Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 27.04.2024 19:34

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 7 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 12.04.2013 14:33 
Eemal

Liitunud: 12.04.2013 14:28
Postitusi: 4
Tere,
Oman siis pealkirjas nimetatud masinat ja avastasin sellise asja, et kui pöörded lasta üle 4000, siis hakkab turbost kostma sellist raginat, või kõvat undamist. Pigem nagu undamine. Kas tegu võib olla normaalse nähtusega? Pöörete lagi 6000rpm.
Saan aru, et jutujärgi võib olla raske midagi oletada, aga võibolla on see uuematel turbodiislitel omapärane?


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 12.04.2013 15:26 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.10.2006 15:56
Postitusi: 85
Konkreetse auto kohta ei oska öelda, aga turbodiislite puhul on enamasti turbo vilinat kõrgematel pööretel kuulda küll.

_________________
quattro was here


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 12.04.2013 18:32 
Eemal

Liitunud: 12.04.2013 14:28
Postitusi: 4
No see ei ole selline villin, pigem nagu kahin vms.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 16.04.2013 8:51 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.04.2012 23:39
Postitusi: 647
Asukoht: Keila
Ei tea nüüd kuidas uuema aja masinal on, aga kas mitte kõrgel pöördel tühjalt ei hakka rõhu klapp avanema/sulguma? See võib kahinat teha. Mäletan, et sõba 98. volvol oli selline heli küll.

Või on sõites seda heli kuulda?

_________________
Ma ei ole agressiivne juht, olen lihtsalt võistlushimuline.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 17.04.2013 12:52 
Eemal

Liitunud: 29.04.2006 19:53
Postitusi: 100
Asukoht: Tartu
Oman samuti suht sama ajastu diisel autot.Sul on tahhomeetril 6000 pööret.Mu enda masinal läheb tahhokas 4200 pöörde pealt punaseks.Ja automaat näitab väga hästi millal kus on parim jõud.Väga harva kui pöörded üldse punasesse alasse jõuavad.Ja kui vahel möödasõitu tehes ka jõuab siis maksimaalselt 200-300 pööret.Miks sul on vaja kasutada diisel autot ja 6000 pööret?Kui sa tühikäigul lased pöörde kõrgeks siis su geomeetrilise turbo labad on suht kinnises asendis.Nõnda võib see turbo hakata küll ragisema ja peagi on see tarvis ka välja vahetada.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 19.04.2013 21:54 
Eemal

Liitunud: 12.04.2013 14:28
Postitusi: 4
Mul oli enne endal ka 98.a diisel volvo, sellel ei hakanud midagi kahisema kõrgetel pööretel.
Ja ega ei olegi vaja sõita täis pööretel, lihtalt ühel päeval kohapeal ma ei mäleta mis mõttes oli, lasin vaikselt kõrgemale ja siis hakkas kõrva see imelik hääl. Täitsa nõus, et 3000 pöörde peal on juba minek möödasõiduks olemas ja rohkem polegi mõtet. Punaseks läheb mul muidu 5000 peal. Ja minu teada seal ka piiraja, vähemalt tühikäigul. Eks kui kunagi saab, kellegi teise sama autopeal proovida.
Aga võtan teadmiseks, et hea see ei ole, kui need labad kinni lähevad vms. Pikalt ei olegi lasta julgenud. Ja no ega ei lase ka :D


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 20.04.2013 11:19 
Eemal

Liitunud: 12.04.2013 14:28
Postitusi: 4
Ja tegelikult ma pabistasin selle hääle pärast selleks, et kui kunagi ÜV tuleb, siis seal ju lükatakse klots põhja tahma vms kontrolliks, ega head see ei tee. Kuigi ma Autodatast vaatasin siis seal on, et maksimum pöörded on lubatud 1 sek.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 7 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 56 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11