Tere, kuna ma väga sinapeal ei ole vanade masinate turbodega, siis tekkis küsimusi.
Nimelt on mul üks metsamasin nissan terrano I , mida vaja erksamaks muuta.
Peal om mehaanilise juhtimisega küttepump ja elektroonikat mootori ruumis sisuliselt polegi.
Küsimus nüüd selline, kuidas turborõhku tõsta? Kas ma olen õigesti aru saanud, kui ütlen et muudetakse turbo ja wastegate vahelise vooliku takistus et saada rohkem rohku?
Kusagil oli kirjas ( usa foorumid ), et puuri 2mm auk sinna voolikusse ja saad rõhku juurde?
Kui ma nüüd õigesti aru saan, siis kui sinna sama vooliku vahele panna manual boost controller, siis seda reguleerides saab rohkem rõhku?
Mis siis saab kui ma selle wastegate varda üldse ära võtan?
Tavaasendis on rõhk kogu aeg peal ja maha lastakse siis, kui wastegate klapp liigub? Või vastupidi?
Vabandan võhiklike küsimuste pärast, auto ja tehnikaga sinapeal aga selline turborõhu muutmise viis ei ole päris arusaadav.
Madis
mehhaaniline diisel pump ja turbo rõhu tõstmine
-
- Postitusi: 24
- Liitunud: 07.07.2010 23:59
- Asukoht: järvamaa
Re: mehhaaniline diisel pump ja turbo rõhu tõstmine
Enda patrolil keerati natuke kütet peale ja veel mingit kruvikest ja asi ants. 0.5 asemel 0.9 ja hoopis teine loom. Kahjuks lõpetas plokikaas koostöölepingu 2-3 kuud hiljem.
Re: mehhaaniline diisel pump ja turbo rõhu tõstmine
keera pumbast kütust peale ja wg aktuaatori varrast kokku/laiali.Hea kui oleks boosti kell(odav alla 20 euri poes),siis näed ka palju puhub.Segu pead timmima mineku ja tahmapilve järgi.Ideaalne oleks EGT kell ka aga see kmplkt maksab üle 100 euri ja kui rõhuga hulluks ei lähe siis saab ilma hakkama.