Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 28.03.2024 16:24

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 10 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: BMW 525td'le tdsi turbo.?
PostitusPostitatud: 03.03.2013 21:19 
Eemal

Liitunud: 03.03.2013 21:16
Postitusi: 4
Tervist,
Küsiks üle, ehk on mõni teinud samamoodi, niisiis paneks peale tdsi turbo ilma Kuulerita?
Öeldi küll et vahet pole ja ei juhtu midagi, aga uuriks siit ka natuke kas ta muudab midagi või ei.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 04.03.2013 11:10 
Eemal

Liitunud: 18.02.2010 14:02
Postitusi: 28
Asukoht: Tartu
Ma kunagi paigaldasin. töötas väga edukalt.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 06.03.2013 0:25 
Eemal

Liitunud: 03.03.2013 21:16
Postitusi: 4
Panin ka peale, asi kõik toimib hetkel. Aga miks need coolerid on ? Mis ta nagu juurde annab ? :p


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 06.03.2013 0:33 
Eemal

Liitunud: 23.12.2008 3:13
Postitusi: 47
Asukoht: viljandi
cooler jahutab sisselaskesse minevat õhku, ja seda mahub jahedana rohkem silindrisse kui soojana. (võta mingi 1,5-2L plastik pudel. keera kork toas kinni ja vii välja. 5 min pärast hakkab pudel kokku tõmbama. )
vähemalt mina olen nii aru saanud. parandage, kui eksin. :)


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 07.03.2013 21:26 
Eemal

Liitunud: 03.03.2013 21:16
Postitusi: 4
Siis nagu sutsi peaks minek parenema?


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 07.03.2013 22:47 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.07.2012 18:00
Postitusi: 55
Mootor kirjutas:
Siis nagu sutsi peaks minek parenema?

Lisandub omajagu jõudu, langeb sisselaske temperatuur tunduvalt.
Rohkem õhku = rohkem plahvatust silindris :D

_________________
More skids....


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 09.03.2013 1:08 
Eemal

Liitunud: 03.03.2013 21:16
Postitusi: 4
Tänud, jälle natuke targem.
Võib teema sulgeda!:) :bb


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 09.01.2014 17:56 
Eemal

Liitunud: 23.07.2010 1:01
Postitusi: 5
Asukoht: Edgargrad
olulist vahet pole..originaalis puhub td oma defauldis 0,7 ja tds-i oma 0,9-1,0...arvestades tootlikkust on nad ühesed, vahe pole persega tunta...samas toimetab td turb ka väga edukalt, mina panin Omega td turbo pealt "vaakumklapi" WG juhtima, palju parem sai...kruttisin põhja ka ja puhus 1,5 välja...katalüsaator vahelt, chip ning cooler ka ja siis manuaalkasti puhul saad sidurist juba lahti, tuleb kangem panna kui originaal...automaadi puhul hakkab turbiin läbi libisema selle aja peale juba...arenguruumi jagub


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 09.01.2014 19:45 
Eemal

Liitunud: 21.01.2008 15:16
Postitusi: 415
Asukoht: Helsinki
Mina lasin 2bar rõhuga ja proovisin ka 2,5-2,8 aga sellega hakkas kuskil 220 km/h pealt yle kuumenema.

Ja tegelikult originaalturboga enam üle 1,5bar vist mingit märgatavat jõulisa ei tulegi.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 09.01.2014 21:14 
Eemal

Liitunud: 24.07.2006 12:25
Postitusi: 598
Asukoht: Tartu
P11 primerale, 2.0td 66kw ja 170nm, andis cooleri panek 30nm juurde tehase omale. Maanteel keris ka palju paremini kiiruse üles.

_________________
Servemet OÜ
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee

Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 10 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 12 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11