Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 21.05.2019 9:41

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 2 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 25.02.2019 21:58 
Eemal

Liitunud: 07.07.2010 23:59
Postitusi: 14
Asukoht: järvamaa
Tere,
Ehitamisel üks patrol om606 mootoriga.
Peale läheb dieselmeken om603 pump 7.5mm.
Küsimus aga selline, kuna jahi auto enamasti, siis millist turbot valida ja kuidas lahendada juhtimine. Mul ei ole vaja mingi 400kw 5000 pöörde juures, vaid pigem võimalikult madalalt jõudu. Esialgu jään originaal kollektori juurde aga pole probleemi teha vahe flants.

Ootaks soovitusi, kuna hetkel minu jaoks uus teema.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 13.03.2019 9:41 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.04.2007 22:35
Postitusi: 98
Asukoht: Tallinn
Võid jätta om606 originaali ka aga actuator pane rõhuga juhitav ja keera kuskil 1,8-2 bari rõhku. Pump peab muidugi olema miinimumis selle turboga, vastasel juhul on räige suits. Sellise comboga tegelikult on juba oluliselt erksam minek ja siis juba edasi soovitaks kohe korraliku kolle ja turbo poole vaadata. Endal hetkel ühel autol sama setup aga om605 mootoril ja suht mõnus tõmme madalal pöördel juba aga mingit mega jõudu ei tee muidugi. Om606 turbo maksimum on ca 240 hp puhuda.
Kui uut turbot plaanid ja alla otsa just jõudu soovid, siis mina valiks sellise 9cm2 kojaga.

http://masterpower.eu/shop/4-racing-tur ... le-scroll/

_________________
w201 om605, 2x w202 om605, 2xOpel Mantat, Opel Astra 1,7td, Opel Combo td


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 2 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11