Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 28.04.2024 16:28

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 8 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 18.12.2012 21:26 
Eemal

Liitunud: 12.07.2011 12:20
Postitusi: 36
Tervist.
minu 2 gen 2,5 tdi 103 kw mootoriga volvol on jõud kusagile kadunud. Tunne on selline, et 103st kilovatist on umbes 40 järgi. Täielikult vabalthingav.
Pöörded jooksevad ilusti lõpuni.


Olen võtnud mootori katte maha, seal paistab kõik timm.
Samuti õhulugeja korraks tagant eemaldanud, aga ka see ei tekitanud mingit muudatust.
Võtsin egri maha ja puhastasin ära-ei aidanud mitte midagi
Diagnostika näitas ka mootoripatjade veateadet, tegin pimedaks- ei aidanud ikka mitte midagi.

Läksin siis uuesti diagnostikasse,
näitas ainult egri juht klappi viga ja turbo rõhu klapi viga.
Vaatas ka parameetreid, süüte ideaalne kraad on 7,.., mul on natuke üle 9-sa, aga see ei saa mõjutada seda et turbot pole taga.
Vaatas ka turbo rõhku ja see oli täielik null.

Diagnostikas öeldi et vajab vahetust see klapp millest kohe räägin:
Sai võetud töötava auto pealt Egr juhtklapp/turbo rõhu klapp kuhu jooksevad vaakum voolikud,
Taoline:
Pilt
Külge pandud ja jäetud ja ei mingit muudatust.
Sai proovitud teise auto pealt ka turbo rõhu vaakumi klappi(see mis on õhulugeja peal) ja tulemust jällegi ei olnud.

Kas tuleb minna vist wastegate kallale, sest mina ei näe muud võimalust?
Samas mu auto ei aja musta peaaegu üldse, seega ei näe erilist võimalust, et wastegate oleks saanud kinni jääda.

Kas wastegate peab süüte sisse keerates plõksu tegema?
Seda ta igal juhul ei tee.
Kas wastegate saab kuidagi maha ka ilma turbot eemaldamatta, sest wastegate-ile peale vaadates on üks polt ikka väga
raskesti ligipääsetavas kohas.(kasutab kkk turbot)

Üks inimene pakkus ka, et võib olla kütusefiltri viga või juhtpihusti viga.
Mida arvab siine seltskond, mis võib teha turboautost vabalthingava?


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 18.12.2012 21:49 
Eemal

Liitunud: 13.04.2009 22:19
Postitusi: 109
Asukoht: Pärnu
Audidel sama mootoriga tekitab selliseid probleeme turbo küljes olev peenike raud toru mis tuleb turbo külmakojast ja läheb wg külge. Ei tea kas volvol ka selline turbo.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 19.12.2012 2:01 
Eemal

Liitunud: 29.10.2006 15:56
Postitusi: 656
Asukoht: Lõuna
Tühja need voolikud.
Pead kasutama korralikku remonditöökoda, sest siin on peaaegu võimatu kõiki vea põhjused, nende diagnoosimist ja remontimist lahti kirjutada.
Saad WG sidumisvahenditega(traat :-D ) ka kinni panna - jälgi ainult laaderõhku siis ja ära mootorit laiali lase :)


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 19.12.2012 14:39 
Eemal

Liitunud: 12.07.2011 12:20
Postitusi: 36
Võtsin täna wastegate-i juurest maha selle peenikese toru ja puhusin ja õhk käis ilusti läbi. See mind ei aidanud
Teise asjana tegin huvi pärast pimedaks vooliku, mis wastegate läheb ja seega peaks ülerõhku koguaeg tootma, aga tühjagi.
Turbo ei anna ennast märkugi.
Oskab keegi veel midagi soovitada?


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 28.12.2012 19:28 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.08.2010 15:29
Postitusi: 113
Asukoht: Tallinn
Turbo ikka ringi käib? Lõtkud?
Turborõhku sai mõõdetud ikka sõidu ajal gaas põhjas?


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 28.12.2012 20:33 
Eemal

Liitunud: 01.06.2007 14:01
Postitusi: 452
Asukoht: Tallinn
wastegatei reguleervarras korras?
see peab liikuma normaalse jõuga mitte lipalopa käima.

_________________
E36 322T r5>344T, E38 740 BIT, SAAB 9-5Aero, E36 320T, 2JZ, 328T


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 30.12.2012 1:57 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.11.2004 18:41
Postitusi: 1533
Asukoht: Tallinn
Katalüsaator on küljes? Äkki see on umbes?

_________________
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 30.12.2012 11:23 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.02.2008 16:48
Postitusi: 205
Asukoht: Tartu
Kas turbo üldse ise korras? Oled proovinud käega tiivikut ringi ajada? Alusta elementaarsetest asjadest pihta siis mine vaakumi ja elektroonika juurde. Kui jõud kõik aeg kadunud siis on see viga kõik aeg aktuaalne ja rõhku ei saagi tekkida. Soovitusi siin küllaga mida kontrollida seega ole ainult ise mees ja keera mutreid.

_________________
550hp/493Nm


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 8 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 59 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
cron
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11