Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 01.06.2020 5:09

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 41 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 14.01.2014 21:49 
Eemal

Liitunud: 02.04.2013 13:16
Postitusi: 14
Plaan oleks mersu 603.913 ehk 3.0 83kw mootorit turbotada!! Kuna pole ennem turbomootoritega väga tegelenud siis oleks igasugune abi kasuks. Soov oleks mootorist saada ca.500 hp ja loodetavasti orginaal rauast.
Küsimused siis :
Millist turbot valida?
Kas sisu kestab?
Kas pihustid ja pumbapea lasevad piisavalt kütust läbi?


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 14.01.2014 23:01 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.05.2013 21:54
Postitusi: 142
Asukoht: jõgevamaa
OM 603 -Hx40super 16 koda ja pump tulex ümber teha mille maksumus on ca 500.-niipalju kui infot leidsin peaks sisu kestma ka 600hp...MB tuunijate seas on muidugi 603eriti populaarne- uuri pigem soomest eestis diislite ehitamine veel suht tühermaa...

_________________
Black smoke....also the tires


Viimati muutis bmwre39, 17.01.2014 17:07, muudetud 2 korda kokku.

Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 15.01.2014 0:15 
Eemal

Liitunud: 02.04.2013 13:16
Postitusi: 14
Tänan vastamast. Uurin ikka soomest ka ja olen jälginud Black Smoke Racingu tegemisi, aga kuulujuttude järgi peaks ka eestis vähemalt üks turbotatud 3.0 merss ringi vurama. Kas oskate ka öelda mis pumbas ringi tuleb teha ja kus seda Eestis tehakse?
Ette tänades Reimo


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 15.01.2014 8:18 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.05.2013 21:54
Postitusi: 142
Asukoht: jõgevamaa
mitmegsi kirjutas:
Tänan vastamast. Uurin ikka soomest ka ja olen jälginud Black Smoke Racingu tegemisi, aga kuulujuttude järgi peaks ka eestis vähemalt üks turbotatud 3.0 merss ringi vurama. Kas oskate ka öelda mis pumbas ringi tuleb teha ja kus seda Eestis tehakse?
Ette tänades Reimo


minu mäletamistmööda teostati pumba ümberehitus rootsis (koos häälestusega)...viskan sulle kontakt nr posti

_________________
Black smoke....also the tires


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 15.01.2014 23:34 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.01.2014 23:13
Postitusi: 208
Asukoht: Lääne-Virumaa
Ise ka vaikselt tegelen sama teemaga, kasutan 97a E300td pealt OM606.962 24v mootorit. Eks neid STD mersusid mõni vast ikka Eestis on, Jõujaamastki paar isendit läbi käinud. Mõtekas oleks alustuseks kohe võtta turbomootor, siis on õli pealevoolud ja tagasivoolud juba plokil olemas, turbovariandil sisu ka vähe tummisem. Pihusteid ei pea näppima. Vana 83kw OM603 ei pea 600hj, seda jõudu peab ainult OM606.962. Pumpade tegijatena on kõige pädevamad Dieselmeken Rootsis ja Mynä-diesel Soomes, pumba tegemine koos custom kütusekoguseregulaatoriga(ALDA) jääb enamvähem 1000 euri juurde. Järgmisena, ükski mersu manuaalkast ei pea sellist jõudu, kasutatakse kas E39 530d manuaalkasti või v8 mersu 722.6 elektroonilist automaatkasti, need peavad.
Põhiline koht, kus saab projekte jälgida ja näha kuidas asi käib : http://www.superturbodiesel.com/std/


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 17.01.2014 14:46 
Eemal

Liitunud: 21.01.2008 15:16
Postitusi: 415
Asukoht: Helsinki
500hp kestab 603 turboversioon.

Parimad pumbad 8mm elementidega hetkel soomes panen tegijad siia paremuse järjekorda.

Herlevi (soome) 1200-. eur

Mynä (soome) 1300-. eur

Dieselmeken (rootsi) 1200-. +transport

PPD-Diesel (soome) ???

On veel m6ned väiksemad tegijad aga nendega pole m6tet asju ajada.

