Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 11.12.2018 2:53

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 13 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 17.10.2012 21:16 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2791
Asukoht: tartu
tegu muidugi miski miljon sõitnud volkari 66kw mootoriga aga miski põhjus peaks vast ikka olema, et poole aastase vahega on 2 kolbi täiesti pooleks läinud.....stock seades ja soome küttega. Erinevates silindrites.

aitähh.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 17.10.2012 21:27 
Eemal

Liitunud: 03.12.2009 19:22
Postitusi: 496
Pikuti siis või risti kolvi sõrme suunaliselt???

_________________
Daily stock 400hp/620Nm


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 18.10.2012 1:10 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.08.2010 15:29
Postitusi: 113
Asukoht: Tallinn
Kõige lihtsamalt juhtub selline asi, kui süüde julmalt varajane on.

_________________
Bosch Motronic, MSA, EDC custom seadistamine


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 18.10.2012 9:37 
Eemal

Liitunud: 26.01.2009 21:45
Postitusi: 6
Asukoht: Ida-Virumaa
Aga miks lähevad VAG gruppi 1.9 pumpdysen diislil kolvid pooleks.neil ju automaatne süüte reguleerimine minu teada.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 18.10.2012 10:30 
Eemal

Liitunud: 16.03.2009 0:25
Postitusi: 280
Asukoht: Tallinn
Kui ikka mehaaniliselt nii mööda keeratud on siis kus ta seal ise seadistab :)

_________________
https://www.facebook.com/estoniancarimport // http://www.eci.ee


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 18.10.2012 13:48 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.08.2010 15:29
Postitusi: 113
Asukoht: Tallinn
ValgeKotkas kirjutas:
Kui ikka mehaaniliselt nii mööda keeratud on siis kus ta seal ise seadistab :)


Just nii.

_________________
Bosch Motronic, MSA, EDC custom seadistamine


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 19.10.2012 8:25 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2791
Asukoht: tartu
kahe viimase kolvipurunemise vahel sai ka pihustid kontrollitud ja süüde arvutiga kenasti paika pandud. Puruks läksid piki sõrme.

kas vag comiga sealt null alagrupist teist väärtust vaadates 75 on julmalt varajane? tehas vist sätib 65 kanti ja kõige parem minek on vist 80-83 juures aga antud auto sai 70 ja 75 vahele kuhugi nüüd, enne oli 65 ja 70 vahel.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 23.10.2012 14:38 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.08.2010 15:29
Postitusi: 113
Asukoht: Tallinn
Minekut mehaaniliselt seadistatud süütenurk küll ei tohiks mõjutada.
Kui ta sul juba nii palju keeratud on, et ka koormuse all ei suuda aju süütenurka reguleerida, siis oledki sa oma kolvi pooleks minemise põhjuse üles leidnud.

Staatiline süütenurk mõjutab peamiselt käivitust. Kui käivitus tehtud, siis edasi paneb täpse nurga välja aju. Juhul, kui süüdet nii varaseks pole keeratud, et asi aju seadetest julmalt varasem on.
Teiste sõnadega, pumbast nurka reguleerides paned sa paika vahemiku, milles aju nurka reguleerida saab. See vahemik peaks selline olema, et nii kõige hilisem kui ka kõige varasem süütenurk, mis mootori juhtajus on, on võimalik ajul kätte saada.

_________________
Bosch Motronic, MSA, EDC custom seadistamine


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 23.10.2012 19:50 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2791
Asukoht: tartu
jälle targem....keeran mõnel prooviks süüte tagasi ja vaatan kas ka omanikud minekuvahet tajuvad. Parem oli käivitus küll muidu.

Aitähh

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 23.10.2012 20:57 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.08.2010 15:29
Postitusi: 113
Asukoht: Tallinn
Selles mõttes, et kui sa minekuvahet juba tajud siis ilmselt üsna mööda asi juba.
Mõtle ise, mis juhtub, kui süüde liiga varajane on. Suurim surve silindris (PCP) saavutatakse enne ÜSS ning üles liikuv kolb saab täiega julma litri pihta ning surve silindris kasvab edasi juba eksponentsiaalselt, sest kolb üritab asja veel edasi kokku suruda.
Samamoodi, nagu siis, kui bensukas detoneerima läheb.

Arvutiga saad sa logida ka üldjuhul küsitavat süüte nurka ja tegelikku. Need võiks alati võimalikult täpselt ühtida. Kui küsitav on hilisem, kui tegelik, siis on liiga varajane süüde juba mehaaniliselt ja suure tõenäosusega toimub juba teatud vahemikes ülalpool kirjeldatu.

_________________
Bosch Motronic, MSA, EDC custom seadistamine


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 25.10.2012 22:25 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2791
Asukoht: tartu
Tänud abi eest, sina kui originaal ajude tundja ehk aitad mind siingi: viewtopic.php?f=18&t=11066

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 11.01.2014 2:32 
Eemal

Liitunud: 05.01.2007 21:06
Postitusi: 176
Mina arvan siiski, et enamjaolt lähevad nad sellest, et mõni pihusti on kuskile nurgapihta kusnud või tilguvad lausa. TDI-d on üleüldiselt väga tundlikud selle peale. IDI lendavad lihtsalt eelsüüteküünlad alatasa tükkideks väga kehva pihustiga, muidu ei saa keegi väga midagi aru peale selle, et maantee ja linnakulu vahe aga kasvab suuremaks.


Korras sellesmõttes, et auto käib ilma suitsemata ei tähenda veel, et see asi veel hea oleks. Vähesel määral kusev või ebaühtlase pihustusega pihusti ei pane veel kohe autot suitsema. Tilkumine ja lauskusemine paneb.
Korralik pihusti peab krääksuma stendis (inector squek) suhteliselt suures kütusekoguse vahemikus.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 17.01.2014 17:32 
Eemal

Liitunud: 21.01.2008 15:16
Postitusi: 415
Asukoht: Helsinki
alar64 kirjutas:
Aga miks lähevad VAG gruppi 1.9 pumpdysen diislil kolvid pooleks.neil ju automaatne süüte reguleerimine minu teada.


Vana vastus aga peaks olema sellepärast et pumpihustite nookurite vahe on valesti regullitud.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 13 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11