arutelu BMW 525tds
arutelu BMW 525tds
Mõte on järgmine ,et saada auto võimsamaks mõtlesin et panna e60 3.0 turbo peale kas oleks idees mingi mõte ?
keegi võiks pakkuda ideid mida saaks selle mootoriga teha, et võimu juurde saada kasvõi mootori sisu vahetamisega, kui kellegil kogemust võiks seda jagada ,et nt mis jupid sinna sobivad jne.
nagu on bemmil teiste m50b25 mootoritega või muudega, et erinevad osad sobivad omavahel.
või veel mingit mootorit uuema bemmi pealt mida oleks kergem peale panna mis oleks kusagil 150 kw alates
keegi võiks pakkuda ideid mida saaks selle mootoriga teha, et võimu juurde saada kasvõi mootori sisu vahetamisega, kui kellegil kogemust võiks seda jagada ,et nt mis jupid sinna sobivad jne.
nagu on bemmil teiste m50b25 mootoritega või muudega, et erinevad osad sobivad omavahel.
või veel mingit mootorit uuema bemmi pealt mida oleks kergem peale panna mis oleks kusagil 150 kw alates
Re: arutelu BMW 525tds
Muutva geomeetriga turbo sul suht rasek peale panna ja toimima saada. Pärnus on ka seda proovitud aga ei saadudki seda toimima korralikult. Otsi mõni wg turbo näiteks k24 audi 20v pealt peaks juba suht piisav olema ja üks odavamaid lahendusi.
-
- Postitusi: 26
- Liitunud: 19.01.2013 15:29
- Asukoht: Jõgevamaa
Re: arutelu BMW 525tds
Kui tahad lihtsalt jõudu juurde keerata ilma mingite takistite ja chippideta, siis installi mehaaniline pump. Kuni 200hp peaks sellega mitte väga raske olema. Ainult turbost ja rõhust ei piisa, sest jõud tuleb kütuse põlemisest.
Ma ei tea, kuidas M51 mootoril on, kuid M21D24-l annab kasvõi väljalaskekanalite suurendamisest, et mootor erksamaks saada, need on originaalis näpuotsa suurused.
Kuigi enne igasugust tuunimist tasuks veenduda, et mootor on heas korras, pihustid jne. Ronti pole mõtet piinama hakata, see ei lõppe heaga. TDS on juba nii vana auto, et eks nad hakkavad vaikselt kulumise märke ilmutama.
Kui 150kw alates, siis mina ostaks juba v8? Tehasest valmis lahendused olemas, ei mingit jerundaad, sõida ja naera!
Ma ei tea, kuidas M51 mootoril on, kuid M21D24-l annab kasvõi väljalaskekanalite suurendamisest, et mootor erksamaks saada, need on originaalis näpuotsa suurused.
Kuigi enne igasugust tuunimist tasuks veenduda, et mootor on heas korras, pihustid jne. Ronti pole mõtet piinama hakata, see ei lõppe heaga. TDS on juba nii vana auto, et eks nad hakkavad vaikselt kulumise märke ilmutama.
Kui 150kw alates, siis mina ostaks juba v8? Tehasest valmis lahendused olemas, ei mingit jerundaad, sõida ja naera!
Re: arutelu BMW 525tds
mida peale turbo veel tuleks teha kas oskad öelda kuidas pihustid ära toidavad ja pumba kohta midagi kas on vaja ümber teha või saab neist midagi välja pigistada ja kas mootor peaks vastu või annab kohe otsadfreeser kirjutas:Muutva geomeetriga turbo sul suht rasek peale panna ja toimima saada. Pärnus on ka seda proovitud aga ei saadudki seda toimima korralikult. Otsi mõni wg turbo näiteks k24 audi 20v pealt peaks juba suht piisav olema ja üks odavamaid lahendusi.
Re: arutelu BMW 525tds
Ma ei tea küll diislitest midagi kuid 150kw jaoks pole kindlasti vaja mootorit lahti võtta.
TDSi asju näinuna tundub mulle kõige kohutavamaks asjaks see väljalaske kolle...pole sügavamale näinud ega tea kas on veel hullemaid sõlmi. Järgmisena imepisike turbo ja puudulik vahejahuti.
