Tervist.
Mure siis selline BMW 2.5tds mootoriga, et alates kolmandast käigust ~90 pealt hakkab fuelcut regulaarselt kiirendusse sekkuma.
Aju varasemalt kellegi poolt chipitud. Fuelcut tuleb 1.5bar pealt kolmandaga ja viiendaga 1.6bar. Originaal ajuga rõhukell näitas sinna 1.2bar kanti ja sellist jama 0-170 ei tulnud, ei viitsinud rohkem lasta. Sõbra chipitud ajuga näitas kell 1.4bar ja fuelcut tuli 140 pealt.
Kui väljalase oli ainult downpipe ja 4.10 differ all, siis sellist anomaaliat ei esinenud. Pärast väljalaske paigaldust ja diffri vahetust lõi välja. Praegu peaülekanne 2.65 ja 85kw E36 ilma katita väljalase all.
Oskab keegi öelda millest veel võib tekkida fuelcut autud isendil peale ülerõhu? Ei saa piisavalt kütust kätte? Vigane rõhuandur?
2.5tds fuelcut probleem
Re: 2.5tds fuelcut probleem
Sest et turborõhk läheb liiga suureks ja tekib fuelcut. Aju tuleb lasta ümber progreda.
Re: 2.5tds fuelcut probleem
Mõlemad chipitud ajud siis valesti chipitud et mõlemaga fuelcut tekib? Ühega 90km/h 1.5 pealt ja teisega 140km/h 1.4 pealt?
Re: 2.5tds fuelcut probleem
Ilmselt lihtsalt map sensor saab otsa. Tavaliselt stockis nad kuni 2.5bar absoluut on. Ca 2600mbar juures on otsas. Sul on vaja 4bar map andurit ning ecus vastavaid muudatusi.
Re: 2.5tds fuelcut probleem
Väga vanadel TDSidel on 300kpa map-andur.
Aga mul sama värk. Oli nii OEM kui EndTuningu chipiga. Sealjuures just 4,5 ja 6 käiguga
Olen Evrymodi abil boosti ka 2baarini lasknud hetkeliselt ja pole fuel-cuti olnud. Seega äkki käib asjaga mingi ajaline piirang a la rohkem kui 5sekki ei luba suurt boosti vms. Pettumus igaljuhul
4.10 differ diislil on ka muidugi päris rets... Mul sai juba 3,46ga käikude lappamisest siiber, vahetasin 2,65 vastu tagasi ja keskendun rohkem alumise otsa väändele, igapäeva auto ikkagi.
Aga mul sama värk. Oli nii OEM kui EndTuningu chipiga. Sealjuures just 4,5 ja 6 käiguga
Olen Evrymodi abil boosti ka 2baarini lasknud hetkeliselt ja pole fuel-cuti olnud. Seega äkki käib asjaga mingi ajaline piirang a la rohkem kui 5sekki ei luba suurt boosti vms. Pettumus igaljuhul
4.10 differ diislil on ka muidugi päris rets... Mul sai juba 3,46ga käikude lappamisest siiber, vahetasin 2,65 vastu tagasi ja keskendun rohkem alumise otsa väändele, igapäeva auto ikkagi.