Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 28.04.2024 17:28

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 22 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 03.02.2013 0:46 
Eemal

Liitunud: 14.11.2007 14:48
Postitusi: 17
Asukoht: Tartu,Elva
Alla 7l oli mul keskmine kulu.

_________________
Ainult TD


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 13.03.2013 14:18 
Eemal

Liitunud: 18.02.2010 14:02
Postitusi: 28
Asukoht: Tartu
Sama teema jätkuks.
Sai nüüd manomeetriga huvipärast turborõhku möödetud. Kiirendades käib sinna 1,4ligi, trassil 90-ga rahulikult sõites on 0,7(bar). No peaülekanne on muidugi aeglane ja pöörded üsna üleval(täpselt ei tea, tahokat pole) aga ilma koormuseta ei tohiks ikka rõhk 0,7 peal olla vist?
Sedasi ma kardan et varsti jälle kaanetihend või kütusepumba membraan läbi...


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 16.03.2013 20:33 
Eemal

Liitunud: 14.11.2007 22:58
Postitusi: 119
Asukoht: Läänemaa-Tallinn
Omasin ka paar aastat tagasi sama mootoriga mondeot, oli paigaldatud turbokell ja maanteel suurt kere järgi vedades oli ka turborõhk 0.7bar umbes.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 02.06.2013 19:05 
Eemal

Liitunud: 28.05.2010 23:20
Postitusi: 24
Asukoht: tartu
martinjev kirjutas:
Sama teema jätkuks.
Sai nüüd manomeetriga huvipärast turborõhku möödetud. Kiirendades käib sinna 1,4 ligi, trassil 90-ga rahulikult sõites on 0,7(bar). Sedasi ma kardan et varsti jälle kaanetihend või kütusepumba membraan läbi...

originaal seades sellised rõhud :shock: kui kaanetihendit vahetasid, siis oleks võind alumiinium tihendi panna.
sõbral on vana 1,8td ford, peaks uurima kuidas nii hea rõhk on saadud. ega sa ei tea mis tõugu turbo fordil on? või kodade mõõte?

_________________
kui sul on püss siis pauguta!


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 03.06.2013 10:22 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.03.2008 13:01
Postitusi: 689
Asukoht: Tallinn
Ilmselgelt näitas Sul manomeeter absoluutrõhku, mille puhul 0.7bar tähendab maanteesõidule sobivat vaakumit ja 1.4bar tähendab 0.4bar ülerõhku, mida pole üldsegi palju.

_________________
Lauda nitro


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 03.06.2013 12:35 
Eemal

Liitunud: 16.03.2009 0:25
Postitusi: 285
Asukoht: Tallinn
Ei. Ilmselgelt on tal õige turbokell.
Mul maanteel ~0,5 rõhku. Turbovilin pidevalt taga :)
WG'd saab keerata sel Garreti junnil, aga kuna rõhk ei tähenda suurt midagi... õhukogus on ikka väike selle pisukese turboga.

_________________
ECI


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 05.06.2013 11:02 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.12.2005 18:53
Postitusi: 114
disladel sisselaskes vaakumit ei teki, pole ju siibrit (99,99%).
ülerõhku ca 0,5 bar +- natukene on täiesti normaalne 90-100 km/h cruuisides.

terv
erich

_________________
128 KW ja 415 NM @ Dynomax
171 km/h @Saabspeed2009
ET 17,13@130km/h by G-Tech


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 22 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 49 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11