TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

Bosch Ve 10mm plunser -> 11mm
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=35&t=14118
1. leht 1-st

Autor:  1488 [ 14.04.2015 12:36 ]
Teema pealkiri:  Bosch Ve 10mm plunser -> 11mm

Tere päevast.
Pöördun teieni seoses sooviga vahetada mehaanilisel rootorpumbal olemasolev plunser suurema vastu. Kuna üldiselt 11mm plunserit sellele pumbale ei ole pandud vaid on mindud kohe 12mm peale siis liigub selle kohta ka vähem infot. Igatahes olen otsinud välja 11mm plunseri tootekoodi, mis võiks pumbale sobida kuid enne ostmist uurin veel siit. Kas on siin kedagi kes oskaks öelda, kas all olevas tabelis esimene ja viimane plunser on omavahel vahetatavad?

Pilt

Autor:  amazon86 [ 17.04.2015 21:10 ]
Teema pealkiri:  Re: Bosch Ve 10mm plunser -> 11mm

Kui on L lõpus siis saab. Mootoriks VW R6 diisel? Mul 12 mm plunger Volvo D24T pumba peas.

Autor:  1488 [ 18.04.2015 22:17 ]
Teema pealkiri:  Re: Bosch Ve 10mm plunser -> 11mm

amazon86 kirjutas:
Kui on L lõpus siis saab. Mootoriks VW R6 diisel? Mul 12 mm plunger Volvo D24T pumba peas.


Mootor on jah D24T.
Mis rõhuga sa selle 12mm plunseri poolt etteantava kütuse ära põletad? Endal on plaanis max 2.5 bari lootuses, et 11mm toidab ära.

Autor:  amazon86 [ 19.04.2015 8:44 ]
Teema pealkiri:  Re: Bosch Ve 10mm plunser -> 11mm

Turboks on GT2052v, rõhk 1,6 bar ja jõuab selle kütte kenasti ära põletada. Praegu seade niisugune, et väga suurt suitsukatet ei tuleks ning mootor, jõuülekanne koos püsiks. Jõunumbrid rattast on 100 kw ja 308 Nm.

Autor:  1488 [ 19.04.2015 13:35 ]
Teema pealkiri:  Re: Bosch Ve 10mm plunser -> 11mm

Okei. Olen kuulnud, et 12mm plunseriga jääb minimum tühipööre kuskil 1500 juurde, kas see vastab tõele? Ja kas plunseri vahetusega vahetasid "lift cami" ka?

Autor:  amazon86 [ 19.04.2015 22:47 ]
Teema pealkiri:  Re: Bosch Ve 10mm plunser -> 11mm

Jah tühikäik tõuseb, aga selle saab ilusti normaalseks seadistada. Ma ei hakanud lift camiga asja üle võlli ajama ja jäi 10 mm oma. Kindlasti tuleb mõelda parema mootorijahutuse peale, kuna D24T ei meeldi kõrged temperatuurid, omale panin elektriventilaatori. Mis turbot plaanid 2,5 bar jaoks kasutada?

Autor:  1488 [ 20.04.2015 13:47 ]
Teema pealkiri:  Re: Bosch Ve 10mm plunser -> 11mm

Turbo valimiseni ma ei ole jõudnud, vaja veel mootori ülemine ots kokku panna , aga ma pakuks, et ehk muutuva geomeertiaga mõne suurema diisli pealt.

Autor:  amazon86 [ 20.04.2015 18:31 ]
Teema pealkiri:  Re: Bosch Ve 10mm plunser -> 11mm

Mis asja eesmärk on? Lihtsalt vähe käredam vana diisel või läheb mootor mõne muu asja peale? Tundub, et käib korralikum ehitamine, MLS kaanetihend ja ARB kaanetikud ka?

Autor:  1488 [ 20.04.2015 21:59 ]
Teema pealkiri:  Re: Bosch Ve 10mm plunser -> 11mm

Ega mingit mega jõhkrat ehitamist ei käi, alguses oli plaanis soetada teine mootor, et teda veits putitada ja vaadata mis temast originaal komponentidega välja annab pigistada aga siis sain küüned taha sõbra poolt alustatud kuid seisma jäänud kap remonditud alumisele otsale ja otsustasin asja korralikult teha. ARP poldid ja MLS tihend, ja mootor jääb ikka Volvole.

1. leht 1-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/