Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 27.04.2024 22:45

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 11 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 01.08.2012 3:18 
Eemal

Liitunud: 05.08.2008 23:55
Postitusi: 5
Asukoht: Tallinn
On siis mõte selline ökopunn natuke kiiremaks saada , jyrisoolt sai chipi pakumine võetud ja sealt saaks +19kw ja +65nm .
Teiseks olen kuulnud soovitusi ,et diislitel soovitakse katalüsaator asendada otsetoruga , kas on selle mootoriga kellegil kogemusi ja annab see mingit kasu ka ? Kui jah siis oskab keegi soovitada kedagi kes töö odavalt ja korralikult ära teeks ? Ning kas on veel mingeid nippe või võimalusi kuidas natuke võimsuselisa saada , väga hulluks ei tahaks ka minna ,sest auto siiski 200 000 sõitnud juba ja 12a vana .


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 01.08.2012 20:53 
Eemal

Liitunud: 14.11.2007 22:58
Postitusi: 119
Asukoht: Läänemaa-Tallinn
minumeelest sellel mootoril puudub Cooler, seega alustuseks võiks selle paigaldada ja siis vaadata palju turborõhk on seatud. kui on umbes 0.5bar siis seadistada 1bar peale. peaks tulema umbes 20kw juurde


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 01.08.2012 21:37 
Eemal

Liitunud: 05.08.2008 23:55
Postitusi: 5
Asukoht: Tallinn
Aga sellel mootoril katti on mõtet eemaldada w ?


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 04.08.2012 19:41 
Eemal

Liitunud: 21.01.2008 15:16
Postitusi: 415
Asukoht: Helsinki
anna minna :D limp mode resiimis kohe ja igast tuled vilguvad,sellel on katt ja DPF yhes korpuses


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 04.08.2012 22:57 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.09.2009 12:29
Postitusi: 39
Asukoht: Põlva
sellel ei ole PDf filtrit ju.Se nii vana auto,et siis ei olnud veel PDF filtrit,või vähemalt nii palju kasutusel :-D
kataka eemaldamine ei anna eriti midagi juurde sellele


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 05.08.2012 14:41 
Eemal

Liitunud: 24.07.2006 12:25
Postitusi: 598
Asukoht: Tartu
Cooleri paigaldus + turbo rõhu tõstmine 0.9-1.0 bari on hea algus.

_________________
Servemet OÜ
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee

Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 07.08.2012 16:34 
Eemal

Liitunud: 05.08.2008 23:55
Postitusi: 5
Asukoht: Tallinn
selge tänud , ei hakka siis katti enne eemaldama kuni see läbi läheb :D
ja esialgu piirdun siis chippimisega , lahjaks jääb ja tervena ka püsib auto siis tleb hakata romulatest coolerit otsima :p


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 07.08.2012 17:20 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.06.2009 14:24
Postitusi: 134
Asukoht: Pärnu
miks romulast? usun et romula (vähemalt Pärnu omades) hinnad on pea 3/4 aftermarketi hindadest. Või korralikust vähe kasutatud asjast.

_________________
E30 335T, E30 327, Lexus LS460, Audi A6 C7 ja 2101 :)


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 08.08.2012 3:24 
Eemal

Liitunud: 05.08.2008 23:55
Postitusi: 5
Asukoht: Tallinn
maeitea mõtlesin,et kuna samale motole pandi paar a hiljem tehases juba intercooler peale siis pmst peaks suht pealepanemise vaev olema aint kui selline asi osta


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 08.08.2012 14:17 
Eemal

Liitunud: 25.06.2005 15:29
Postitusi: 71
Asukoht: Pärnu
kõik diislid millel pole lamdat, võib julgelt eemaldada katalüsaatori, siis EGR toru teha pimedaks, plekk vahele, küttekogust tiba juurde panna, ja ka viimase püta eemaldus annab juurde ;)
ja muidugi cooler ja chip ka.

_________________
Fb:
Pärnu TDI Power
Sillucar
M: 1.9/2.5 r5 tdi tuning pihustiotsad uued, sportnukkvõllid
Mootorite remont, hooldus.

1/4mile drag 12,9@175


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 08.08.2012 23:25 
Eemal

Liitunud: 21.01.2008 15:16
Postitusi: 415
Asukoht: Helsinki
Selle ajastu disladel pole mingit lambdat,kyll aga dpf-iga autol on temp andur ja diferentsiaalr6huandur yhendatud kati/dpf-iga,
konkreetselt selle auto kohta ma ei mäleta,kas evib sellist jupstykki,aga see on lihtne selgeks teha,
kui ei siis sirge toru koos yhe otseläbi pytiga jääb täitsa m6nus,ei lärma ega midagi.

Eesti chipimyyatega on jama see,et isegi korduva kysimise peale kui k6rge r6hu peale liigub fuelcut,ei vastata muud,et jah turbor6hk t6useb.....


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 11 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 50 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
cron
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11