Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 04.06.2020 8:14

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 16 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: 330d õhulugejaga probleem
PostitusPostitatud: 01.12.2014 20:03 
Eemal

Liitunud: 01.10.2014 14:25
Postitusi: 22
Tere!
Tekkis kerget peavalu tekitav probleem. Sai e46 3.0d 135kw tehtud turbo swap. Algul oli gt2260v ja isu oli suurema jõu järgi. Järgmiseks turboks tuli t4/t3 kõik väga tore, aga auto lihtsalt ei liigu edasi sellega. Piirab kütuse kuidagi ära vms, ilma õhulugejaga kui pistikut taga pole siis juba hakkab mingi elu toimuma, aga nii kui õhulugeja taga siis täiesti null. Õhulugeja pesaks võetud 2.4d s60 õhutoru, turbo otsas 90 kraadine lõdvik siis õhulugeja ja siis koonus, proovinud ka kahte erinevat õhulugejat. Omal mõistus otsas. Pihustid ka asendatud autol ja kütust juurde kirjutatud softi.
Kert


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 02.12.2014 1:09 
Eemal

Liitunud: 01.06.2007 14:01
Postitusi: 447
Asukoht: Tallinn
Sellisel puhul vaja egt andurit ja live seadistamist.
Ntx jõujaamast saad abi

_________________
E36 322T r5>344T, E38 740 BIT, SAAB 9-5Aero, E36 320T, 2JZ, 328T


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 02.12.2014 11:05 
Eemal

Liitunud: 01.10.2014 14:25
Postitusi: 22
Mis otstarvet see egt andur täitma hakkab? Äkki keegi natuke valgustaks.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 02.12.2014 12:43 
Eemal

Liitunud: 01.06.2007 14:01
Postitusi: 447
Asukoht: Tallinn
no kütuse segu pole sul mõõta kusagilt.
siis pannakse exhaust gas tempi järgi segu paika

_________________
E36 322T r5>344T, E38 740 BIT, SAAB 9-5Aero, E36 320T, 2JZ, 328T


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 02.12.2014 12:49 
Eemal

Liitunud: 01.10.2014 14:25
Postitusi: 22
.


Viimati muutis KertR, 02.12.2014 12:52, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 02.12.2014 12:49 
Eemal

Liitunud: 01.10.2014 14:25
Postitusi: 22
Okei selge see, aga mis see annab mulle kui aju mootorile kütust peale ei anna selles on probleem. Õhulugeja hakkab segast panema vms millegi pärast. Eelmise turboga toimis kõik ideaalselt.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 02.12.2014 12:57 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.06.2008 12:23
Postitusi: 725
Asukoht: Viljandi
akki õhukogus ületab õhulugeja maksimumi ja peale seda läheb aju safe settingutele?

_________________
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 02.12.2014 13:51 
Eemal

Liitunud: 01.10.2014 14:25
Postitusi: 22
Midagi sellist mõtlesime ise ka tuttavaga, aga mismoodi lahendada seda probleemi, suurem koda õhulugejale? Voi võimsama auto õhulugeja, aga sellist mis istuks sinna 1:1 vaevalt et leiab...


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 02.02.2015 11:57 
Eemal

Liitunud: 21.01.2008 15:16
Postitusi: 415
Asukoht: Helsinki
Õhulugejat see mootor ei vaja tööks,hetkel sul arvatavasti n75 klabi juhtimiskaardid vaja ära muuta.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 18.02.2015 23:20 
Eemal

Liitunud: 15.01.2005 1:15
Postitusi: 243
Asukoht: Tallinn
See gt2260v on muutuva geomeetriaga turbo. Mismoodi uue turbo boosti juhid? Minuteada T04 tavaline WG turbo. Õhulugejat see mootor vajab vaid EGR-i juhtimiseks. Nii EGR kui ka õhulugeja oleks mõislikt välja progeda ajust, ning siis N75 kaardid ja ka kõik muud vajalikud kaardid, et üldse sellest turbost mingit kasu saada. Ma sügavalt kahtlen kas sul üldse toitesüsteem on võimeline rohkem kütust sisse pihustama kui gt2260v õhku on võimeline tootma....


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 18.02.2015 23:34 
Eemal

Liitunud: 21.01.2008 15:16
Postitusi: 415
Asukoht: Helsinki
gt2260v turbo ja originaalpihustitega ca 188-190kw piir,2260v piisab vabalt selle kütuse jaoks.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 19.02.2015 15:03 
Eemal

Liitunud: 15.01.2005 1:15
Postitusi: 243
Asukoht: Tallinn
_siim_ kirjutas:
gt2260v turbo ja originaalpihustitega ca 188-190kw piir,2260v piisab vabalt selle kütuse jaoks.

Just, seda minagi et mingite T04 aretamine on mõttetu kui aju pole eelnevalt seadistatud võtma maksimumi olemasolevast süsteemist.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 19.02.2015 17:37 
Eemal

Liitunud: 21.01.2008 15:16
Postitusi: 415
Asukoht: Helsinki
pihustitesse jääb asi kinni mitte ajusse


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 19.02.2015 21:55 
Eemal

Liitunud: 15.01.2005 1:15
Postitusi: 243
Asukoht: Tallinn
No ilmselgelt pihustitesse, aju võib seadistada ka 200mm3 kütuse jaoks. Enda R6 3.2 CDi mersust sain 192kw/600nm ja nüüd nii pump kui ka pihustid piiripeal, softi tegin ise.
Kas see bemm kasutab CP2 või CP3 pumpa? Latirõhk stockis 1350bar?


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 19.02.2015 22:03 
Eemal

Liitunud: 21.01.2008 15:16
Postitusi: 415
Asukoht: Helsinki
cp1 1350bar


Viimati muutis _siim_, 26.02.2015 2:05, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 16 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11