Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 28.03.2024 11:04

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 15 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 20.09.2017 17:16 
Eemal

Liitunud: 20.09.2017 17:12
Postitusi: 6
Probleem siis selline, et autol on hakanud turbo hiljem järele tulema kui varem.
Varem tuli 1900-2000 pöörde pealt taha ja liikus ilusti
Nüüd siis on hakanud 2200-2500 pealt taha tulema ja enne turbo tööle hakkamist auto liigub vaevaliselt.
Milles võib esinede probleem?
Kas turbo hakkab läbi minema või miski muu ?
Aitäh


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 23.09.2017 14:59 
Eemal

Liitunud: 11.06.2015 21:14
Postitusi: 14
Äkki geomeetria kinni? Puhasta ära


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 27.09.2017 17:58 
Eemal

Liitunud: 20.09.2017 17:12
Postitusi: 6
Keegi Lääne-Virumaa kandis tegeleb sellise asjaga?
Et võtaks turbo maha ja puhastaks geomeetria ära ja paneks turbo peale tagasi?


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 29.09.2017 21:28 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.11.2005 23:06
Postitusi: 536
Asukoht: Põlva
Geomeetriat saab kontrollida.
Ühenda turbo klapp (aktuaator) geomeetria hoova küljest lahtil.
Geomeetria hoob peab kergelt (ilma igasuguse takistuseta) liikuma ühest äärest teise.

Vaevalt asi turbos on.

Kas tagant tuleb musta kui ei liigu?

Võib ka mõni filter (katt, kübemefilter) umbes olla.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 30.09.2017 16:18 
Eemal

Liitunud: 20.09.2017 17:12
Postitusi: 6
Musta tagant ei viska. Vahest viskab helesinist tossu kui turbo taha võtab aga see on vahest.
Kui oleks mõni filter kinni siis ta oleks ühtemoodi koguaeg viga.
Aga mõnikord võtab külma mootoriga õigel ajal turbo taha.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 08.10.2017 10:57 
Eemal

Liitunud: 27.07.2006 18:57
Postitusi: 6
Ma pakun välja kaks probleemi mida võid kontrollida.

Esiteks vaata, kas kütuserõhk on hea.
Pumba küljes on rõhu klapp, solenoid.
Mul tekitas see seletamatut peavalu suvalistel momentidel.
Peale mineku suvalistel momentidel olemasolu ja mitteolemasolu, oli ka käivitusprobleeme ning vahel puterdamist ja isegi väljasuremist.
Ja ilma igasuguse loogikata suvalistel momentidel. Muidugi enamasti soojast peast. Külmalt oli olukord parem.

Teiseks pakuks dpf probleeme.
Kui need juba tekkima hakkavad, on lihtsam see lasta eemaldada.
Kütusekulu paraneb ka märgatavalt, juhul kui see probleeme tekitab.

Ma küll avensisega ei ole kokku puutunud, aga mootor on sama.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 11.10.2017 20:52 
Eemal

Liitunud: 20.09.2017 17:12
Postitusi: 6
Eks peab kontrollima asja.
Külma mootoriga kui on auto seisnud 8-9 tundi, siis hommikul sõitu minnes töötab kõik palju paremini kui sooja mootoriga.
Ja on hakanud päris tihti viskama valget(helesinist) tossu sumpast kui pöörded kõrgele lasta aga see kaob mingi aja pärast ära.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 28.10.2017 12:13 
Eemal

Liitunud: 27.07.2006 18:57
Postitusi: 6
Ma panustaks dpf probleemidele ja pöörduks selle lahendamiseks tuner.ee poole.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 28.03.2018 18:08 
Eemal

Liitunud: 20.09.2017 17:12
Postitusi: 6
Viga oligi tahmafiltris. Nüüdseks see eemaldatud ja väljaprogretud koos EGR klapiga ja autole paigaldatud chip.


