Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 28.03.2024 23:55

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 4 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 13.06.2022 1:42 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.02.2013 21:44
Postitusi: 75
Lugu selline, et pean oma 48 kw, n/a diisli ära turbotama ja lauapeal vedeleb väga heas korras geomeetriaga garret(sellel juhtmetega aktuaator mis rikkis...)
Kas geomeetriaga turbot on võimalik välise wastegatega juhtida kui geom. labad kindlasse asendisse ära fikseerida?

Eesmärgiks saada niipalju pöördemomenti juurde, et neljanda käiguga oleks lume peal võimalik risti sõita, ilma et peaks kartma iga kergemagi pidamise tekkimise tõttu, et auto otseks tõmbab :D

N*m vähem kui vabalthingaval rx7-l :D

pmst olemas analoogne kõrgsurve pump, boosti sisendiga, egt näidik, coolerid jne... aga siiamaani pole diislid huviorbiidis olnud.
Mootor väga heas korras ja täiesti analoog.

Pilt

_________________
Wankel mootorite remont TEL: 5 5 5 1 8 2 8 8


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 18.06.2022 7:57 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.11.2005 23:06
Postitusi: 536
Asukoht: Põlva
Geomeetrilise turbo saad panna toimetama ilusti ka tavalise (rõhu pealt toimiva) aktuaatoriga.
Pead lihtsalt tegema geomeetria piiramiseks "kruvi", et saaksid paika reguleerida geomeetria kinnise asendi ja leidma/ostma sobiva aktuaatori mis sobib kõige paremini sinu soovitud ülerõhuga. Esimese otsa geomeetrilistel turbodel kasutati piirajakruvi siis kui vaakumiga juhiti aktuaatorit. Uuematel elektriga juhitavatel enam ei kasutata, neid uuemaid turbosi saab juba ka kasutada mägipidurina, geomeetria täielikult kinni panna.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 31.08.2022 4:37 
Eemal

Liitunud: 31.08.2022 4:28
Postitusi: 2
Ma arvan, et kontroll, mida me näeme, ja loodan, et sellest räägitakse paremuse poole, mida on tore näha.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 13.08.2023 22:52 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.02.2013 21:44
Postitusi: 75
juss kirjutas:
Geomeetrilise turbo saad panna toimetama ilusti ka tavalise (rõhu pealt toimiva) aktuaatoriga.
Pead lihtsalt tegema geomeetria piiramiseks "kruvi", et saaksid paika reguleerida geomeetria kinnise asendi ja leidma/ostma sobiva aktuaatori mis sobib kõige paremini sinu soovitud ülerõhuga. Esimese otsa geomeetrilistel turbodel kasutati piirajakruvi siis kui vaakumiga juhiti aktuaatorit. Uuematel elektriga juhitavatel enam ei kasutata, neid uuemaid turbosi saab juba ka kasutada mägipidurina, geomeetria täielikult kinni panna.


mul selline uus, millel oli juhtmetega aktuaator.. mägipiduri jutust tekkis mul kahtlus enda teadmistes või aru saamises kuidas geomeetria töötab.. et kui geomeetria on kinni siis see teeks nagu sama välja mis wastegate lahtises olekus?

_________________
Wankel mootorite remont TEL: 5 5 5 1 8 2 8 8


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 4 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 8 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11