Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 28.03.2024 20:42

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 21 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 26.06.2015 12:37 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.12.2005 17:08
Postitusi: 366
Asukoht: Vantaa
Mulle üks kogemustega mootoriehitaja soovitas hoida eemale poltidest mis on väga tugevad ja ei veni.
Kustkohast seda terasest kaanetihendit saab?


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 26.06.2015 20:19 
Eemal

Liitunud: 22.03.2015 22:17
Postitusi: 23
Terasleht tihendit saab siit. http://premiumparts.ee/work/cometic-tihendid küsingi täna hinnapakkumist jne.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 29.06.2015 23:19 
Eemal

Liitunud: 08.01.2007 21:38
Postitusi: 33
See poltide venimise ja tugevuse jutt on BS. Erineva tugevusklassiga kuid muus osas identsed poldid venivad võrdse momendiga pingutades samapalju. Vahe tuleb sisse siis, kui pingutusmoment ületab poldi voolepiiri. Kui asendada poldid tugevamatega, aga kasutada algset pingutusmomenti, pole praktilises mõttes mitte mingit vahet.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 30.06.2015 22:22 
Eemal

Liitunud: 22.03.2015 22:17
Postitusi: 23
samas täitsa õige jaaa:=)


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 01.07.2015 20:46 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.12.2005 17:08
Postitusi: 366
Asukoht: Vantaa
karel kirjutas:
See poltide venimise ja tugevuse jutt on BS. Erineva tugevusklassiga kuid muus osas identsed poldid venivad võrdse momendiga pingutades samapalju. Vahe tuleb sisse siis, kui pingutusmoment ületab poldi voolepiiri. Kui asendada poldid tugevamatega, aga kasutada algset pingutusmomenti, pole praktilises mõttes mitte mingit vahet.


Ma ei oska väidelda poldi omaduste üle aga tema stoori oli umbes järgnev: alu mootor (külgkorviga ringraja ratas) paisub päris tublisti, kui kuumaks läheb. Tema kogemusel sedavõrd, et isegi suuremate seibidega mutrite all tuli jälg kaande ning jahtudes kogu kompott lõtvus ning polnud enam hermeetiline. Arvas, et kui kasutada papist OEM kaanetihendit, tuleks kindlasti kasutada ka OEM polte sest vastasel juhul pressib kaanetihendigi õhukeseks.

Parandage, kui keegi teab täpsemalt aga minumeelest sama häda oli aastaid tagasi I. Ando 325iX'i kiirendusbemmi mootoril? Sellel olid ka pidevalt mootoris vedelikud segamini.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 01.07.2015 21:08 
Eemal

Liitunud: 08.01.2007 21:38
Postitusi: 33
Konks peitus pigem selles, et alumiiniumil on peaagu 2x suurem soojuspaisumine, kui terasel. Mootori kuumenedes jäävad kaanepoldid suurema pinge alla ja pressibki tihendi ära. Probleemi lahendus ei peitu stock poltides, sest erinevatel terastel on suhteliselt sarnane soojuspaisumine. Näiteks Porsche hakkas juba seitsmekümnendatel paigaldama võidusõidumootoritele Dilavar-i nimelisest sulamist kaanepolte. Mõte oli siis selles, et Dilavar-il on alumiiniumiga ligikaudu võrdne soojuspaisumine. :)


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 21 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 7 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11