Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 28.03.2024 11:23

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 11 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: 330d 135kw turbo sobivus
PostitusPostitatud: 01.10.2014 14:32 
Eemal

Liitunud: 01.10.2014 14:25
Postitusi: 22
Tervist, küsiks targemate käest nõu. Kas e46 3.0D 135kw, mootorile annaks panna e60 3.5D turbo, kuidas seal see geomeetria süsteem ja wg süsteem on?
Plaan natuke rohkem jõudu võtta, saaks hea hinnaga selle turbo ja siis uurikski kas on mõte osta või peab kuskile mujale vaatama? Pihustid oli plaan ka 3.5d omad panna.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 10.10.2014 1:02 
Eemal

Liitunud: 21.01.2008 15:16
Postitusi: 415
Asukoht: Helsinki
Mitte 3.5 turbo,sul on vaja e60 3.0d turbo sinna panna,pihustid on piisavad ca180-190kw paraja tahmalondiga.
Kui sul automaatkast siis pole rohkem vaja kuna kast ei pea vastu,manuaaliga saab edasi minna.

Paigaldus on pm plug&play ainult turbo külmapoole väljavõttele peab väikse jupi alumiiniumtoru otsa keevitama,või võtad ka e60 pealt selle toru.

Ise tegin hiljuti 39 peal sama swapi ning kirjutasin softi ka ringi,täitsa asiselt hakkas liikuma vana diisli kohta.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 10.10.2014 17:54 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.05.2013 21:54
Postitusi: 142
Asukoht: jõgevamaa
Kui e60 turbo on v-band kuumkojaga ss vaja teha koldele flants...aga ruumi seal väga ei ole...
Ise kasutan t3/t4 turbot 64on kuumkoda ja kompressor gt30 mõõtu ning spool on (y) korraks on ainult must lond...laaderõhku hetkel 1bar

_________________
Black smoke....also the tires


Viimati muutis bmwre39, 11.10.2014 9:59, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 11.10.2014 2:24 
Eemal

Liitunud: 21.01.2008 15:16
Postitusi: 415
Asukoht: Helsinki
1 bar on vaakum alles :D ja pre facelift e60 turbo on sama kinnitusega nagu originaalturbo.

Originaalturboga see 1.5 pole probleem ja e60 omaga saab kasutada 2,1bar


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 11.10.2014 9:54 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.05.2013 21:54
Postitusi: 142
Asukoht: jõgevamaa
1bar on tõesti alles vaakum diislijaoks... (Lihtsalt ei näe hetkel vajadust rohkem keerata kuna föön ise juba tükimaad tootlikum) eelmine turbo oli gt2260vk millega kasutasin 1.8bari ja kergelt oli teatud pööretel must taga...2.1 bari suht palju selle gt2260v jaoks...
Turbo leiad full-race.com

_________________
Black smoke....also the tires


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 30.01.2015 18:19 
Eemal

Liitunud: 16.02.2013 1:14
Postitusi: 3
Mis turbo 320d võiks panna kui suuremat tahta ? Kas sinna võiks ka panna e60 3.0d turbo?


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 02.02.2015 11:19 
Eemal

Liitunud: 21.01.2008 15:16
Postitusi: 415
Asukoht: Helsinki
Aasta?

Kui common rail 110kw siis jah.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 06.11.2016 9:55 
Eemal

Liitunud: 07.03.2010 18:47
Postitusi: 58
Asukoht: Raplamaa
Esitan vb lolli küsimuse, aga kuidas saaks vnt turbol boosti tõsta, hetkel puhub 0,9 püsivalt, kohalt põhja gaasiga kiirendades käib hetkeks 1,1. Tegu siis m57d30 135kw

_________________
captain slow


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 06.11.2016 16:17 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.05.2013 21:54
Postitusi: 142
Asukoht: jõgevamaa
mis-w2rk-on kirjutas:
Esitan vb lolli küsimuse, aga kuidas saaks vnt turbol boosti tõsta, hetkel puhub 0,9 püsivalt, kohalt põhja gaasiga kiirendades käib hetkeks 1,1. Tegu siis m57d30 135kw


kui vnt ss ikkagi tehakse seda läbi softi...

_________________
Black smoke....also the tires


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 12.06.2017 16:13 
Eemal

Liitunud: 15.05.2013 17:48
Postitusi: 5
Asukoht: Pärnu
Palju 135kw originaal turbo ja pihustid jõudu teha jõuavad? Või tuleks kohe suurema turbo peale üle minna?

_________________
Tel: 57703395


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 20.07.2017 12:47 
Eemal

Liitunud: 13.10.2015 22:21
Postitusi: 48
Asukoht: Pärnu
aronlatt kirjutas:
Palju 135kw originaal turbo ja pihustid jõudu teha jõuavad? Või tuleks kohe suurema turbo peale üle minna?



Vabama väljalaskega ja hea softiga kannatab 250hp ära


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 11 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11