Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 28.04.2024 10:45

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 22 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 22.01.2013 10:58 
Eemal

Liitunud: 18.02.2010 14:02
Postitusi: 28
Asukoht: Tartu
On üks P100 55kW Td mootoriga millele plaanis cooler lisada. Millist IC-d oleks mõistlikum valida - kas piklikku radika ette või lühikest mida saab rattakoopasse paigaldada?(st. on neil erilist kasuteguri erinevust?). Kas seda piklikku võib paigaldada ka vertikaalselt? Kui palju mängib rolli torude pikkus?


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 22.01.2013 14:17 
Eemal

Liitunud: 16.03.2009 0:25
Postitusi: 285
Asukoht: Tallinn
http://www.sierraclub.ee/foorum/viewtop ... 3&start=15
Minu ehitus. Spool läks võibolla natukene hilisemaks, ehk seda erksust n.ö. jääb ka veits vähemaks, s.t. gaasivajutusest kuni rõhu tekkimiseni.

Ei soovita eriti seda varianti... :D Suuremat radikat rattakoopasse väga ei mahuta, kui just ei vea ülimalt torude asetusega ehk ühte toru otse ülesse läbi klaasipesuvedelikupaagi augu.

Muud kohta ma ei suutnud leida, kust oleks mõistlik olnud torusid vedada (kui neid mitte 2km sinna panna, sest turbo on imepisike ju - võid välja arvutada, mis IC ja torud kõik õhku mahutavad). Teine variant oleks olnud torud tavaradika alt viia, aga siis see oleks auto madalaim punt - jama.

Kui uuesti teeks, siis võibolla otsiks väiksema jahutusradiaatori ette, nii et saaks intercooleri pikkupidi vahetult selle kõrvale panna, nagu osadel usakatel ja nii tehasest. See oleks torude mõttes ka suhteliselt hea lahendus. Kuna jahutusvõime vast veidi langeks, siis paneks õlijahutuse omaette tööle.

Tahaks ka p100't :(

_________________
ECI


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 22.01.2013 16:47 
Eemal

Liitunud: 18.02.2010 14:02
Postitusi: 28
Asukoht: Tartu
sinu leiutist olen vaadanud juba :)
spoolib aeglasemalt aga kas väänet tuli juurde?

Usun et isegi kui IC panna radika taha, on tast palju rohkem abi kui mittemillestki.
Hetkel on mul kõrgsurvepumba boosti voolikul kolmik vahel ja sealt üsna suvalise läbipaistva vooliku otsa ühendatud rõhu kell. Läbipaistev voolik on otsast lühikese ajaga juba valgeks tõmbunud-tõenäoliselt kuumast õhust. IC-ga autol ei juhtunud seda terve aasta jooksul.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 22.01.2013 22:40 
Eemal

Liitunud: 16.03.2009 0:25
Postitusi: 285
Asukoht: Tallinn
Radika taha? Hmm, mul katab radikat metallkorpus (shroud), mille sees on ventilaatorid, seega ma ei näe mõtet päris niisama mootoriruumi IC visata, samahästi võiks siis Mondeo tehasevalmis top mount IC'd kasutada.

Hetkel ei saa veel öelda väände kohta, sest õhku lekib kenasti ma usun, kuna polnud piisavalt õiges suuruses lõdvikuid ja klambreid võtta. See nädal peaksin uued kätte saama ja asja korralikult kinnitama + tegelikult peaks kõik plastiktorud ka minema viskama ja korralikud panema.
Praegu näha, kuidas mõne lõdviku vahelt õli välja surub isegi :-D Kahtlustan ka, et ega mu turbo pole enam eriti hea...

Äge oleks veel vl ja sl kolle eraldada alumiiniumplaadiga.

See tavaline läbipaistev voolik on suht jama lahendus mootori kõrvale niikunii.. :-D

Ma püüan vaadata, kas suudan välja võluda Golfi temperatuurisensori abil mingid sisselasketemepratuurid... Leidsin just mingid diagrammid.

_________________
ECI


Viimati muutis ValgeKotkas, 22.01.2013 23:07, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 22.01.2013 23:05 
Eemal

Liitunud: 14.11.2007 14:48
Postitusi: 17
Asukoht: Tartu,Elva
Cooler pane ikka radika ette.
Ma enda sierral aretasin frontera cooleri ette aga sellel oli vaja üks
toru ringi keevitada.Kasutan mondeo sisselaske kollet.
Minek läks tunduvalt lõbusamaks ja rõhku kasutan 1,5bari.
Pump on mul boschi toodang ja natuke näpitud

_________________
Ainult TD


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 23.01.2013 0:00 
Eemal

Liitunud: 16.03.2009 0:25
Postitusi: 285
Asukoht: Tallinn
Kuidas torud vedasid?

Kuidas Boschi pumba panid? Kas mingi ülerõhuklapiga variant või mis?

E: lugesin, et sul on Bosch koos küttekompensaatoriga. Kuidas tegid?? :-D

Pilte?
Aitäh!

