Tartu
Viimasel ajal mitte, praegu keeruline ka kuna delphi venna käes hetkel. Aga kui õieti mäletan siis sügisel oli 85+

_________________
Servemet OÜ
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee

Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 25.07.2018 18:02 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.06.2008 12:23
Postitusi: 725
Asukoht: Viljandi
vaheta parem õli mõistliku välba tagant ja pole mõtet pseudo asjadega tegeleda.

_________________
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 05.02.2021 1:28 
Eemal

Liitunud: 16.10.2012 19:38
Postitusi: 64
Loomulikult on kastile jahutuse parendamine selle eluea pikendamine tunduvalt. Kasti ideaalne töö temp on 70 c selle juures kestavad kõik kummi tihendid oluliselt kauem. Olles igapäevaselt atm kastide maailmas siis tegelikult on jahutusvedelikuga soojusvaheti käigukasti eluea lühendamiseks ainult. On kellelgi aimu mis on näiteks multivani käigukasti temp kui sõita sellega 140 km h 100 km järjest. Kasti praetakse tuimalt 120 c juures. Ilmselgelt on sedasi kellad kiired tulema. Ei tohigi ju käigukast üle 300 000 kesta. Kui ehitada normaalne eraldi seisev jahutus radikas koos termostaadiga kastile siis võib kasti eluiga olla 2korda pikem. Hooldus on ka väga oluline kasti eluea huvides. Ja loomulikult õige õli kasutamine. Erinevad auto ja kasti tootjad on lahendanud jahutusi erinevalt. Õhk jahutus õhk ja jah.ved. sund vendiga õhk jahutus ainult jah.ved. jahutus ja teisi selliseid kombosid. Jah.ved. soojusvaheti kahjuks räägib veel see et neile meeldib ikka aeg-ajalt jahutusvedelik kasti õlisse lasta. Ainult juba selle jama välistamiseks on mõistlik eraldi jahutus tekitada kastile. Loomulikult solenoidid ja hüdraulika plokk ütlevad aitähh mõistliku temperatuuri eest.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 05.02.2021 1:36 
Eemal

Liitunud: 16.10.2012 19:38
Postitusi: 64
Üldiselt juhitakse kõige kuumemast osast st turbiinist väljuv õli jahutisse ja sealt edasi siis käigukasti eri osadesse üldiselt mõningate osade täiendavaks määrimiseks ja jahutamiseks. Erinevatel kastidel see süsteem erinevalt lahendatud. Ei tea mis autot ja käigukasti teema algataja täpsemalt silmas peab.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 07.02.2021 10:14 
Eemal

Liitunud: 24.07.2006 12:25
Postitusi: 598
Asukoht: Tartu
Kasutusel jacto Jf613e. Euroversioon. Ameerikas on lusaks vesi-õlile ka õhk-õli jahutus. Aga ostakaas on teine. Radikasse minev port on mõlemal enamvähem sama, aga tagasivoolu ei ole kuskile viia.

_________________
Servemet OÜ
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee

Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 09.02.2021 9:20 
Eemal

Liitunud: 16.10.2012 19:38
Postitusi: 64
Sellel peaks soojusvaheti asuma radika sees. Võta õli voolikud ära sealt ja ühenda sinna aftermarketi õli õhk jahutus radikas. Soovituslik panna ka termostaat vahele sinna eriti praeguste ilmadega on see vajalik. Mitsubishi pajero 3 puhul kasutusel jadamisi 2 erinevat jahutust. Soojusvaheti radika sees ja õli õhk radikas ka veel. Oleme paljudele sõidukitele paigaldanud termostaadi ja õli õhk radika ja siiani ei ole nendega muret olnud. Muidugi võiks sinna ahelasse veel liini filtri lisada. Sellise kus on sees filtreeriv element, magnet ja ühe suuna klapp.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 09.02.2021 9:22 
Eemal

Liitunud: 16.10.2012 19:38
Postitusi: 64
Kui ikkagi huvi lisada USA versiooni lahendus siis mingi vaba hetk võin vaadata skeemide pealt kus kohast need vajalikud kanalid võetud on.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 12.02.2021 16:46 
Eemal

Liitunud: 24.07.2006 12:25
Postitusi: 598
Asukoht: Tartu
Ikka on

_________________
Servemet OÜ
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee

Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 10 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 8 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11