Kohe peaks yle jääma 7mm elementidega pump,kuu tagasi dynos 375hp ja 640nj pm originaal väljalaskekolle ja holset hx40 super + normaalne cooler,hind veel pole paigas.

Kasutusel on originaal 722.3 4 käiguline automaat,suurema j6u jaoks peab tugevdama sisu hakkama.

722.6 5 käiguline automaat on parem aga vajab 500-. eurist kontrolleri,samas see on sitaks mugav ja saab ka roolilt käike vahetada,käiguvahetuse kiirusele manuaaliga vastu ei saa ning ja spool ei kuku alla käiguvahetusel.

Siekkisen Jarkon tugevdatud kastid 1500-. soomes


Pm on sul vaja pumpa ja turbot ning coolerit 350hp jaoks,edasi juba väljalasketorustikud jne....


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 17.01.2014 21:17 
Eemal

Liitunud: 02.04.2013 13:16
Postitusi: 14
Tänud kõigile kes on vastanud. Alati võib tarkusi siia juurde lisada. Eks hakkab autot vaikselt turbotama ja täiustama. Kohe ei ole plaanis panna 500hp tööle eks alustab ikka väiksematest numbritest ja vaatab kuhu maani jõuab! Kui pumba müüki panete siis anna ikka siia ka hinnast teada või ps-i!


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 24.01.2014 22:38 
Eemal

Liitunud: 02.04.2013 13:16
Postitusi: 14
Tere turborahvas. Oleks veel selline küsimus, et kas ka diislitel kasutatakse segukellasid koos lairiba lamdaga? Või mille järgi ma segu paika keeran et lahjaks ei jääks ja kolvid sisse ei sulaks?


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 25.01.2014 1:01 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.03.2008 13:01
Postitusi: 682
Asukoht: Tallinn
Kuigi ma pole diislit kunagi ise timminud, on silma jäänud, et üldiselt vaadatakse diislil rohkem egt väärtust.
Kindlasti ei lõhu diiselmootorit lahja segu, vaid pigem rikas segu.

_________________
Pemmil uued kummid


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 25.01.2014 9:17 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.05.2013 21:54
Postitusi: 142
Asukoht: jõgevamaa
murjam kirjutas:
Kuigi ma pole diislit kunagi ise timminud, on silma jäänud, et üldiselt vaadatakse diislil rohkem egt väärtust.
Kindlasti ei lõhu diiselmootorit lahja segu, vaid pigem rikas segu.


nii ongi...kuid samamoodi lendab laiali ka ss kui süüde liiga varajane on ja parasjagu kiirendades (tekitades koormuse)...

_________________
Black smoke....also the tires


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 25.01.2014 20:08 
Eemal

Liitunud: 02.04.2013 13:16
Postitusi: 14
Ok. Aga mis temperatuuril siis diisel töötama peab ja mis temp. on juba kriitiline?


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 25.01.2014 21:37 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.05.2013 21:54
Postitusi: 142
Asukoht: jõgevamaa
max EGT võiks jääda sinna 800-870 juurde...optimaalseks peetakse 660celciust
parandage kui nüüd väga mööda panin...

_________________
Black smoke....also the tires


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 25.01.2014 22:03 
Eemal

Liitunud: 13.04.2011 12:04
Postitusi: 42
Küsin rumala küsimuse:
Misasi on diisli kontekstis süüde?


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 25.01.2014 22:08 
Eemal

Liitunud: 25.07.2008 22:25
Postitusi: 64
Asukoht: Pärnu
H.E kirjutas:
Küsin rumala küsimuse:
Misasi on diisli kontekstis süüde?


Kui räägitakse varajane/hiline "süüde" siis ilmselt peetakse silmas pritsenurka.
Muul juhul jutt eelsüütest.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 06.02.2014 19:35 
Eemal

Liitunud: 02.04.2013 13:16
Postitusi: 14
Tere turborahvas! Mis te arvate millal tuleks hx40 22 kojaga vastaval mootoril järgi? Ja kui suur vahe on hx40 ja hx40 superil?


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 41 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
cron
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11