Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 04.06.2020 9:05

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 21 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 25.03.2015 22:49 
Eemal

Liitunud: 22.03.2015 22:17
Postitusi: 23
Keegi teab mida panna m51 D25 sisse et peaks sisu vastu näiteks kauem? või mis sinna sobiksid?


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 25.03.2015 23:24 
Eemal

Liitunud: 01.06.2007 14:01
Postitusi: 447
Asukoht: Tallinn
Milleks? Ennem lendab kaas laiali kui sealt jõudu saama hakkad et kolb v keps lahjaks jjääb!

_________________
E36 322T r5>344T, E38 740 BIT, SAAB 9-5Aero, E36 320T, 2JZ, 328T


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 27.03.2015 0:06 
Eemal

Liitunud: 22.03.2015 22:17
Postitusi: 23
Eitea. igale asjale lahendus olemas, üks tihend on lennanud ära. aga no sai korralik jahutus süsteem tehtud:) ei suuda enam ajada kuumaks isegi piikidega. aga no plaan proovida palju jõudu annab võtta sellest mootorist. :) pumbas piiraja peal veel (mehaanilin) to maha saab siiis pidavat jooksma 7000 rpmi välja. aga selleks kõvemad klapivedrud panema veeel:)


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 27.03.2015 9:36 
Eemal

Liitunud: 12.03.2005 18:40
Postitusi: 1357
Asukoht: Tartu
Kas 7000rpm on mingi kinnisidee? Ehk peaks bensukat proovima siis. Stock tänavamootorid ei sõida enamus üle 6000 pöörde, sest jõud juba raugeb.
Oled dynos käinud ja veendunud, et 6000+ pööretetel mõtet on, et sellist investi vaja.

Kepsud kestavad vast 1000nm kui pööretega liiale ei lähe.

_________________
C126+W126 ; SEC ; W201+W203


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 27.03.2015 14:33 
Eemal

Liitunud: 22.03.2015 22:17
Postitusi: 23
Eks näis mis saaab sellest mootorist jne:) proovin ära ikkagi:)


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 27.03.2015 15:35 
Eemal

Liitunud: 12.03.2005 18:40
Postitusi: 1357
Asukoht: Tartu
Päris 1000Nm vb ei kannata, aga noh piisavalt, ega see number lihtsalt ei tule ka. Ma usun, et bemmi diislid MB motodele väga alla ei jää.
Eks see 1000Nm tuleb ka umbes poole vähema max HP juures kui bensukatel.

Siin ühe vana MB disla dyno video, millel on üle 1000Nm väänet, minuteada stock mootor: https://www.youtube.com/watch?v=SI7FhOaS6ZM

_________________
C126+W126 ; SEC ; W201+W203


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 27.03.2015 21:12 
Eemal

Liitunud: 19.01.2013 15:29
Postitusi: 25
Asukoht: Jõgevamaa
Mul on tunne, et mees otsib jõudu jumala valest kohast. Küsiks siis kohe, et mis siiamaani kõik ära on tehtud mootori ja pumbaga, et kepsud-kolvid nõrgaks hakkavad jääma? :lol:


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 27.03.2015 22:33 
Eemal

Liitunud: 22.03.2015 22:17
Postitusi: 23
No siiani aind pumpa peale keeratu turborõhku tõstetud:) vaikselt tegutsen selle kallal. kuna olen norras. ja pole väga aega.
aga no Uus ja suurem turbo juba ootab eestis. suurem cooler ka ära tellitud.:) ja no plaanis siiis kaan ära portida. mis annab ka nautu ikka juurdel kõvemad klapivedrud panna sisse. isegi 3,0 väntvõlli kannatab sisse panna. :) aga madalamaid kolbe siis vaja :) no vaatab mis ehitada annab sellest mootorist:) no ongi pumbal vaja veel piiraja maha võtta ja ära stendida lasta:) lendab laiali lendab laiali midagi teha ei ole. lihtsalt proovin:)
aga aga no kaanega ongi see teema et ei tea kas suurema nukaga mingit nukka ka annab sisse panna või ei. :)


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 28.03.2015 0:23 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.01.2014 23:13
Postitusi: 208
Asukoht: Lääne-Virumaa
Dieselmekeni pump ja HX35
https://www.youtube.com/watch?v=tBvk7FouFF4

Sõbral läks alles hiljuti stock tds-il väntvõll pooleks, usun et mersu mootoritega päris võrrelda ei saa.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 28.03.2015 9:55 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.05.2013 21:54
Postitusi: 142
Asukoht: jõgevamaa
Soeta m57 -see kannatab....

_________________
Black smoke....also the tires


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 28.03.2015 13:50 
Eemal

Liitunud: 22.03.2015 22:17
Postitusi: 23
Kui läheb laiali siiis soetan ka m57 :) või siiis üldse mersu 3,0 vanakooli oma:)
mis lihtsam veidi kui m57, seal juba manuaalne pump originaalis ja värki:)


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 05.04.2015 23:18 
Eemal

Liitunud: 21.01.2008 15:16
Postitusi: 415
Asukoht: Helsinki
200kw absoluutne maksimum selle mootoriga,põderis mingi hull somm mattis pea 9k euri sinna kaane tegemisse ,kolm korda tegi ja iga kord läks puruks,freesiti kaas lahti ja keevitati igast kanaleid täis jne , ei tulnud sealt midagi,kolvi ja kepsuga ei juhtu seal midagi lihtsalt kaas ei püsi ühes tükis.

Täiesti vale mootor kuskohast mingit arvestatavat jõudu otsida ning 7000 pööret on ka ulme,

esiteks pump lihtsalt ei tooda seda kuna sisesed vedrud ei jõua plunserit tagasi lükata nullpunkti ja tugevamate vedrudega annab pumba korpus järgi,

suure jõu tegemiseks pead vähemalt 14mm elementi kasutama 10mm asemel ja see kaalub pea 2x rohkem,ehk veel vähem pöördeid.

teiseks eelpõlemiskambrid jne ei lase sellel juhtuda,nende modimine on aga väga spetsiifiline töö,mersudel teevad vähesed seda edukalt,lõpptulemuseks on ikka tavaliselt originaalist vähem jõudu ja jube tossamine.

Ma ka kunagi nooremana kukkusin suure õhinaga tds-i tuunima... enam ei taha mingist mehaanilisest pumbast ja eelpõlemiskambritest midagi kuulda,m57 w 320cdi palju asjalikumad.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 08.04.2015 22:58 
Eemal

Liitunud: 04.09.2014 0:34
Postitusi: 16
Mul pakkuda renoveeritud 2,4 td Meh,pump ;) 11mm plunser sees.. kui huvi võta ühendust!


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 09.06.2015 21:52 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.12.2005 17:08
Postitusi: 366
Asukoht: Vantaa
http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=7951&page=25


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 25.06.2015 21:00 
Eemal

Liitunud: 22.03.2015 22:17
Postitusi: 23
vahepeal juhtus endal väike õnnetus. õlipump andis otsad ja saaled ringi. aga nüüüd uus mootor. ja paan teha korralikult et võtan mis võtta annab nagu:D
et pumbast nüüüd piiraja maha, terasleht tihend vahele. kõvemad klapivedrud sisse:) ja plokikaane poldid vahetan würth mustade kõvade poltide vastu. enne kokkujooksmist sai just uus turbo endale soetatud ja cooler. et nüüd läheb lappamiseks. sain ideaalse mootori, pole kunagi nii vaikset tdsi kuulnud. ja läbisõit megaväike. üli korralik asi tundub olevat. :)


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 21 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11