Tervist disla fännid. Huvitaks siis mida täpsemalt tegema peaks ,et 330d e46-st saaks kätte kuskil 300-400hp.
Kuna ise olen selle koha pealt täielik võhik ,siis teengi siia teema.
Olen lugenud jah siit vanu teemasid ,et saab sobitada e60-ne turbosid jne. Aga jah pilt mul veel päris selge pole selle kohapealt.
Isendit mul veel olemas pole. Mõtlengi ,et millist soetada.(et kas on väga vahet kui osta 135kw või 150kw motoga)
Teada tahaks siis:mis turbo oleks hea
milline cooler sobiks
kas oleks suuremaid pihusteid vaja
ja üldse mida soovitate ,et mis sobiks ja kestaks.
Ette tänades!
K:BMW e46 330D VÕIMSUST JUURDE?
Re: K:BMW e46 330D VÕIMSUST JUURDE?
Isiklikult soovitaks kohe 150kw võtta. Pealtnaha on need sarnased kõik aga tegelikult ikkagi erinevad.
150kw juba uuema tüübi oma kuhu peaks muretult ka 200kw Pihustid istuma.
BMW foorumis alles oli üks e30 150kw mootoriga millel pandud ainult teine Turbo ja tehtud korralik seade. Tulemuseks 260kw mootorist.
http://foorum.bmwclub.ee/viewtopic.php? ... 9&start=90" onclick="window.open(this.href);return false;
150kw juba uuema tüübi oma kuhu peaks muretult ka 200kw Pihustid istuma.
BMW foorumis alles oli üks e30 150kw mootoriga millel pandud ainult teine Turbo ja tehtud korralik seade. Tulemuseks 260kw mootorist.
http://foorum.bmwclub.ee/viewtopic.php? ... 9&start=90" onclick="window.open(this.href);return false;
Tel: 57703395
Re: K:BMW e46 330D VÕIMSUST JUURDE?
150kw ja elu on lihtsam
Sellega sul lihtsam kätte saad 300hp
Sellega sul lihtsam kätte saad 300hp
-
- Postitusi: 2
- Liitunud: 11.01.2018 10:32
Re: K:BMW e46 330D VÕIMSUST JUURDE?
Tänud vastamast turbiini sõbrad Mõtlemis ainet nüüd on ,et kust alustada.
Re: K:BMW e46 330D VÕIMSUST JUURDE?
Mootoriks kindlasti vähemalt M57N 150kw. Sest sellele lähevad peale 535d pihustid 200kw omad. 200kW pihustid peaks tootma vähemalt sinna 400hp juurde koos 1800barise railisurvega.
Aga, et sellist jõudu saada, on sul vaja ka saada rohkelt õhku mootorisse. 150/160/200/210kw turbo(d) sellist õhku ei tooda. Võimalus on aretada modifitseeritud biturbo Suur turbo. Siis saab vabalt ka 3.0bari laaderõhku mootorile peale anda. Kindlasti ka vaatama et kõrgsurvepump oleks R90 lõpuga, sest R70 pump ei suuda piisavalt railisurvet hoida selliste jõudude juures. Kindlasti antud ehitus odav pole. Arvestama peab ka jõuülekandeosadega, sest 900+Nm jõuülekanne originaalis vastu ei pea.
Aga, et sellist jõudu saada, on sul vaja ka saada rohkelt õhku mootorisse. 150/160/200/210kw turbo(d) sellist õhku ei tooda. Võimalus on aretada modifitseeritud biturbo Suur turbo. Siis saab vabalt ka 3.0bari laaderõhku mootorile peale anda. Kindlasti ka vaatama et kõrgsurvepump oleks R90 lõpuga, sest R70 pump ei suuda piisavalt railisurvet hoida selliste jõudude juures. Kindlasti antud ehitus odav pole. Arvestama peab ka jõuülekandeosadega, sest 900+Nm jõuülekanne originaalis vastu ei pea.
Re: K:BMW e46 330D VÕIMSUST JUURDE?
Kuidas E46 nelik jõudu kannatab? Läbivuse poolest vist kesine see neliku süsteem aga kas käredama paigalt stardiga on kasu ikka olemas?
Mõttes mõlkunud 150kw manuaal xd vaadata ja seda vaikselt näppima hakata. Kasutan autot ikkagi teedel ja kinni jäämise osas pole ka uhetagarattavedu probleem.
Aga mõtlen just et jõudu paremini maha saada (nii talvel kui suvel).
Mõttes mõlkunud 150kw manuaal xd vaadata ja seda vaikselt näppima hakata. Kasutan autot ikkagi teedel ja kinni jäämise osas pole ka uhetagarattavedu probleem.
Aga mõtlen just et jõudu paremini maha saada (nii talvel kui suvel).
Tel: 57703395