Nüüd hakkas siis eelmisest nädalast selline mure, et järsku kadus autol jõud ära ja pöörded üle 3000 ei lähe. Panin siis auto seisma ja võti välja. Käima pannes kõik töötas jälle ilusti. Sai vahetatud koheselt kütusefilter. Sain terve nädala ilusti sõitta ja arvasin, et probleem kadunud.
Aga probleem tuli tagasi ja nüüd ikka pidevalt sama jama, et jõud puudub. Aga samamoodi mootor seisma panna korraks ja siis käima töötab jälle ilusti. Läheb pöördesse ja toimib. Aga siis mingihetk jälle viga tagasi. Mingeid tulesid põlema ei löö.
Esinduses kontrolliti üle turbo ja pihustid. Ja vaadati üle ka küttesüsteem. Aga viga ei leitud
Diagnostika ka midagi ei näita.
Milles võib viga olla ?
Aitäh.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 28.03.2018 21:47 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.03.2018 16:29
Postitusi: 10
ermo14 kirjutas:
Viga oligi tahmafiltris. Nüüdseks see eemaldatud ja väljaprogretud koos EGR klapiga ja autole paigaldatud chip.


Nüüd hakkas siis eelmisest nädalast selline mure, et järsku kadus autol jõud ära ja pöörded üle 3000 ei lähe. Panin siis auto seisma ja võti välja. Käima pannes kõik töötas jälle ilusti. Sai vahetatud koheselt kütusefilter. Sain terve nädala ilusti sõitta ja arvasin, et probleem kadunud.
Aga probleem tuli tagasi ja nüüd ikka pidevalt sama jama, et jõud puudub. Aga samamoodi mootor seisma panna korraks ja siis käima töötab jälle ilusti. Läheb pöördesse ja toimib. Aga siis mingihetk jälle viga tagasi. Mingeid tulesid põlema ei löö.
Esinduses kontrolliti üle turbo ja pihustid. Ja vaadati üle ka küttesüsteem. Aga viga ei leitud
Diagnostika ka midagi ei näita.
Milles võib viga olla ?
Aitäh.

Viitab ,et mootor läheb avariisse,mine tagasi nende juurde kes dpf-i välja progesid,las vaatavad üle uuesti.Kas dpf lõigati füüsiliselt välja ka või ainult progeti ? Ilmselt ajule ei sobi midagi,kaugjuhtimisel läbi neti jube halb remontida selliseid asju ! Kas diagnosti tegi esindus või mõni vuffel autocom ???Asjatundja kes asja ei tunne võib isegi ..unni ära murda 8) Juhul kui esindus siis võis ka see juhtuda,et lasti originaal soft uuesti peale ja siis ei hakkagi tööle.Toyota on tegelikult päris jonnakas auto

_________________
www.arcar.eu
odavad rendiautod
56291000


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 28.03.2018 22:57 
Eemal

Liitunud: 20.09.2017 17:12
Postitusi: 6
DPF lõigati välja ka ja progreti.
Imelik on see, et ta ei löö armatuuris ühtegi tuld põlema.
Esindus tegi diagnostika


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 29.03.2018 10:00 
Eemal

Liitunud: 24.07.2006 12:25
Postitusi: 598
Asukoht: Tartu
Denso süsteemil võivad ka kõrgsurve pumbal olev rõhuklapp streikima. siis peaks tühikäik ka lonkama natuke, mõnikord on veakood(õhk süsteemis/madalsurve/ülesurve) mõnikord mitte.

_________________
Servemet OÜ
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee

Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 29.03.2018 12:36 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.03.2018 16:29
Postitusi: 10
Pigem ikka läheb mootor avariisse kuna kui välja suretad ja uuesti käivitad ja asi OK,Mine tagsi nende juurde kes progesid,las vaatavad oma töö üle !

_________________
www.arcar.eu
odavad rendiautod
56291000


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 16.04.2018 12:00 
Eemal

Liitunud: 15.01.2005 1:15
Postitusi: 244
Asukoht: Tallinn
Suure tôenäosusega on ikkagi uus soft puudulik. Lase teha diagnostika. Kuna sul mootor läheb avariireziimi, siis veakoodid nagunii mälus olemas.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 16.07.2020 13:44 
Eemal

Liitunud: 15.07.2020 15:38
Postitusi: 1
@ermo14 kas leidsite lahenduse? Minu autol sama jama. Jõud kaob vahel kiirendades ära ja aitab vaid auto välja ja sisse lülitamine.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 15 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
cron
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11