Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 04.06.2020 14:31

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 8 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 02.01.2015 18:50 
Eemal

Liitunud: 03.12.2009 19:22
Postitusi: 496
On väike mõte suurema jõu järele, kui seda on 100kw ja 310Nm.

Ehk siis tüüpiline VAG diisel 2.0 100-103kw, mootorikoodid BPW, BKP, BKE, AZV, BSY, BWC jne
Kasutusel ka Mitsubishi Grandis, Lancer ja Outlander.

Tüüpiline chip annaks c 21kw ja 75Nm juurde, kuid arvestades autokaalu (c 1800kg tühimassi), siis tundub, et see jääb ikka väheseks.
Stock turboks Garret GT1749V Variable geometry vaakumiga, mis stockis puhub juba 1.6-1.7 bari kuumaõhku.
Mõte on suurem turbo pista, mis jõuaks rohkem rõhku lüüa ja õhku pumbata.
Kas keegi on juba seda teinud ning mis turbo sinna sobilik oleks? Ntx GTB1765VK, GTB2056VK või GTB2260VK.

Kindlasti on chipi ja turbo vahetuse puhul kergeks takistuseks DMF, mis suurem jõu korral võib lõppu lüüa ja puruneda. Väidetavalt teeb LUK neile ka Solid Flywheel kit-e, kuid kahjuks ei ole leidnud.
Ning mingid lehed väidavad, et VAG-il on endal ka olemas VR6 240mm sidur ja bensuka pealt 1-massiline hooratas (G60) oma??

_________________
Daily stock 400hp/620Nm


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 02.01.2015 21:03 
Eemal

Liitunud: 13.04.2009 22:19
Postitusi: 109
Asukoht: Pärnu
2.0tdi pole veel teinud aga üsna mitu 1,9tdi mootorit on juurde aidatud. Endal on seatil 1,9tdi millel on tehasest 110kw mootor ja sellele on lisatud suured pihustid, sportlikum nukk ja gtb2260vk turbo. Nende turbodega on ainult 1 suur jama neid ei liigu normaalse hinnaga eestis ja saksas on samuti hinnad jube ulmelised.
Kui juba suurema turbo paned siis peaks ka suuremad pihustid panema ja kindlasti ka suurema läbimõõduga sumbutaja.
Hetkel on minul seadistamatta ja sidur veel peab aga vahetan selle kindlasti parema vastu välja. Vag grupile pakutakse täitsa õiget 1 massilist siduri komplekti ja jääb ära igasugune g60 ja vr6 aretamine. Endal sai ka kunagi ostetud see g60 hooratas ja see on väiksem kui originaal hooratas ja samuti ei istu sinna ilma ringi tegematta 240 sidur sisse.
Ja kui sa tahad rohkem rõhuku siis ilmselt ka juba paremat coolerit koos torustikuga vaja sest originaalid kannatavad umbes 2bari.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 02.01.2015 21:41 
Eemal

Liitunud: 03.12.2009 19:22
Postitusi: 496
Autoks iseenesest Mitsubishi, ning see cooleri ja muu torustiku teema on juba eos neil parem, kui Vag-i oma.

Väidetavalt on stock PD (pumppihustite) duty 50% 100-103kw juures, seega oleks neis veel ruumi piisavalt.
Tsehhi Vabariigi poisid pakuvad neile kohe ka komplekte, kus on kati-dpf delete, suurem downpipe, torukolle, õlitorud, klambrid, tihendid jne jne. Ise saab valida turbo GTB17-22, hinnad komplektidel 2600-3000€. Mis tõesti on liiga ulme.

Oskad viidata 1-massilise peale? Siiani pole adekvaatseid kanaleid kasutades suutnud leida.

_________________
Daily stock 400hp/620Nm


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 02.01.2015 22:32 
Eemal

Liitunud: 13.04.2009 22:19
Postitusi: 109
Asukoht: Pärnu
No originaal pihustitega väga üle 230hp ei soovitata. Mina isiklikult vanade pihustitega väga seda jõudu ei tõstaks ültse. Enda omale sain inglismaalt uued otsad mis olid 120% suuremad kui originaalid.
Need turbo komplektid on tõesti väga ulmelised. Mina tegin ise kolektori vaatasin kuidas on inglismaal tehtud ja nii tegin omale ka. Samuti tegin ka kohe 3 dp ja mingi hetk viin selle taha välja 3 tollise.
Siduriga on see asi ,et neid saab tellida näiteks pärnus sai sekk auto kaupadest. Küsisime 1 masiililst sidurit ja valeo toodab seda. Kas oled kindel ,et sul on sama hooratas nagu vag-grupi autodel. Nendel on ka vahe 5 käigulised on natuke väliselt väiksemad kui 6 käigulised ja 6 käigulised on 240 kettaga juba.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 02.01.2015 23:28 
Eemal

Liitunud: 03.12.2009 19:22
Postitusi: 496
230Hp/170kw on juba see koht, mis olekski meelejärele ning isegi rohkem, kui tahta oskaks.
Käigukast ongi 6-ne manuaal, ning sidur ka 240mm.

