TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

M51 d25 Kepse kolbe tugevamaid?
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=35&t=14021
1. leht 2-st

Autor:  rax988 [ 25.03.2015 22:49 ]
Teema pealkiri:  M51 d25 Kepse kolbe tugevamaid?

Keegi teab mida panna m51 D25 sisse et peaks sisu vastu näiteks kauem? või mis sinna sobiksid?

Autor:  kivimugi [ 25.03.2015 23:24 ]
Teema pealkiri:  Re: M51 d25 Kepse kolbe tugevamaid?

Milleks? Ennem lendab kaas laiali kui sealt jõudu saama hakkad et kolb v keps lahjaks jjääb!

Autor:  rax988 [ 27.03.2015 0:06 ]
Teema pealkiri:  Re: M51 d25 Kepse kolbe tugevamaid?

Eitea. igale asjale lahendus olemas, üks tihend on lennanud ära. aga no sai korralik jahutus süsteem tehtud:) ei suuda enam ajada kuumaks isegi piikidega. aga no plaan proovida palju jõudu annab võtta sellest mootorist. :) pumbas piiraja peal veel (mehaanilin) to maha saab siiis pidavat jooksma 7000 rpmi välja. aga selleks kõvemad klapivedrud panema veeel:)

Autor:  hents99 [ 27.03.2015 9:36 ]
Teema pealkiri:  Re: M51 d25 Kepse kolbe tugevamaid?

Kas 7000rpm on mingi kinnisidee? Ehk peaks bensukat proovima siis. Stock tänavamootorid ei sõida enamus üle 6000 pöörde, sest jõud juba raugeb.
Oled dynos käinud ja veendunud, et 6000+ pööretetel mõtet on, et sellist investi vaja.

Kepsud kestavad vast 1000nm kui pööretega liiale ei lähe.

Autor:  rax988 [ 27.03.2015 14:33 ]
Teema pealkiri:  Re: M51 d25 Kepse kolbe tugevamaid?

Eks näis mis saaab sellest mootorist jne:) proovin ära ikkagi:)

Autor:  hents99 [ 27.03.2015 15:35 ]
Teema pealkiri:  Re: M51 d25 Kepse kolbe tugevamaid?

Päris 1000Nm vb ei kannata, aga noh piisavalt, ega see number lihtsalt ei tule ka. Ma usun, et bemmi diislid MB motodele väga alla ei jää.
Eks see 1000Nm tuleb ka umbes poole vähema max HP juures kui bensukatel.

Siin ühe vana MB disla dyno video, millel on üle 1000Nm väänet, minuteada stock mootor: https://www.youtube.com/watch?v=SI7FhOaS6ZM

Autor:  kurikristjan [ 27.03.2015 21:12 ]
Teema pealkiri:  Re: M51 d25 Kepse kolbe tugevamaid?

Mul on tunne, et mees otsib jõudu jumala valest kohast. Küsiks siis kohe, et mis siiamaani kõik ära on tehtud mootori ja pumbaga, et kepsud-kolvid nõrgaks hakkavad jääma? :lol:

Autor:  rax988 [ 27.03.2015 22:33 ]
Teema pealkiri:  Re: M51 d25 Kepse kolbe tugevamaid?

No siiani aind pumpa peale keeratu turborõhku tõstetud:) vaikselt tegutsen selle kallal. kuna olen norras. ja pole väga aega.
aga no Uus ja suurem turbo juba ootab eestis. suurem cooler ka ära tellitud.:) ja no plaanis siiis kaan ära portida. mis annab ka nautu ikka juurdel kõvemad klapivedrud panna sisse. isegi 3,0 väntvõlli kannatab sisse panna. :) aga madalamaid kolbe siis vaja :) no vaatab mis ehitada annab sellest mootorist:) no ongi pumbal vaja veel piiraja maha võtta ja ära stendida lasta:) lendab laiali lendab laiali midagi teha ei ole. lihtsalt proovin:)
aga aga no kaanega ongi see teema et ei tea kas suurema nukaga mingit nukka ka annab sisse panna või ei. :)

Autor:  erxx [ 28.03.2015 0:23 ]
Teema pealkiri:  Re: M51 d25 Kepse kolbe tugevamaid?

