TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

A6 110kw v6 diisli geomeetria probleem
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=35&t=11668
1. leht 1-st

Autor:  jeff01 [ 21.04.2013 18:18 ]
Teema pealkiri:  A6 110kw v6 diisli geomeetria probleem

Arvasin seni, et tunnen veidi VA grupi diisleid ja mõistan selle geomeetria tööpõhimõtet kuid ühest audist siiski jagu ei saanud.

Nimelt imeb vaakum läbi n75 geomeetriahoova täpselt keskele tühikäigul......mitte põhja nagu ma eeldasin. Tavaliselt selle põhjuseks vaakumi puudus lekke tõttu kuid siin mitte....egri vaakum imeb hoova kenasti põhja. Ka siis kui egr ja geomeetria solenoidide juhtmed ringi vahetada jookseb hoob põhja.

Kui ma ei eksi jookseb sinna otse täispinge + ajust massi impulss? miks aju ei luba n75 klapil geomeetriat tühikäigul õigesse asendisse tõmmata?

Aitähh.

Autor:  snakey [ 21.04.2013 20:18 ]
Teema pealkiri:  Re: A6 110kw v6 diisli geomeetria probleem

palju vaakumit süsteemis tekkib?
võimalik, et geomeetria mehaanika osa on tahmunud ja ei liigu lõpuni -0,6 bar vaakumiga enam.

Autor:  jeff01 [ 21.04.2013 20:38 ]
Teema pealkiri:  Re: A6 110kw v6 diisli geomeetria probleem

kahjuks ei mõõtnud kuid geomeetria liigub vabalt ja senine kogemus on veidi erinev....nimelt on kõik kärakad seni nõrgema vaakumiga olnud (Aeglaselt hoova lõppu vedanud) aga siin süsteemis imeb egri voolikut kasutades hetkega põhja ja vaakumi vähesuses asi pole....üsna konkreetselt veab kiiresti täpselt keskele ja jääb siis seisma.

Autor:  andrec [ 21.04.2013 20:54 ]
Teema pealkiri:  Re: A6 110kw v6 diisli geomeetria probleem

Solenoid ei ole vigane? Ei avane piisavalt.

Autor:  jeff01 [ 21.04.2013 22:16 ]
Teema pealkiri:  Re: A6 110kw v6 diisli geomeetria probleem

Ei....mu kirjelduses on see kirjas, et kui kahe solenoidi juhtmed ära vahetan jookseb kohe põhja. Vahetasin ka solenoide omavahel kuid lugu sama.
Jääb justkui ainult see variant, et aju ise ei luba põhja tõmmata vms.

Autor:  juss [ 22.04.2013 22:23 ]
Teema pealkiri:  Re: A6 110kw v6 diisli geomeetria probleem

Ideeliselt võib olla mingitsorti chip ajul, et mootor oleks koguaeg erksam gaasi vajutusele.

Autor:  jeff01 [ 24.04.2013 9:38 ]
Teema pealkiri:  Re: A6 110kw v6 diisli geomeetria probleem

kuni 2 kiloni ei liigu ükdse edasi ja kalōpp kukub liiga vara ära.

Autor:  Veuks [ 24.04.2013 11:07 ]
Teema pealkiri:  Re: A6 110kw v6 diisli geomeetria probleem

Kas mõni varasem mehaanik,pole EGR ja geomeetria otsasid segi ajanud?

Autor:  jeff01 [ 25.04.2013 19:50 ]
Teema pealkiri:  Re: A6 110kw v6 diisli geomeetria probleem

Ei valet pidi lükkab asja kohe lukku, proovitud :-D

Autor:  jeff01 [ 30.04.2013 14:10 ]
Teema pealkiri:  Re: A6 110kw v6 diisli geomeetria probleem

Ehk on "prj" nõus aitama ja oma hinnangu andma kas aju mingil põhjusel võib sundida geomeetriat poole peal hoidma :roll:

Autor:  juss [ 30.04.2013 21:00 ]
Teema pealkiri:  Re: A6 110kw v6 diisli geomeetria probleem

Aga kas pole kuskilt teist aju võimalik sebida, et kontrollida kohaliku aju funktsioone?

Autor:  jeff01 [ 01.05.2013 9:38 ]
Teema pealkiri:  Re: A6 110kw v6 diisli geomeetria probleem

Kuna see auto käis vaid korra läbi ja hoopis muu veaga siis huvitab rohkem teoreetiline pool.Kuna omanik sellega tegeleda ei soovi siis ei taha ka oma raha alla panna kuid lihtsamad variandid prooviks ära.

1. leht 1-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/