Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 22.10.2018 22:21

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 9 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 14.04.2015 12:36 
Eemal

Liitunud: 13.04.2015 22:05
Postitusi: 14
Tere päevast.
Pöördun teieni seoses sooviga vahetada mehaanilisel rootorpumbal olemasolev plunser suurema vastu. Kuna üldiselt 11mm plunserit sellele pumbale ei ole pandud vaid on mindud kohe 12mm peale siis liigub selle kohta ka vähem infot. Igatahes olen otsinud välja 11mm plunseri tootekoodi, mis võiks pumbale sobida kuid enne ostmist uurin veel siit. Kas on siin kedagi kes oskaks öelda, kas all olevas tabelis esimene ja viimane plunser on omavahel vahetatavad?

Pilt


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 17.04.2015 21:10 
Eemal

Liitunud: 22.06.2010 19:27
Postitusi: 18
Asukoht: Tallinn/Viljandi
Kui on L lõpus siis saab. Mootoriks VW R6 diisel? Mul 12 mm plunger Volvo D24T pumba peas.

_________________
Powered by diesel
Volvo 940 2,4 TIC 100 kw/308 Nm @ wheel
Volvo S60 2,4 D5 134 kw/477 Nm @ wheel
Volvo V70 2,5 TDI
Toyota Hilux 2,4 D


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 18.04.2015 22:17 
Eemal

Liitunud: 13.04.2015 22:05
Postitusi: 14
amazon86 kirjutas:
Kui on L lõpus siis saab. Mootoriks VW R6 diisel? Mul 12 mm plunger Volvo D24T pumba peas.


Mootor on jah D24T.
Mis rõhuga sa selle 12mm plunseri poolt etteantava kütuse ära põletad? Endal on plaanis max 2.5 bari lootuses, et 11mm toidab ära.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 19.04.2015 8:44 
Eemal

Liitunud: 22.06.2010 19:27
Postitusi: 18
Asukoht: Tallinn/Viljandi
Turboks on GT2052v, rõhk 1,6 bar ja jõuab selle kütte kenasti ära põletada. Praegu seade niisugune, et väga suurt suitsukatet ei tuleks ning mootor, jõuülekanne koos püsiks. Jõunumbrid rattast on 100 kw ja 308 Nm.

_________________
Powered by diesel
Volvo 940 2,4 TIC 100 kw/308 Nm @ wheel
Volvo S60 2,4 D5 134 kw/477 Nm @ wheel
Volvo V70 2,5 TDI
Toyota Hilux 2,4 D


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 19.04.2015 13:35 
Eemal

Liitunud: 13.04.2015 22:05
Postitusi: 14
Okei. Olen kuulnud, et 12mm plunseriga jääb minimum tühipööre kuskil 1500 juurde, kas see vastab tõele? Ja kas plunseri vahetusega vahetasid "lift cami" ka?


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 19.04.2015 22:47 
Eemal

Liitunud: 22.06.2010 19:27
Postitusi: 18
Asukoht: Tallinn/Viljandi
Jah tühikäik tõuseb, aga selle saab ilusti normaalseks seadistada. Ma ei hakanud lift camiga asja üle võlli ajama ja jäi 10 mm oma. Kindlasti tuleb mõelda parema mootorijahutuse peale, kuna D24T ei meeldi kõrged temperatuurid, omale panin elektriventilaatori. Mis turbot plaanid 2,5 bar jaoks kasutada?

_________________
Powered by diesel
Volvo 940 2,4 TIC 100 kw/308 Nm @ wheel
Volvo S60 2,4 D5 134 kw/477 Nm @ wheel
Volvo V70 2,5 TDI
Toyota Hilux 2,4 D


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 20.04.2015 13:47 
Eemal

Liitunud: 13.04.2015 22:05
Postitusi: 14
Turbo valimiseni ma ei ole jõudnud, vaja veel mootori ülemine ots kokku panna , aga ma pakuks, et ehk muutuva geomeertiaga mõne suurema diisli pealt.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 20.04.2015 18:31 
Eemal

Liitunud: 22.06.2010 19:27
Postitusi: 18
Asukoht: Tallinn/Viljandi
Mis asja eesmärk on? Lihtsalt vähe käredam vana diisel või läheb mootor mõne muu asja peale? Tundub, et käib korralikum ehitamine, MLS kaanetihend ja ARB kaanetikud ka?

_________________
Powered by diesel
Volvo 940 2,4 TIC 100 kw/308 Nm @ wheel
Volvo S60 2,4 D5 134 kw/477 Nm @ wheel
Volvo V70 2,5 TDI
Toyota Hilux 2,4 D


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 20.04.2015 21:59 
Eemal

Liitunud: 13.04.2015 22:05
Postitusi: 14
Ega mingit mega jõhkrat ehitamist ei käi, alguses oli plaanis soetada teine mootor, et teda veits putitada ja vaadata mis temast originaal komponentidega välja annab pigistada aga siis sain küüned taha sõbra poolt alustatud kuid seisma jäänud kap remonditud alumisele otsale ja otsustasin asja korralikult teha. ARP poldid ja MLS tihend, ja mootor jääb ikka Volvole.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 9 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11