330d õhulugejaga probleem
330d õhulugejaga probleem
Tere!
Tekkis kerget peavalu tekitav probleem. Sai e46 3.0d 135kw tehtud turbo swap. Algul oli gt2260v ja isu oli suurema jõu järgi. Järgmiseks turboks tuli t4/t3 kõik väga tore, aga auto lihtsalt ei liigu edasi sellega. Piirab kütuse kuidagi ära vms, ilma õhulugejaga kui pistikut taga pole siis juba hakkab mingi elu toimuma, aga nii kui õhulugeja taga siis täiesti null. Õhulugeja pesaks võetud 2.4d s60 õhutoru, turbo otsas 90 kraadine lõdvik siis õhulugeja ja siis koonus, proovinud ka kahte erinevat õhulugejat. Omal mõistus otsas. Pihustid ka asendatud autol ja kütust juurde kirjutatud softi.
Kert
Tekkis kerget peavalu tekitav probleem. Sai e46 3.0d 135kw tehtud turbo swap. Algul oli gt2260v ja isu oli suurema jõu järgi. Järgmiseks turboks tuli t4/t3 kõik väga tore, aga auto lihtsalt ei liigu edasi sellega. Piirab kütuse kuidagi ära vms, ilma õhulugejaga kui pistikut taga pole siis juba hakkab mingi elu toimuma, aga nii kui õhulugeja taga siis täiesti null. Õhulugeja pesaks võetud 2.4d s60 õhutoru, turbo otsas 90 kraadine lõdvik siis õhulugeja ja siis koonus, proovinud ka kahte erinevat õhulugejat. Omal mõistus otsas. Pihustid ka asendatud autol ja kütust juurde kirjutatud softi.
Kert
Re: 330d õhulugejaga probleem
Sellisel puhul vaja egt andurit ja live seadistamist.
Ntx jõujaamast saad abi
Ntx jõujaamast saad abi
E36 322T r5>344T, E38 740 BIT, SAAB 9-5Aero, E36 320T, 2JZ, 328T
Re: 330d õhulugejaga probleem
Mis otstarvet see egt andur täitma hakkab? Äkki keegi natuke valgustaks.
Re: 330d õhulugejaga probleem
no kütuse segu pole sul mõõta kusagilt.
siis pannakse exhaust gas tempi järgi segu paika
siis pannakse exhaust gas tempi järgi segu paika
E36 322T r5>344T, E38 740 BIT, SAAB 9-5Aero, E36 320T, 2JZ, 328T
Re: 330d õhulugejaga probleem
Okei selge see, aga mis see annab mulle kui aju mootorile kütust peale ei anna selles on probleem. Õhulugeja hakkab segast panema vms millegi pärast. Eelmise turboga toimis kõik ideaalselt.
Re: 330d õhulugejaga probleem
akki õhukogus ületab õhulugeja maksimumi ja peale seda läheb aju safe settingutele?
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
Re: 330d õhulugejaga probleem
Midagi sellist mõtlesime ise ka tuttavaga, aga mismoodi lahendada seda probleemi, suurem koda õhulugejale? Voi võimsama auto õhulugeja, aga sellist mis istuks sinna 1:1 vaevalt et leiab...
Re: 330d õhulugejaga probleem
Õhulugejat see mootor ei vaja tööks,hetkel sul arvatavasti n75 klabi juhtimiskaardid vaja ära muuta.
Re: 330d õhulugejaga probleem
See gt2260v on muutuva geomeetriaga turbo. Mismoodi uue turbo boosti juhid? Minuteada T04 tavaline WG turbo. Õhulugejat see mootor vajab vaid EGR-i juhtimiseks. Nii EGR kui ka õhulugeja oleks mõislikt välja progeda ajust, ning siis N75 kaardid ja ka kõik muud vajalikud kaardid, et üldse sellest turbost mingit kasu saada. Ma sügavalt kahtlen kas sul üldse toitesüsteem on võimeline rohkem kütust sisse pihustama kui gt2260v õhku on võimeline tootma....
Re: 330d õhulugejaga probleem
gt2260v turbo ja originaalpihustitega ca 188-190kw piir,2260v piisab vabalt selle kütuse jaoks.
Re: 330d õhulugejaga probleem
Just, seda minagi et mingite T04 aretamine on mõttetu kui aju pole eelnevalt seadistatud võtma maksimumi olemasolevast süsteemist._siim_ kirjutas:gt2260v turbo ja originaalpihustitega ca 188-190kw piir,2260v piisab vabalt selle kütuse jaoks.
Re: 330d õhulugejaga probleem
pihustitesse jääb asi kinni mitte ajusse
Re: 330d õhulugejaga probleem
No ilmselgelt pihustitesse, aju võib seadistada ka 200mm3 kütuse jaoks. Enda R6 3.2 CDi mersust sain 192kw/600nm ja nüüd nii pump kui ka pihustid piiripeal, softi tegin ise.
Kas see bemm kasutab CP2 või CP3 pumpa? Latirõhk stockis 1350bar?
Kas see bemm kasutab CP2 või CP3 pumpa? Latirõhk stockis 1350bar?
Re: 330d õhulugejaga probleem
cp1 1350bar
Viimati muutis _siim_, 26.02.2015 2:05, muudetud 1 kord kokku.