Sachs ZF SRE pakub sellist asja: 883089 000034 , 240mm sidur, 1 massiline, 530Nm. Ainult, et Eestis ei taha keegi kohe seda pakkuda.

On keegi teinud ka juba sequential turbo? Mahutaks ehk ühe suurema juurde.
Selline skeem oleks mõeldavaim-meeldivaim lahenduselt. Arvestades teisi sarnaseid lahendusi.
Kõige pealt läheb väikene käima, mis puhub läbi suure, ning kui väike on oma tööala lõpus, siis avatakse (tglt juba enne väikese tööala lõppu) wastegate, kust siis läheb mõlemale turbole kogu väljalaskegaaside hulk.
Muidugi on võimalik ka väikese turbo rõhk kohe coolerisse juhtida, mitte läbi suure turbo ning suure turbo rõhk eraldi torust samasse coolerisse lasta, kus siis väikese turbo rõhku osa suletakse klapiga, et suure turbo rõhk väikest turbot tagurpidi ringi ajama ei hakkaks.
Parandage, kui eksin kuskil.

Pilt

Pilt


Sequential Turbines

Compound Compressors
This setup has never been done before. It would involve having all the exhaust gas spooling the smaller HP turbo and then switching the exhaust gas to also feed the larger LP turbo. There is no reason why you cannot do this setup but it is a lot simplier to use parallel or series turbines for a compound setup, which is why everyone does those setups instead.

Staged Compound Compressors
This setup has never been done before. It would involve having all the exhaust gas spooling the smaller HP turbo and then switching most or all of the exhaust gas to feed the larger LP turbo instead. There is no reason why you cannot do this setup but it is a lot simplier to use series turbines for a staged compound compressor setup, which is why everyone does those setups instead.

Staged Sequential Compressors
This setup has never been done before. It would involve having all the exhaust gas spooling one smaller turbo and then switching all the exhaust gas to spooling another larger turbo. There is no reason why you cannot do this setup, but it is simplier to do most other setups instead to achieve the same spool and power goals.

Parallel Sequential Compressors
This is a common setup used by the Toyota Supra 2JZ-GTE, the Porsche 959, the FD3S Mazda RX-7 and the Subaru B4 sequential twin turbo engines. It initially sends all the exhaust gas to one turbo, which spools quickly. Exhaust gas is then slowly feed to the second turbo which then starts producing boost as well, so at full boost both turbos are contributing equally. This setup requires a complicated system of valves and controllers which has limited it usage. Quick to spool, and can make the combined power of both turbos.

_________________
Daily stock 400hp/620Nm


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 03.01.2015 8:14 
Eemal

Liitunud: 13.04.2009 22:19
Postitusi: 109
Asukoht: Pärnu
Sidurit vist eestis kohapeal kangemat tõesti pole aga mina vaatasin ebayst neid ja leitsin sellise http://www.ebay.com/itm/SEAT-LEON-CUPRA ... 54005e85a1 mis on tunduvalt odavam kui sre.
2 turboga on ju see jama ,et ruumi on suht vähe et neid sinna ära mahutada vähemalt leoni ja g4 puhul. Inglismmal peaks üks golf 4 olema 2 turboga ja ruumi seal väga polnud viidi aku eest minema ja pandi turbo selle kohapeale.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 12.10.2015 17:20 
Eemal

Liitunud: 03.12.2009 19:22
Postitusi: 496
On kellelgi kokkupuuteid?

Originaalis on 3 bar MAP sensor, ehk max 2 bari yler6hku.
Vahetan nyyd 4 barise MAP sensori vastu välja, kuid on kysimus, kas ja milliseid muudatusi ajus tegema pean, et ecu sellest aru saaks? V6i viskan uue kylge ja k6ik??
Ecu Bosch EDC16.

_________________
Daily stock 400hp/620Nm


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 12.10.2015 20:36 
Eemal

Liitunud: 12.10.2015 9:10
Postitusi: 2
Olen alla kruvitud Sachs'i SRE siduriga väga rahul. Kannatab 490 Nm vabalt. Eestis saab tellida AutoExperdi kaudu.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 8 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11