TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

330d õhulugejaga probleem
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=35&t=13609
1. leht 2-st

Autor:  KertR [ 01.12.2014 20:03 ]
Teema pealkiri:  330d õhulugejaga probleem

Tere!
Tekkis kerget peavalu tekitav probleem. Sai e46 3.0d 135kw tehtud turbo swap. Algul oli gt2260v ja isu oli suurema jõu järgi. Järgmiseks turboks tuli t4/t3 kõik väga tore, aga auto lihtsalt ei liigu edasi sellega. Piirab kütuse kuidagi ära vms, ilma õhulugejaga kui pistikut taga pole siis juba hakkab mingi elu toimuma, aga nii kui õhulugeja taga siis täiesti null. Õhulugeja pesaks võetud 2.4d s60 õhutoru, turbo otsas 90 kraadine lõdvik siis õhulugeja ja siis koonus, proovinud ka kahte erinevat õhulugejat. Omal mõistus otsas. Pihustid ka asendatud autol ja kütust juurde kirjutatud softi.
Kert

Autor:  kivimugi [ 02.12.2014 1:09 ]
Teema pealkiri:  Re: 330d õhulugejaga probleem

Sellisel puhul vaja egt andurit ja live seadistamist.
Ntx jõujaamast saad abi

Autor:  KertR [ 02.12.2014 11:05 ]
Teema pealkiri:  Re: 330d õhulugejaga probleem

Mis otstarvet see egt andur täitma hakkab? Äkki keegi natuke valgustaks.

Autor:  kivimugi [ 02.12.2014 12:43 ]
Teema pealkiri:  Re: 330d õhulugejaga probleem

no kütuse segu pole sul mõõta kusagilt.
siis pannakse exhaust gas tempi järgi segu paika

Autor:  KertR [ 02.12.2014 12:49 ]
Teema pealkiri:  Re: 330d õhulugejaga probleem

.

Autor:  KertR [ 02.12.2014 12:49 ]
Teema pealkiri:  Re: 330d õhulugejaga probleem

Okei selge see, aga mis see annab mulle kui aju mootorile kütust peale ei anna selles on probleem. Õhulugeja hakkab segast panema vms millegi pärast. Eelmise turboga toimis kõik ideaalselt.

Autor:  Maik [ 02.12.2014 12:57 ]
Teema pealkiri:  Re: 330d õhulugejaga probleem

akki õhukogus ületab õhulugeja maksimumi ja peale seda läheb aju safe settingutele?

Autor:  KertR [ 02.12.2014 13:51 ]
Teema pealkiri:  Re: 330d õhulugejaga probleem

Midagi sellist mõtlesime ise ka tuttavaga, aga mismoodi lahendada seda probleemi, suurem koda õhulugejale? Voi võimsama auto õhulugeja, aga sellist mis istuks sinna 1:1 vaevalt et leiab...

Autor:  _siim_ [ 02.02.2015 11:57 ]
Teema pealkiri:  Re: 330d õhulugejaga probleem

Õhulugejat see mootor ei vaja tööks,hetkel sul arvatavasti n75 klabi juhtimiskaardid vaja ära muuta.

Autor:  altz [ 18.02.2015 23:20 ]
Teema pealkiri:  Re: 330d õhulugejaga probleem

See gt2260v on muutuva geomeetriaga turbo. Mismoodi uue turbo boosti juhid? Minuteada T04 tavaline WG turbo. Õhulugejat see mootor vajab vaid EGR-i juhtimiseks. Nii EGR kui ka õhulugeja oleks mõislikt välja progeda ajust, ning siis N75 kaardid ja ka kõik muud vajalikud kaardid, et üldse sellest turbost mingit kasu saada. Ma sügavalt kahtlen kas sul üldse toitesüsteem on võimeline rohkem kütust sisse pihustama kui gt2260v õhku on võimeline tootma....

Autor:  _siim_ [ 18.02.2015 23:34 ]
Teema pealkiri:  Re: 330d õhulugejaga probleem

gt2260v turbo ja originaalpihustitega ca 188-190kw piir,2260v piisab vabalt selle kütuse jaoks.

Autor:  altz [ 19.02.2015 15:03 ]
Teema pealkiri:  Re: 330d õhulugejaga probleem

_siim_ kirjutas:
gt2260v turbo ja originaalpihustitega ca 188-190kw piir,2260v piisab vabalt selle kütuse jaoks.

Just, seda minagi et mingite T04 aretamine on mõttetu kui aju pole eelnevalt seadistatud võtma maksimumi olemasolevast süsteemist.

Autor:  _siim_ [ 19.02.2015 17:37 ]
Teema pealkiri:  Re: 330d õhulugejaga probleem

pihustitesse jääb asi kinni mitte ajusse

Autor:  altz [ 19.02.2015 21:55 ]
Teema pealkiri:  Re: 330d õhulugejaga probleem

No ilmselgelt pihustitesse, aju võib seadistada ka 200mm3 kütuse jaoks. Enda R6 3.2 CDi mersust sain 192kw/600nm ja nüüd nii pump kui ka pihustid piiripeal, softi tegin ise.
Kas see bemm kasutab CP2 või CP3 pumpa? Latirõhk stockis 1350bar?

Autor:  _siim_ [ 19.02.2015 22:03 ]
Teema pealkiri:  Re: 330d õhulugejaga probleem

cp1 1350bar

1. leht 2-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/