Tervist.
minu 2 gen 2,5 tdi 103 kw mootoriga volvol on jõud kusagile kadunud. Tunne on selline, et 103st kilovatist on umbes 40 järgi. Täielikult vabalthingav.
Pöörded jooksevad ilusti lõpuni.
Olen võtnud mootori katte maha, seal paistab kõik timm.
Samuti õhulugeja korraks tagant eemaldanud, aga ka see ei tekitanud mingit muudatust.
Võtsin egri maha ja puhastasin ära-ei aidanud mitte midagi
Diagnostika näitas ka mootoripatjade veateadet, tegin pimedaks- ei aidanud ikka mitte midagi.
Läksin siis uuesti diagnostikasse,
näitas ainult egri juht klappi viga ja turbo rõhu klapi viga.
Vaatas ka parameetreid, süüte ideaalne kraad on 7,.., mul on natuke üle 9-sa, aga see ei saa mõjutada seda et turbot pole taga.
Vaatas ka turbo rõhku ja see oli täielik null.
Diagnostikas öeldi et vajab vahetust see klapp millest kohe räägin:
Sai võetud töötava auto pealt Egr juhtklapp/turbo rõhu klapp kuhu jooksevad vaakum voolikud,
Taoline:
Külge pandud ja jäetud ja ei mingit muudatust.
Sai proovitud teise auto pealt ka turbo rõhu vaakumi klappi(see mis on õhulugeja peal) ja tulemust jällegi ei olnud.
Kas tuleb minna vist wastegate kallale, sest mina ei näe muud võimalust?
Samas mu auto ei aja musta peaaegu üldse, seega ei näe erilist võimalust, et wastegate oleks saanud kinni jääda.
Kas wastegate peab süüte sisse keerates plõksu tegema?
Seda ta igal juhul ei tee.
Kas wastegate saab kuidagi maha ka ilma turbot eemaldamatta, sest wastegate-ile peale vaadates on üks polt ikka väga
raskesti ligipääsetavas kohas.(kasutab kkk turbot)
Üks inimene pakkus ka, et võib olla kütusefiltri viga või juhtpihusti viga.
Mida arvab siine seltskond, mis võib teha turboautost vabalthingava?