Mitte midagi teadvana teeks ma korraliku kolde ja kasutaks kasvõi vana 2,4 turbot mis on poole suurem. Kui ei eksi ühtib flantsilt ka saabi turbodega mis oleks järgmine upgrade. Korralik cooler ette ja polegi enam muud kui nüüd ka kütet peale kuidagi (Kahjuks seda pumpa ei tunne kuid vist pannakse tõesti vanu mehhaanilisi peale) ja teeb su soovitud 150kw kindlasti ära Olen bensukal seda turbot kuni 2 barini kasutanud.
Kindlasti on seda sadu ja sadu kordi tehtud....püüa lugeda erinevaid foorumeid.
TDSi asju näinuna tundub mulle kõige kohutavamaks asjaks see väljalaske kolle...pole sügavamale näinud ega tea kas on veel hullemaid sõlmi. Järgmisena imepisike turbo ja puudulik vahejahuti.
Mitte midagi teadvana teeks ma korraliku kolde ja kasutaks kasvõi vana 2,4 turbot mis on poole suurem. Kui ei eksi ühtib flantsilt ka saabi turbodega mis oleks järgmine upgrade. Korralik cooler ette ja polegi enam muud kui nüüd ka kütet peale kuidagi (Kahjuks seda pumpa ei tunne kuid vist pannakse tõesti vanu mehhaanilisi peale) ja teeb su soovitud 150kw kindlasti ära Olen bensukal seda turbot kuni 2 barini kasutanud.
Kindlasti on seda sadu ja sadu kordi tehtud....püüa lugeda erinevaid foorumeid.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Re: arutelu BMW 525tds
okei tänud nõuande eest eks testib selle tdsi mootori ära kaua vastu peabjeff01 kirjutas:Ma ei tea küll diislitest midagi kuid 150kw jaoks pole kindlasti vaja mootorit lahti võtta.
TDSi asju näinuna tundub mulle kõige kohutavamaks asjaks see väljalaske kolle...pole sügavamale näinud ega tea kas on veel hullemaid sõlmi. Järgmisena imepisike turbo ja puudulik vahejahuti.
Mitte midagi teadvana teeks ma korraliku kolde ja kasutaks kasvõi vana 2,4 turbot mis on poole suurem. Kui ei eksi ühtib flantsilt ka saabi turbodega mis oleks järgmine upgrade. Korralik cooler ette ja polegi enam muud kui nüüd ka kütet peale kuidagi (Kahjuks seda pumpa ei tunne kuid vist pannakse tõesti vanu mehhaanilisi peale) ja teeb su soovitud 150kw kindlasti ära Olen bensukal seda turbot kuni 2 barini kasutanud.
Kindlasti on seda sadu ja sadu kordi tehtud....püüa lugeda erinevaid foorumeid.
Re: arutelu BMW 525tds
Geomeetrilise turbo saab ilusti toimima rõhuga. Endal oli MBC vahel ja ilusti oli spool ja 1.5bari rõhku 5nda käiguga 1600rpmi juures. Tuleb ainult geomeetriat näppida :D Endal oli 10mm pump ka veel ja kuskil 150kw ja 340nm lähistele võis olla.
Edasi on mõttekas 11mm pump panna, millega igapäevaautol kütusekulu tõuseb 1l vähemalt ja sellega seonduvalt ka tahmab oluliselt rohkem. Kõigerohkem näinud et 200kw ja 400+Nm võetakse välja nendest tdsi mootoritest 11mm pumba ja mingi suuure Garretti Gt32 jne turboga. Kõige suurem piirang selle mootori tuunimisel on see kiviaja eelpõlemiskamber mis pärsib oluliselt tuunimist.
Edasi on mõttekas 11mm pump panna, millega igapäevaautol kütusekulu tõuseb 1l vähemalt ja sellega seonduvalt ka tahmab oluliselt rohkem. Kõigerohkem näinud et 200kw ja 400+Nm võetakse välja nendest tdsi mootoritest 11mm pumba ja mingi suuure Garretti Gt32 jne turboga. Kõige suurem piirang selle mootori tuunimisel on see kiviaja eelpõlemiskamber mis pärsib oluliselt tuunimist.
