Tsiteeri:
Aega saab panen ka kella külge ja vaatab mis see rõhk teeb.
Alt otsas on auto väga uimane, külma mootoriga on asi täitsa kohutav ja siis tuleb kuidagi äkki taha aga seda minekud ikka pole nagu peaks.
Sai siin erinevad andurid vahetatud ja ei midagi, vaakumvoolikud korras
Ilmselt on geomeetria lahtisesse asendisse kinni kiilunud, kui andurid vahetatud ja alumine ots uimane on. Ega varrast pole näpitud?
Kust plaanid kella jaoks rõhu võtta?(väga imelik sõnastus, aga loodan, et saad aru).
Ise panin EGR-ile pimedad ette ja sisselaske pimedale auk sisse ja sinna stuts. Aga 96/85/74/110kw(PD üldiselt) peaks tule põlema viskama, kui EGR kadund vahelt, kui pole ajust kustutatud. Vanakooli oma viskab lihtsalt koodi siise (tuli puudub armatuuris).
Kui midagi taolist plaanis, siis ära ehmata, kui kell alla 2000 rpm kõrisema hakkab. Bensukate jaoks kassas oleval kolmikul on üks ots peenem, et rõhk jõuaks kellani ühtlase vooluna, mitte pulssidena. Olen lugenud ka, et EMP kellale pannakse bensufilter vahele, annab sama effekti.