Dieselmekeni pump ja HX35
https://www.youtube.com/watch?v=tBvk7FouFF4

Sõbral läks alles hiljuti stock tds-il väntvõll pooleks, usun et mersu mootoritega päris võrrelda ei saa.

Autor:  bmwre39 [ 28.03.2015 9:55 ]
Teema pealkiri:  Re: M51 d25 Kepse kolbe tugevamaid?

Soeta m57 -see kannatab....

Autor:  rax988 [ 28.03.2015 13:50 ]
Teema pealkiri:  Re: M51 d25 Kepse kolbe tugevamaid?

Kui läheb laiali siiis soetan ka m57 :) või siiis üldse mersu 3,0 vanakooli oma:)
mis lihtsam veidi kui m57, seal juba manuaalne pump originaalis ja värki:)

Autor:  _siim_ [ 05.04.2015 23:18 ]
Teema pealkiri:  Re: M51 d25 Kepse kolbe tugevamaid?

200kw absoluutne maksimum selle mootoriga,põderis mingi hull somm mattis pea 9k euri sinna kaane tegemisse ,kolm korda tegi ja iga kord läks puruks,freesiti kaas lahti ja keevitati igast kanaleid täis jne , ei tulnud sealt midagi,kolvi ja kepsuga ei juhtu seal midagi lihtsalt kaas ei püsi ühes tükis.

Täiesti vale mootor kuskohast mingit arvestatavat jõudu otsida ning 7000 pööret on ka ulme,

esiteks pump lihtsalt ei tooda seda kuna sisesed vedrud ei jõua plunserit tagasi lükata nullpunkti ja tugevamate vedrudega annab pumba korpus järgi,

suure jõu tegemiseks pead vähemalt 14mm elementi kasutama 10mm asemel ja see kaalub pea 2x rohkem,ehk veel vähem pöördeid.

teiseks eelpõlemiskambrid jne ei lase sellel juhtuda,nende modimine on aga väga spetsiifiline töö,mersudel teevad vähesed seda edukalt,lõpptulemuseks on ikka tavaliselt originaalist vähem jõudu ja jube tossamine.

Ma ka kunagi nooremana kukkusin suure õhinaga tds-i tuunima... enam ei taha mingist mehaanilisest pumbast ja eelpõlemiskambritest midagi kuulda,m57 w 320cdi palju asjalikumad.

Autor:  janish [ 08.04.2015 22:58 ]
Teema pealkiri:  Re: M51 d25 Kepse kolbe tugevamaid?

Mul pakkuda renoveeritud 2,4 td Meh,pump ;) 11mm plunser sees.. kui huvi võta ühendust!

Autor:  Moss [ 09.06.2015 21:52 ]
Teema pealkiri:  Re: M51 d25 Kepse kolbe tugevamaid?

http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=7951&page=25

Autor:  rax988 [ 25.06.2015 21:00 ]
Teema pealkiri:  Re: M51 d25 Kepse kolbe tugevamaid?

vahepeal juhtus endal väike õnnetus. õlipump andis otsad ja saaled ringi. aga nüüüd uus mootor. ja paan teha korralikult et võtan mis võtta annab nagu:D
et pumbast nüüüd piiraja maha, terasleht tihend vahele. kõvemad klapivedrud sisse:) ja plokikaane poldid vahetan würth mustade kõvade poltide vastu. enne kokkujooksmist sai just uus turbo endale soetatud ja cooler. et nüüd läheb lappamiseks. sain ideaalse mootori, pole kunagi nii vaikset tdsi kuulnud. ja läbisõit megaväike. üli korralik asi tundub olevat. :)

1. leht 2-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/