Re: arutelu BMW 525tds
Geomeetri juhtimisel ülerõhuga võib tulla probleemiks, et rahulikult sõites võib hakata rõhk pendeldama üles alla. Aga ülerõhu klappe on erineva suuruse ja vedru tugevusega ja iga toimetab ja reageerib rõhule erinevalt.
Re: arutelu BMW 525tds
Uuriks ka vähe.
Masin on 325 tds 97a
Mootor on korralik. Hetkel on niipalju et on peal chip, egr pime, kat eemaldatud ja rõhku tõstetud 1,5 bar peale.
Nüüd on olemas e28 2,4 turbo mis on oluliselt suurem org. tds turbost.
Plaan on see peale panna, autol on ka õhulugeja. Kas asi hakkab toimima, õhulugeja ei lähe lolliks?
Meh. ks pumpa ei taha panna, siis kaovad autol lisad ära
Kas oleks selle turboga üldse kütust juurde vaja? Et ta detoma ei hakka vms? Samas nii suur see turbode vahe pole
Muud moodi vist kütust juurde ei saa kui teha mingi korralik seade ajule?
Kes viitsib võiks oma kogemustest rääkida
Masin on 325 tds 97a
Mootor on korralik. Hetkel on niipalju et on peal chip, egr pime, kat eemaldatud ja rõhku tõstetud 1,5 bar peale.
Nüüd on olemas e28 2,4 turbo mis on oluliselt suurem org. tds turbost.
Plaan on see peale panna, autol on ka õhulugeja. Kas asi hakkab toimima, õhulugeja ei lähe lolliks?
Meh. ks pumpa ei taha panna, siis kaovad autol lisad ära
Kas oleks selle turboga üldse kütust juurde vaja? Et ta detoma ei hakka vms? Samas nii suur see turbode vahe pole
Muud moodi vist kütust juurde ei saa kui teha mingi korralik seade ajule?
Kes viitsib võiks oma kogemustest rääkida
e30 328 turbo(433hp&570nm)
Re: arutelu BMW 525tds
Diislil mida lahjem seda parem,rikas segu tapab mootoreid,ehk mingit detot küll pole vaja karta.
Re: arutelu BMW 525tds
Et panen peale ja vaatame mis saab, vast hullemaks ei lähe
e30 328 turbo(433hp&570nm)
Re: arutelu BMW 525tds
Ei hakka seal midagi pendeldama, mul töötas ja töötab ka uue omaniku käes see 1.8tdsi rõhuklapp ilusti.juss kirjutas:Geomeetri juhtimisel ülerõhuga võib tulla probleemiks, et rahulikult sõites võib hakata rõhk pendeldama üles alla. Aga ülerõhu klappe on erineva suuruse ja vedru tugevusega ja iga toimetab ja reageerib rõhule erinevalt.
Diislis toimubki põlemine ju detonatsiooniga :D Aga jah erinevalt bensukast siis diislil rikas segu tapab mootoreid. Kuid nohh isegi 11pumbaga pole kuulnud et kellelgi kolbi auk oleks tekkinud. Ennem annab plokikaas saba.
Re: arutelu BMW 525tds
Siis vaata rohkem ringi. Neid sulanud kolbe küll. Siit foorumist kiiremaks tehtud audi a4 1,9tdi sulatas kolvi nii ära ,et seda jätkus turbse välja. Samuti juhtus ka 2,5tdi mootoriga aga seal nii hullult ei sulanud.
Re: arutelu BMW 525tds
Tds-i pump lihtsalt ei anna piisavalt välja et kolbi sulatada.
Re: arutelu BMW 525tds
Mul selline küsimus TDS'i tuunijatele: Mida olete teinud pihustitega? Originaal või mingi muu pihustiots (Mercedes?). Originaalis on avanemisrõhk nendel 150bar, kas seda võiks muuta suuremaks/väiksemaks? Mul siin ka kisub dailydriver vägisi projektikaks aga diisliga kogemusi vähe ja kõike ei tahaks omal nahal katsetada. Sihiks ~180kW@4500rpm minimaalse "jõusuitsuga" ja originaalilähedane kütusekulu rahulikult sõites (100km tööle-tagasi igapäev).