karel kirjutas:
See poltide venimise ja tugevuse jutt on BS. Erineva tugevusklassiga kuid muus osas identsed poldid venivad võrdse momendiga pingutades samapalju. Vahe tuleb sisse siis, kui pingutusmoment ületab poldi voolepiiri. Kui asendada poldid tugevamatega, aga kasutada algset pingutusmomenti, pole praktilises mõttes mitte mingit vahet.
Ma ei oska väidelda poldi omaduste üle aga tema stoori oli umbes järgnev: alu mootor (külgkorviga ringraja ratas) paisub päris tublisti, kui kuumaks läheb. Tema kogemusel sedavõrd, et isegi suuremate seibidega mutrite all tuli jälg kaande ning jahtudes kogu kompott lõtvus ning polnud enam hermeetiline. Arvas, et kui kasutada papist OEM kaanetihendit, tuleks kindlasti kasutada ka OEM polte sest vastasel juhul pressib kaanetihendigi õhukeseks.
Parandage, kui keegi teab täpsemalt aga minumeelest sama häda oli aastaid tagasi I. Ando 325iX'i kiirendusbemmi mootoril? Sellel olid ka pidevalt mootoris vedelikud segamini.