geomeetriaga turbo juhtimine

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Kasutaja avatar
psyaddict
Postitusi: 75
Liitunud: 19.02.2013 21:44

geomeetriaga turbo juhtimine

Postitus Postitas psyaddict »

Lugu selline, et pean oma 48 kw, n/a diisli ära turbotama ja lauapeal vedeleb väga heas korras geomeetriaga garret(sellel juhtmetega aktuaator mis rikkis...)
Kas geomeetriaga turbot on võimalik välise wastegatega juhtida kui geom. labad kindlasse asendisse ära fikseerida?

Eesmärgiks saada niipalju pöördemomenti juurde, et neljanda käiguga oleks lume peal võimalik risti sõita, ilma et peaks kartma iga kergemagi pidamise tekkimise tõttu, et auto otseks tõmbab :D

N*m vähem kui vabalthingaval rx7-l :D

pmst olemas analoogne kõrgsurve pump, boosti sisendiga, egt näidik, coolerid jne... aga siiamaani pole diislid huviorbiidis olnud.
Mootor väga heas korras ja täiesti analoog.

Pilt
Wankel mootorite remont TEL: 5 5 5 1 8 2 8 8
Kasutaja avatar
juss
Postitusi: 536
Liitunud: 26.11.2005 23:06
Asukoht: Põlva

Re: geomeetriaga turbo juhtimine

Postitus Postitas juss »

Geomeetrilise turbo saad panna toimetama ilusti ka tavalise (rõhu pealt toimiva) aktuaatoriga.
Pead lihtsalt tegema geomeetria piiramiseks "kruvi", et saaksid paika reguleerida geomeetria kinnise asendi ja leidma/ostma sobiva aktuaatori mis sobib kõige paremini sinu soovitud ülerõhuga. Esimese otsa geomeetrilistel turbodel kasutati piirajakruvi siis kui vaakumiga juhiti aktuaatorit. Uuematel elektriga juhitavatel enam ei kasutata, neid uuemaid turbosi saab juba ka kasutada mägipidurina, geomeetria täielikult kinni panna.
stefant85
Postitusi: 2
Liitunud: 31.08.2022 4:28

Re: geomeetriaga turbo juhtimine

Postitus Postitas stefant85 »

Ma arvan, et kontroll, mida me näeme, ja loodan, et sellest räägitakse paremuse poole, mida on tore näha.
Kasutaja avatar
psyaddict
Postitusi: 75
Liitunud: 19.02.2013 21:44

Re: geomeetriaga turbo juhtimine

Postitus Postitas psyaddict »

juss kirjutas:Geomeetrilise turbo saad panna toimetama ilusti ka tavalise (rõhu pealt toimiva) aktuaatoriga.
Pead lihtsalt tegema geomeetria piiramiseks "kruvi", et saaksid paika reguleerida geomeetria kinnise asendi ja leidma/ostma sobiva aktuaatori mis sobib kõige paremini sinu soovitud ülerõhuga. Esimese otsa geomeetrilistel turbodel kasutati piirajakruvi siis kui vaakumiga juhiti aktuaatorit. Uuematel elektriga juhitavatel enam ei kasutata, neid uuemaid turbosi saab juba ka kasutada mägipidurina, geomeetria täielikult kinni panna.
mul selline uus, millel oli juhtmetega aktuaator.. mägipiduri jutust tekkis mul kahtlus enda teadmistes või aru saamises kuidas geomeetria töötab.. et kui geomeetria on kinni siis see teeks nagu sama välja mis wastegate lahtises olekus?
Wankel mootorite remont TEL: 5 5 5 1 8 2 8 8
Vasta