_________________
ECI


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 23.01.2013 23:11 
Eemal

Liitunud: 14.11.2007 14:48
Postitusi: 17
Asukoht: Tartu,Elva
ValgeKotkas kirjutas:
Kuidas torud vedasid?

Kuidas Boschi pumba panid? Kas mingi ülerõhuklapiga variant või mis?

E: lugesin, et sul on Bosch koos küttekompensaatoriga. Kuidas tegid?? :-D

Pilte?
Aitäh!


Torude jaoks oli vaja natuke ruumi teha,klaasipesu kolis ära ja radikas sai alt järgmistesse aukudesse
tõstetud ,sellega tekkis coolerile ka natuke ruumi.
Boschi pump pärit 1,8d escordi pealt ja sai pandud kompensaatoriga kaan peale.
Escordil on aind 8mm plunser sees ,panin 9mm kuna oli võtta aga tulevikus oleks suuremat vaja.
paar udust slaidi http://album.ee/album/285244/50322853

_________________
Ainult TD


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 24.01.2013 2:03 
Eemal

Liitunud: 16.03.2009 0:25
Postitusi: 285
Asukoht: Tallinn
Väga vinge!

Oskad ka öelda, mille pealt on kompensaatoriga kaas tulnud ning mille pealt võiks suurema sobiva plunseri saada?

(sorri teemavarguse eest, kuid ma arvan, et teemaalgatajale meeldiks ka hea pump lucase junni asemele toppida :) )

_________________
ECI


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 24.01.2013 10:01 
Eemal

Liitunud: 18.02.2010 14:02
Postitusi: 28
Asukoht: Tartu
Millepoolest Boshi pump parem on kui Lucas?
Minumeelest toimetab mu Lucas kah päris hästi :)


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 24.01.2013 11:18 
Eemal

Liitunud: 16.03.2009 0:25
Postitusi: 285
Asukoht: Tallinn
Keegi nagu ei tea neist midagi.
Keegi ei taha lihtsalt neist midagi teada :-D .
Netis pole ühtegi head sõna, ainult "vaheta Boschi vastu".
Paistab, et töökindluses asi, eriti kui nt. õli läbi laskma hakata. Seep julgengi nagu "enamuse arvamusega" kaasa minna.

Boschi seadistamine olla tükk maad lihtsam ka?

_________________
ECI


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 24.01.2013 15:41 
Eemal

Liitunud: 21.01.2008 15:16
Postitusi: 415
Asukoht: Helsinki
+1 bosch on väga lihtsa ehitusega asi.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 24.01.2013 16:03 
Eemal

Liitunud: 18.02.2010 14:02
Postitusi: 28
Asukoht: Tartu
Selge. Hetkel mu Lucas veel töötab. eks siis näis kauaks... :)

audikase lahendus cooleri paigaldusest on täpselt see mida ma näha oleks tahtnud :)
Ega sul rohkem pilte pole oma ehitusest?

Kas diisli cooler peaks olema vähe suuremate torudega/avadega kui bensinika oma? (miskipärast olen näinud et diisli omad on jämedama toruga)


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 25.01.2013 21:11 
Eemal

Liitunud: 14.11.2007 14:48
Postitusi: 17
Asukoht: Tartu,Elva
Oskad ka öelda, mille pealt on kompensaatoriga kaas tulnud ning mille pealt võiks suurema sobiva plunseri saada?
)[/quote]

Golf,Passat 1,6 /1,9,cummins pumba osad on mul kasutusel aga peugeotid jms leidub neid veel

_________________
Ainult TD


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 25.01.2013 21:16 
Eemal

Liitunud: 14.11.2007 14:48
Postitusi: 17
Asukoht: Tartu,Elva
martinjev kirjutas:
Selge. Hetkel mu Lucas veel töötab. eks siis näis kauaks... :)

audikase lahendus cooleri paigaldusest on täpselt see mida ma näha oleks tahtnud :)
Ega sul rohkem pilte pole oma ehitusest?

Kas diisli cooler peaks olema vähe suuremate torudega/avadega kui bensinika oma? (miskipärast olen näinud et diisli omad on jämedama toruga)


Hetkel pole pilte aga üritan teha kui auto juurde satun.
Uuematel diislitel tundub et on suuremate torudega coolerid.
Ise käisin lammaris puistamas ja tol hetkel oli see fronteera oma kõige sobivam.

_________________
Ainult TD


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 01.02.2013 16:33 
Eemal

Liitunud: 16.03.2009 0:25
Postitusi: 285
Asukoht: Tallinn
Eks diisel tahab veidi rohkem õhku saada küll kui bensukas jah (mis surveaste 1.8'l olema peaks üldse?) :-D Aga tea, kas selleks peaks nüüd suur toru olema.


Kui juba nii palju td vendasid koos, siis mis küttekulunumbriteks umbes saate? Raamat näitab linnas 7...

_________________
ECI


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 22 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 51 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11