Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 04.06.2020 14:12

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 2 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 31.01.2015 18:35 
Eemal

Liitunud: 31.01.2015 18:27
Postitusi: 1
tere tulin siis oma murega vwfoorumist üle siia sest seal väga asjalikke mehi ei tundu olevat :D
ehk oskab siin keegi kasulikke nõuandeid pakkuda .

tehtud tööd :
käigukasti õli/filter
klapikambrikaane tihend.
mootori õli/filter
mootori padjad /käigukasti padjad
veovõll parem pool.
kytusefilter.
DIAGNOSTIKA EI NÄITA VIGASID .
üks diagnostik tuvastas kerge ülerõhu aga ütles et se on normaalne .
samas sõites just käiguvahetuse aeg on kuulda ylerõhku ja turbo vilin on ka kuulda .

ls:380000km
2006a
2.0 103kw dsg

endiselt on probleem autoga ,et on vibratsioon sees kiirendades ja tohutu hulk musta suitsu taga .dpf eemaldatud ja välja progretud .(egr pime ja välja programeerimata). miskit susises selle egr jahutus systeemis ja panin pimedaks ! kas seal võib olla antud probleemi tekitaja samas kui se systeem susises seal siis auto toimis .
samas kui jääl võtab ratta all ringi siis ei ole mingit värinat ja kui kasutada sport käiku siis asfaldil läheb suitsemine ja värisemine väiksemaks . see jutt neile kes hakkavad kohe kahemassilist hooratast pakkuma probleemiks !

autol lekib ka tandem pumb kas see võib põhjustada mootori halba käivitust ja värinat ja suitsemist?
bloki ots on märg kuni eelsyyteküünlani ilmselt lekib pumba ja bloki vahelt .

pihusti näidud on täiesti normaalsed

smooth running control qty
cyl1 -0,64
cyl2 0.14
cyl3 -0,21
cyl4 0.61

unit correctiontime
cyl 1 - 83-88
cyl2 - 67-71
cyl3 -65-69
cyl4 -72-78
need on kõikumisega kohal käies

veel juttu probleemist

Üle öö tekkis keresse tohutu vibratsioon ja mootorist tuleb ebanormaalses koguses musta suitsu.
Auto käib kohal normaalset aga kui sõita siis hakkab väristama olenematta käigust.
pidasin värina põhjuseks sisemist veovõlli otsa aga se viga sai koheselt likvideeritud ja sellest vibratsioon ei kadunud.
Mootor on väga uimane, turbo töötab .
Kütuse kulu linnas 11.6l/100km maanteel 8l.
Üks päev avastasin et vahepeal auto hakkas normaalselt tööle kui sai veits kiirendatud aga nyyd pole kordagi normaalselt toiminud.
Sai puhastatud egr mis oli kinni tahmanud ja peale seda pool päeva toimis kui sai tuuritatud .
Diagnostika ei tuvasta vigu ja seda olen proovinud 2 erineva seadmega.
Ehk keegi oskab soovitada mida veel kontrollida ? Või on kellegil sarnane viga esinenud.

kõik arvamused ja soovitused teretulnud ,et saaks korraga kõik vajalik korda teha .


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 02.02.2015 9:23 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.11.2010 18:09
Postitusi: 80
Mida sa mõtled diagnostika all, veakoodide lugemist? Sellega ei pruugigi midagi selgeks saada. Diagnoosimine on siiski veidi teise tähendusega... Mine vii kuskile targemasse kohta see auto, asukohta pole, aga möller autosid peaks eestis igalpool olema.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 2 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11